R.I.P. wat wil jij op je steen hebben?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Outlander, 23 mei 2004.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    He saved the world
    many times.

    Hint hint ^^
     
  2. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Klinkt misschien raar, maar een fotoreeks lijkt mij wel wat. Aan de andere kant, ik kan me voorstellen dat men dat niet waardeert, zou ook niet graag op een kerkhof willen lopen met allemaal gezichten die me aankijken.

    Maar als het wel kan, een fotoreeks vanaf me geboorte tot de dag dat ik ging, 1 foto per 10 jaar, of 5 jaar als ik wat te jong ben gegaan.
     
  3. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit idee heeft wel wat. Maar dan zou het mooi zijn als je de fotoreeks of film ook digitaal kan aanbieden. Dus als je langs een steen loopt, dat je dan een foro of een berichtje op je m obiel, pda of laptop te zien krijgt.
     
  4. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat het liever over aan de nabestaande, omdat zij me zo willen herinneren hoe ze mij ook echt herinneren. Misschien herkennen ze mij dan niet als ze mij mijn eigen steen laten uitkiezen etc. Dus ook om hun een laatste eer te bewijzen laat ik het aan mijn nabestaanden over hoe mijn steen eruit zal komen te zien.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    (my ex girlfriend was a hoo)
    ach ja ze komt me dan toch wel weer opzoeken in de hell
    gaan we daar verder rellen! :p
    ..nee hoor me ex vriendin is best aardig...ze mag mee het graf in...
     
  6. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    :D

    To Game or not To Game

    :D denk dat de mensen in m'n naaste omgeving gek worden als ik dat doe :mad:
     
  7. DraVil2004

    DraVil2004 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    always look at the bright side of dead }:] neej geintje :9 ik zou et niej weten
     
  8. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    *pwnd*

    dat wel op mijn urn trouwens, ik vind begraven asociaal.
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    _O_ En je handtekening is het ook helemaal _O_ Btw ik weet niet wat erop moet. Gewoon iets niet al te somber. En ze moeten me planten op de begraafplaats van mn oma naast appie heijn :+
     
  10. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Hhhhmmm ik heb een paar sugesties.
    -(xbox)live is a game
    -hier ligt een groot gamer
    -goede tijden slechte tijden
    -doom3 half life 2 halo 2 fable paper mario 2 enz werd hem te veel
    -wie dit leest is gek
    :+ :+ :+ :+ :+
     
  11. XeoN

    XeoN Guest

    Groot wietblad erop..of toch het Logo van Halo 2 ? :p
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    hier ligt hij
    eindelijk
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Pas op!! valkuil
    Niet roken s.v.p.
    Balkenende is gek!

    Maar serieus, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Beetje het standaard gebeuren denk ik, naam, geboorte datum en datum van overlijden. Verder laat ik het over aan m'n nabestaanden. Hoewel elke letter van de erfenis afgaat natuurlijk :+.
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Check dit:

    Hieronder zie je een grafsteen die op het kerkhof van de Canadese stad Montreal staat. Het gedicht is ontroerend en aangrijpend. Maar als je kijkt naar de onderste foto, zie je hoe de vrienden van deze overledene werkelijk over hem dachten.

    [​IMG]

    [​IMG]

    De grafsteen bestaat echt. De kans dat de woorden "Fuck You" toevallig zouden ontstaan is door wetenschappers becijferd: 1 op 8.000.000.000...
     
  15. Noodles

    Noodles Guest

    ik wil er hebben R.I.P Bert, meer niet. ik hou het sober
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ga weg! Tien minuten voordat jij poste is mijn opa (genaamd Bert) overleden. En hij wilde ook al die poespas niet maar een kale steen zei hij. Wat een toeval.

    Maar ik ook, ik wil gewoon mijn naam en mijn geboorte- en sterfdatum erop hebben staan. Geen nonsens aan zogenaamd mooie gedichten. Maar een Latijnse zin/spreuk/zegswijze zou ik wel aardig vinden. Zoals Carpe Diem (dat is de enige die ik nog weet, ik had een lijstje ervan, maar het is net vakantie geweest dus ik ben alles uiteraard vergeten)
    Maarja, waarschijnlijk lig ik dan in een urn ofzo, of doen ze iets nuttigs met mijn as
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  17. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Gecondoleerd.. :'-(
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hm denk dat ik me maar laat cremeren. Maar eigenlijk nooit daar echt over nagedacht.
    Overigens vind ik het ook niet erg als mijn nabestaanden daar over zouden beslissen.
    Maar in het geval van een steen, maakt het me eigenlijk niet echt uit. Zolang het maar niet van die zoetsappige, droevige ellende is.
    Ligt er misschien ook een beetje aan hoe je gaat lijkt me.
    "hij kwam, hij zag maar de vrachtwagen overwon" zou misschien best wel toepasselijk kunnen zijn in sommige situaties ;)
    Beetje humor op die steen zou idd geen kwaad kunnen. "hier ligt peter, meer als een goedkope steen was die hufter niet waard" of "niet openen als er word geklopt"
     
  19. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    God chased me my whole life, Now i chase him. of hoe je dat schrijft.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2004
  20. Noodles

    Noodles Guest

    OMG dat is wel toeval jah, gecondoleert btw :'-(
     

Deel Deze Pagina