Gister liep het echt slecht op EA, sommigen (zoals ik) konden gewoon inloggen en een room maken, net als je normaal kunt, maar anderen konden niet inloggen, die deden er 3 kwartier over om in te loggen! Toen zij in de lobby kwamen liep het spel bij hen meteen vast. Later heb ik de game zodra één van hun erin was meteen gestart en toen kon hij gewoon mee racen. Alleen na afloop werd hij weer van EA afgegooid. Pas 'savonds laat (om een uur of 1 denk ik) konden zij ook weer normaal inloggen.
Ook nog een pluspunt van EA melden: gisteravond kwam er een engelsman de server in, maar die begon heel de tijd tijdens de race te schreeuwen. Dus ik gaf hem feedback (ik dacht eerst nog van dat heeft toch totaal geen zin). Maar toen stond er "weet je wel zeker dat je feedback wil sturen? Zijn account kan geblockt worden, en als het niet waar blijkt te zijn kan jou account geblockt worden" maarja ik stuurde die feedback want het was waar: hij had geschreeuwd. Toen kreeg ik een mailtje van "EA_Admin" waarin stond "bedankt voor de feedback we zullen er zo snel mogelijk naar kijken". us misschien wordt er bij EA WEL wat gedaan met de feedback.
Laatst bewerkt: 25 sep 2004