Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Bonafide Hustler is ook een erg lekker nummer :). Heb trouwens de clips van Let Me In en Shorty Wanna Ride gedownkocht :+.

    Top 6 van 5 albums? :D
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    young buck zei hij er ook bij flip :cool:
     
  3. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee man die featuring nummers zijn juist vet, op GRODT was ie goed, Banks Warrior 2 ... viel wel mee, 50 had de beste lyrics in dat nummer ... Jadakiss Welcome 2 D-block was ie weer goed ... Lean Back remix ook goed

    alleen jammer dat ie weer 'gangster' moest spelen, de SSLP eminem was strak :D
     
  4. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben bang dat ik daar geen echt oordeel over kan geven, immers heeft elk album zo zijn eigen plus en minpunten daarnaast heeft elke rapper zijn eigen style, teksten en dergelijke, ik vindt Eminem sowieso de sterkste als het op teksten aankomt, maar goed, 50 Cent en de rest van de G-unit Crew komen wel rederlijk in de buurt... De beats van elk G-Unit album vindt ik hevtig, dat bevalt me wel... Dus ik ga geen top 6 opstellen...

    Wat ik tot dusver van Encore heb gehoord bevalt me wel dus dat wordt zekers weer een album op m'n lijstje maar tot die tijd blijf ik me wel vermakken met de overige Shady/G-unit/Interscope Records Crew....

    Wat me btw erg opviel was het aantal medewerking van andere rappers op het album van Young Buck dat niet beperkt werd tot Eminem, 50tie of Lloyd.. Positief dus, mag wel wat meer!
     
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    LUDACRIS _O_
     
  6. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Ludacris *kots
     
  7. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ohja sorry, mijn fout :+.

    Mweh vind Ludacris niet zo, G-Unit is imo the perfect combination _O_.
     
  8. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand The Beef 2 gezien? Die circuleert nu rond de forums enzo .. ga em zo ff downloaden ...
     
  9. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Oja heb ook het eerste Album van D12, die achteraf niet helemaal aan m'n verwachtingen voldeed, maar goed, enkele nr. waren wel goed, het nieuwe D12 Album vindt ik echt waardeloos , Eminem neemt de meeste Raps voor z'n kost, en de rest kan het niet echt, Proof vindt ik nog wel redelijk maar daar houdt het mee op...

    Ludacris is wel een lekker nr. vindt ik, ik mag Ludacris niet egt meer naar z'n Yeah avontuurtje met Usher maar jah, kan gebeuren he...?
     
  10. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat vinden jullie van....
    De battle tussen 50 Cent en Ja Rule....​

    Ik zat laatst naar MTV te kijken toen het over hiphop battles begon natuurlijk weten we allemaal dat 50 Cent een battle voert met Ja Rule, maar wat vinden jullie van de omstandigheden, Wanksta en Back Down zijn twee voorbeelden en Ja Rule kwam terug met Clap Back, maar hoe kijken jullie hier tegen aan....?

    Zolang als ik 50 Cent mag geloven is Ja Rule een rijkeluis kindje dat rapt over het leven van de straat, als dat echt zo is dan is dat natuurlijk compleet waardeloos want hij is niet opgegroeid zoals de heren van Interscope... In Wanksta is al te horen....

    You said you a Wangsta,
    but you never popt non...
    You said you a Wangsta,
    but you need to stop frottin...

    Zegt mij genoeg, ik denk dat 50 wel gelijk heeft... Maar goed Ja rule heeft zich in Nederland niet echt kunnen bewijzen met zijn visie en mening aangezien hij in Amerika populairder en groter is! Wat ik dusver heb gehoord 50 aan de top!
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  11. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    hier kun je de video van Let me In Downloaden - Young Buck....
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    The Hunger for more en Straight outta Ca$hville vind ik allebei erg toffe albums, toch persoonlijk nog net Hunger for more > Straight outta Ca$hville.

    Nummers als When the chips are down, Till the end doen het hem gewoon, echt HELE toffe nummers met prima beats. Op Buck's album vind ik de chorussen/hooks bij sommige nummers vrij irritant, zoals bij Prices on my head, die D-tay moet z'n kop houden met dat "we don't play that shit " etc....begint vervelend te worden, en Fiddy(50 cent) had niet de hook op Soldier moeten doen, sloeg nergens op die.

    Voor de Young Buck luisteraars onder ons, jullie hebben z'n oude shit wel gehoord he? zoals, Dead and gone, LOrd knows,Died and came back, en VEEL en VEEL meer van die tracks, waardoor ik echt onder de indruk raakte van Buck's skills, de nummers die ik opnoemde zijn echt van die diepe songs...echt zwaar goed.

    Kijk ook uit naar The Game's album, dat nummer Westside Story is gewoon te ILL, met weer zo'n ziek vette killerbeat van Beat-Machine Dr. Dre he...

    Maaaaar het meest kijk ik uit naar Encore, Em's nieuwe album...finally.
    20 september komt z'n eerste single uit (Just lose it) zal wel eerder lekken ook..en in Oktober komt de single van "Mosh" uit, dat zal een Anti-Bush track worden.

    Nu we het toch over Rap hebben, naar welke shit luisteren jullie nog meer?

    Obie Trice's album Cheers vond ik ook verassend goed en bijna geen enkel slecht nummer, op Spread yo shit en Follow my life na , zijn werkelijk alle nummers gewoon super. Nummers als Look in my eyes , of OH!, die beats alleen al joh, Cheers is echt een ondergewaardeerd album .

    Verder luister ik ook nog naar de minder bekende (niet vaak bekend bij de mainstream only luisteraars) rappers zoals Immortal Technique, zijn album Revolutionary Vol.2 is een classic IMO, geen enkel slecht nummer, en die gast spit ware knowledge, dingen die de US liever niet hoort.

    Of Paris , zijn album Sonic JIhad is pure top, ook politiek gericht, verder Gang Starr, Cypress Hill, 2Pac, Nas, Mobb Deep, en nog zoveel meer... :)
     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    the game zen manier van rappen bevalt me egt wel goed:)
    encore gaat ook wel weer kont schoppen maar geloof dat eminem zen succesformule aangepast heeft, want volges mij komt er nu niet eerst een blij nummer als eerste single en daarna weer een serieus nummer

    enne mc red..op d12 world zijn er ook een hoop nummers waar eminem niet op mee doet dus uiteindelijk ist wel eerlijk verdeeld denk ik:)
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Eminem - Foolish Pride

    omg k heb me net echt rotgelachen om dit
     
  15. Snake330

    Snake330 SnakeStyle NL

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik moest lachen om dit! |:- k3 is zeker ook een perfecte combinatie? *)
     
  16. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Nee, M-Kids pwnz K3.. :cool:

    Maar je hebt gelijk, G-unit en perfect... allesbehalve synoniemen.

    BTW: wat is er zo grappig aan die eminem plaat?
     
  17. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ehm D12 is kut! Maar goed, The Game vindt opzich niet zo heel erg Cool, ik zie hem meer als de invaller van Tony Yayo, en ook al zegt hij dat hij dat niet is, volgens mij op het album van Lloyd Banks (Hunger for More) zo zie ik het wel, de eerste indruk van hem was een beetje te Wannabee Gangstahhh, ofzo! Met de teveel gouden kettingen en dergelijke, ach jah... Hij kan best rappen maar Yayo heeft echt een goed geluid in z'n stem iets orgineels dat had ik leiver gehoord!
     
  18. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Tony Yayo's invaller? Kan niet, want Yayo is terug :D

    The Game is vet man, die gast heeft skills ... en tjah gangsta is iedereen tegenwoordig ... maar dat hoort gewoon bij G-Unit ...
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    G-g-g-g-g Uniiiiiiiiiiit !!!!!!! Dope shit _O_
     
  20. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Nas Ook dope shit _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina