Coole Gadgets, Nieuwe Microcars, Heli etc

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door timmio, 10 okt 2003.

  1. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ook een powerball met lichtje en teller, mijn record is nu 12460, iemand wel eens hoger gehaald? Ik heb hem gewoon bij sporthuis ruisch gehaald, het is een nanosecond, met licht en metertje:D
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2004
  2. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem net 3 dagen men topscore is 7663 d8 ik
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Weten jullie wat over de sky watcher van Nikko? Ik wil deze mischien kopen om te kijken of ik het echt leuk vind.Weten jullie ook hoe ver bereik hij heeft en of dat je er een beetje lang mee kan vliegen. Of is een klein stunt vliegtuigje leuker?

    Bij voorbaat dank.

    EDIT: Kan je er in verloop van tijd ook nog aan sleutelen ofzo? Zo jah hoe?

    [​IMG]
    Deze dus

    [​IMG]
    Deze dus niet!​
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  4. Kovotje

    Kovotje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik wil hem ook kopen maar dat weet ik dus ook niet jammer he :'-( :'-(
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  5. Rolit

    Rolit Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Powerball regular 9,95 ironpower techno en dynabee te duu?! plus link uitvinding.

    Wie ze heeft ze uitgevonden lees dit!

    http://www.uni-muenster.de/Physik/DP/lit/FreihandSpielzeug/dynabee.pdf

    Er is nu een strijd gaande met Akties tussen importeurs.
    Dit o.a. van degene die al 10 Jaar Gyro's / powerballs levert in Benelux en Europa.
    vanaf 9,95 voor de regular.
    27 voor techno en 56 voor Iron.
    Dus nu voor meer mensen tijdelijk bereikbaar ook de luxe uitvoeringen.
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nikko Skywatcher: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=171928 Beetje gooooglen ;) Schijnt dus alleen rondjes te kunnen vliegen en niet te kunnen hooveren door de drie kanaals besturing. Lijkt me ruk, das juist het leuke van heli. Voor een vliegtuigje kom je toch op een hoger budget uit hoor. Is wel een stuk leuker lijkt me :)
     
  7. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik zag in een blaadje de Vectron Blackhawk: Vliegende schotel...en daar stond dit commentaar bij: Hij stijgt echt op, verplaatst zich door de ruimte en met de ingebouwde lichtjes kun je een programmeerbare tekst laten verschijnen op de buitenrand! Heeft iemand dit dingetje in huis, hij lijkt me erg cool, maar hij kost wel 100 euro..kan iemand me iets vertellen? PLaatje: [​IMG] Ik wil eigenlijk het liefste weten, of dit ding altijd aan een draadje zit, want dan lijkt het me niet zo vet meer..

    EDIT: Ik zie dat je ook een vectron ultralite hebt, draadloos, maar zonder boodschapfunctie. Wie o wie vertelt mij meer?
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  8. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Of heeeft iemand misschien een bb-tank? Dat lijkt me ook erg cool! Wie heeft of een BB-tank of een vectron dingetje?
     

Deel Deze Pagina