Conflict: Vietnam

Discussie in 'Algemeen' gestart door Overjoyed, 31 mrt 2004.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er zijn ook al VEEL Alien Shooter. Moeten we daarom Halo2 ook niet halen. Beetje bullshit. Als een game goed is, is hij gewoon goed ook al is het idee achterhaald.

2. NickLess°1

NickLess°1 Moonwalk !

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand z'n bevindingen zeggen ?

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Sen zou misschien een review schrijven dus even wachten als hij het nog doet.

4. a man with a 45

a man with a 45 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shell shock en men of valor lijken me veeeeel vetter

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze hele andere games. Deze spellen zijn gewoon zo leuk omdat ze anders zijn als andere spellen en met zn 4en co-op kun spelen.

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ShellShock is dus wel slechter als deze game. Als je het mij vraagt veel slechter. Medal of Honor is een first person shooter dus dat kan je niet echt vergelijken.

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Sorry had het nog even te druk gehad. Maar zal iig hier nu even een empressie geven.
    Een echte review volgt nog waarschijnlijk.

Het spel is duidelijk beter dan de conflict desertstorm games, de AI is veel beter, het XP systeem is beter, de single player is beter. Dus als je de desert storm games leuk vond is dit zeker een aanrader.

Single player is dus nu beter, maar toch blijft het spel veruit het leukste met 2-4 spelers. Het spel is behoorlijk lang (ik ben nu bij missie 8 van de 14) en is behoorlijk pittig op normal difficulty. Er is ook een easy difficulty en een hard difficulty, zodra die is uitgespeeld ook nog een extreme mode.

De muziek in het spel is erg goed, maar verwacht niet te veel en te vaak licenced tracks. Level 1 en level 7 bevatten iig echte classics, paint it black is vooral erg tof op de achtergrond. Qua sound is het verder ook OK, gewoon redelijke voice acting en geweer geluiden.

Graphics zijn mooi, maar maken niet gebruik van de extra capaciteit van de xbox, de PS2 versie is bijna identiek. Toch is het zeker niet slecht te noemen.

Verder is noemenswaardig het veel betere experience systeem, je kunt nu zelf na elke missie de XP verdelen en zo een meer persoonlijk poppetje creeren. Leuk is het nu ook dat je de wapens van de tegenstanders op kan rapen, zo lang je poppetje het nog kan dragen althans.

Ik heb zelf ook Shellshock, ik heb ze tegelijk gekocht. Ik moet zeggen dat ik over het geheel gezien C: Vietnam beter vind, maar als je echt van plan bent alleen single player te spelen kun je beter Shellshock halen. Conflict Vietnam is nog steeds vooral gemaakt voor het co-op genot. Let bij Shellshock wel op bugs...

8. Lanus

Lanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    conflict vietnam

ik heb dit spel gekocht en vind t egt een topper...
    ik vind t zelf niet egt iedentiek aan bfv. maar t is wel hardstikke vet..
    vooral dat je je ventjes erges heen kan sture of iets of iemand kan late bewaken enzo..
    het enige nadeel is dat die vietnammers in het begin moeilijk dood te krijge zijn op normal mode (of dat licht gwoon aan mij kan ook natuurlijk).

naja ik vind em gwoon top.

en t kan me ook geen enkele reed schele wat er gezegd word over bv. een minpunt in de pu omdat er al heel veel vietnam games zijn slaat echt nerges op.. want er zijn ook miljoene ww2 games waarom zijke ze dat niet lekker af
    want medal of honour: rising sun is lang niet zo goed als deze game

*)

9. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Het is ook gewoon totale BULL dat er teveel Vietnam games zijn, dat praat iedereen elkaar maar na!
    Er zijn er op de Xbox nog maar 2(TWEE!), als dat al teveel is weet ik het niet meer.
    Medal of honour: rising sun is niet gesitueerd in Vietnam...........

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja PU daar zeg je ook wat. Dat zijn een paar mensen die geen verstand van gamen hebben.

11. Lanus

Lanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit spel (had ik al g ezegt) maare.... ik ben in level 2 en kom net dat dorpje uit... maar t valt me op dat et spel begint met een level waar je alleen maar doorheen kunt lopen... je moet persee 1 kant op kan iemand mij vertelle of er later levels zijn waarbij je niet et pat hoefd te volge maar gewoon ergens heen kan gaan??..... maar over dat madal of honour shit ik vind dat slecht want je loopt met dat spel bijna altijd helemaal alleen rond (nooit met teammates) das bij alle medal of honour games tog??..

12. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel sinds gisteren en jongens wat vind ik het vet!! Speel het samen met mijn broers en dat is vind ik het sterkste van het spel....Multiplayer! Alleen even een vraagje misschien dat iemand dit weet en even kan testen. Als ik edit profile doe en op audio druk dan zie ik vier dingen staan. Je kan sound en musie aanpassen maar daaronder staan nog 2 opties voor soundtracks maar die kan ik niet selecteren??? Weet iemand hoe dat kan???

13. Lanus

Lanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0

bedoel je dat je je eige muziek kan selectere??...
    want dat kan bij mij wel.. _0/

14. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik zal het ff wat duidelijker neerzetten inderdaad :) Als ik edit profile doe en op audio druk zie ik het volgende:

FX Volume (deze kan ik aanpassen)
    Music Volume ( deze kan ik aanpassen)
    Music Soundtrack( deze niet)
    Music Play Mode(deze niet)

Ik kan die onderste 2 dus niet selecteren, of doe ik iets verkeerds??

15. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Dan heb je geen sound tracks of je hard disc staan.
    Niet om treuren, de soundtrack van het spel is erg goed, je wilt toch geen andere muziek.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14

Deel Deze Pagina