Burnout Live !!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the riddler, 8 sep 2004.

  1. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik erg KUT vind, is dat als je nog ff snel een potje wil doen voor je naar school gaat, het gewoon NIET gaat. Ik moet echt een kwartier uittrekken om ergens fatsoenlijk in een game te komen. Ik heb vaak last van: Can't open communication to other players. GRRRRRRR. Dit heb ik zo vaak dat ik dat spel al bijna door het raam naar buiten heb geflikkerd.
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    jezus, eikels, gooi het gewoon op de ms servers, gezeik over.
     
  3. dotcom

    dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand mischien ook heel toevallig waar de meeste neerlanders zich verschansen , welke server bedoel ik ???????

    want het enige wat ik tegenkom zijn engelsen
     
  4. fillem

    fillem Sterkman

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf een 4.4 Mbit verbinding en 's avonds komt het ook wel eens voor dat het lang duurt voordat ik eenmaal ben ingelogd.

    Het meest irritante vind ik nog het
    "there was a problem updating your rankings"
    gebeuren, vooral als je 1ste bent geworden... :'-(
     
  5. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is echt super verslavend op live, maar een hoop glitches die nog even opgelost moeten worden.
     
  6. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet meer op de ea server inloggen. Hopen dat ze er nou iets aan gaan doen. Wel een heel goed spel op live vooral Road Rage.
     
  7. fillem

    fillem Sterkman

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik net ook

    denk dat ze nu echt iets aan de servers aan het doen zijn...
    hopelijk morgen supersnel en zonder problemen online spelen :)
     
  8. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    goed om te horen dat deze game dus wel erg goed is op live, ondanks de problemen met de verbinding soms.

    Toch maar halen misschien deze game....
     
  9. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker halen, de singleplayer is ook zeker de moeite waard met maar liefst 173 challenges, dus je bent wel even zoet. :) En ja, het racen zelf op Xbox Live is erg vet, alleen de menu's lopen niet helemaal lekker, maar dat zul je wel gelezen hebben. ;) Als EA het een beetje in orde maakt en je hoeft niet zo lang te wachten is echt heel vet.
     
  10. eleven

    eleven Know Thyself

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft er nog iemand af en toe dirty disc? want mijn cd ziet helemaal niet vuil of is helemaal niet beschadigd en bij andere spellen is dit niet...
     
  11. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    *steekt hand in lucht :mad:
     
  12. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik heb B3 nu al tijdje en mij valt hij wat tegen :-(
    jammer dat er geen netwerk in zit ...
     
  13. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    gister voor het eerst live gegaan...althans poging gewaagd...niet erg vlotjes verlopen.

    voordat ik erin zat waren 3 van mijn friends al naar bed(zo lang duurd het dus)...uiteindelijk werd ik er nog 3 keer voortijdig afgegooid...bij het aftellen tot de start.
    eindelijk kon ik gaan racen,afloop onbekend..vlak voor de finish liep de hele server vast...
    ben maar ff offline verder gegaan...dat werkt wel.
    EA sucks!!!
    Eerst willen ze niet aan live,nu zijn ze toch overstag en lopen ze te kloten met eigen servers....werkt niet echt,heren.
    Dit kan wel eens een flinke deuk opleveren voor EA...ik bedenk me nu al 2 x voor ik een andere live-game van ze zal halen.

    Als je de game opstart en engels ipv nl kiest...kom je naar mijn mening sneller in een server(raar,maar waar)
     
  14. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister liep het echt slecht op EA, sommigen (zoals ik) konden gewoon inloggen en een room maken, net als je normaal kunt, maar anderen konden niet inloggen, die deden er 3 kwartier over om in te loggen! Toen zij in de lobby kwamen liep het spel bij hen meteen vast. Later heb ik de game zodra één van hun erin was meteen gestart en toen kon hij gewoon mee racen. Alleen na afloop werd hij weer van EA afgegooid. Pas 'savonds laat (om een uur of 1 denk ik) konden zij ook weer normaal inloggen.
    Ook nog een pluspunt van EA melden: gisteravond kwam er een engelsman de server in, maar die begon heel de tijd tijdens de race te schreeuwen. Dus ik gaf hem feedback (ik dacht eerst nog van dat heeft toch totaal geen zin). Maar toen stond er "weet je wel zeker dat je feedback wil sturen? Zijn account kan geblockt worden, en als het niet waar blijkt te zijn kan jou account geblockt worden" maarja ik stuurde die feedback want het was waar: hij had geschreeuwd. Toen kreeg ik een mailtje van "EA_Admin" waarin stond "bedankt voor de feedback we zullen er zo snel mogelijk naar kijken". us misschien wordt er bij EA WEL wat gedaan met de feedback.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  15. fillem

    fillem Sterkman

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    geen netwerk? wat bedoel je in godsnaam?

    en kan je misschien een beetje uitwijden WAAROM hij tegen valt?
     
  16. GeNoMe

    GeNoMe Who's the boss bitch

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had idd ook dik problemen met de EA server gisteravond.
    Als ik inlog wordt ik er weer direct uitgekicked :confused:
    Wat ik ook soms krijg is 'Unable to communicate with host' ofzo en dan wordt ik uit die host room gekicked :confused:
     
  17. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    --------------------------------------------------------------------------------

    Hé guy's ik wou even wat openen over het spel B-O 3, ik heb het spel nou 6 dagen in me bezit. En LIVE is het kloote, ik wordt steeds bij de server van E-A eraf gerot. Dan geeft E-A weer aan dat ze me account niet kunnen vinden, dan krijg ik weer door dat ik niet connected ben met X-BOX LIVE. Ik mag blij wezen als ik op een avond 3 maal kan speelen, door dat gezeik. E-A wil het allemaal in eigen hand hebben maar zorg éérst maar dat het allemaal werkt op LIVE. en jongens ga nou niet zeggen dat me verbindigen niet goed zijn ,want dat is allemaal perfeckt. Gececkt door X-BOX helpdesk. (TIP als je live wilt speelen met dit spel niet koopen, wacht maar eerst dat E-A zijn zaakje's voor mekaar heeft). :mad: :mad:
     
  18. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    EA heeft nog niet echt door hoe online spelen werkt volgens mij. ALLE andere live games werken echt perfect zonder ook maar enig gezeik. Als EA nu eens normaal die servers doet en niet op de ps2 manier.
     
  19. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik gooi het maar op kinderziektes..... EA had eerst ook problemen met PS2 online (met routers) en dat gaat nu ook beter dus het komt vast wel goed.
     
  20. GeNoMe

    GeNoMe Who's the boss bitch

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar je dat vandaan hebt....maar op de ps2 is alles nog veel en veel erger :confused:
     

Deel Deze Pagina