Fable: echt de game hoever je bent enzo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Noodles, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noodles

    Noodles Guest

    hallo, er zijn vast wel meer mensen die hem deze week krijgen waaronder ik, dus dacht ik laten we dit delen met de andere forummers _O_ . ik heb hem dit weekend denk ik. en btw dit is echt geen grap ofzo.

    dus hier alles over de game zelf, niet wat je verwacht maar als je hem hebt over de levels en je character hoe hij eruit ziet.

    Noodles
     
  2. xboxrox

    xboxrox Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Fable dan al uit? Maar je hebt een beetje een wazige Topic aangemaakt. :confused:
     
  3. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    8 oktober komt ie uit.:D
     
  4. Noodles

    Noodles Guest

    nee hij is nog niet uit, maar Noodles heeft zijn connecties :confused: nee ik heb niet PAL versie laat ik het zo zeggen maar als ik hem heb kan ik toch vertellen hoe hij is, en mocht een ander hem hebben hier praten over de vooruitgang van een character die hij/zij bezit?
     
  5. Noodles

    Noodles Guest

    bedoel je daarmee dat ik hem niet voor 20 september heb? het is echt zo ik laat dan wel eens beelden zien over webcam :D
     
  6. Chemer_128

    Chemer_128 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    jeps in illegale circuit al te vinden

    anders kan je er nooit nu aankomen
     
  7. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Noodles

    Noodles Guest

    ooit gehoord van NTSC? en btw zie me gewoon als een tester van de game zodat ik jullie op de hoogte kan houden. ik heb het wel vaker gedaan ik had meer games voor de release datum.
     
  9. Chemer_128

    Chemer_128 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    je download hem zodat je ons op de hoogte houd aardig!
     
  10. Noodles

    Noodles Guest

    1: ik download hem niet ik zeg toch ik hem dit weekend denk ik, als ik zou downloade liet ik me pc toch de hele tijd aan :confused: ik zeg je ik doe niet illegaal!!!

    2: het is toch aardig dat ik jullie op de hoogt hou van dit? stel je voor dat ie klote wordt, of juist heel vet enzo?

    volgens mij wil je gewoon niet luisteren en ik wil dit topic graag leuk houden dus als je niet iets nuttigs hebt te melden verlaat dan alsjeblieft mijn heilige topic:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2004
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dude vertel nou maar gewoon zo weinig mogelijk. Ik hoef niet alles al van de game te weten voordat ik hem heb... Dus keep low on the spoilers please!
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch niet zo bijster moeilijk om dit uitgebreidde Fable topic te vinden?

    Ik zou dus gewoon daar verder gaan met je Fable ervaringen. En zet alles wat een plot zou kunnen verraden please in een spoiler balk zodat je zelf kan kiezen of je het wilt lezen. Dat is voor de mensen die 'm nog niet hebben denk wat prettiger.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  13. Noodles

    Noodles Guest

    oke :{ laat ik maar ff wachten tot dat hij echt op me deurmat is, dit weekend dus :D

    waar moet ik dan over gaan vertellen btw de graphix enzo of de quests?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    niet over ingame spul(zoals quests )praten.Dit willen de meeste(oa Ik }:] )liever zelf uitvinden en ontdekken
     
  15. Noodles

    Noodles Guest

    oke dan zal ik daar rekening mee houden :D, wel leuk dat ik hem vroeg krijg ik d8 er zijn veel meer mensen :confused:
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Fardo krijgt hem ook eerder , en de mensen die hem downloaden |:- .Maar Fable komt hier op 8 oktober uit dus zoveel eerder heb je hem ook niet
     
  17. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb zo het gevoel dat fable een beetje tegen gaat vallen. Veel mensen hebben torenhoge verwachtingen van het spel. Maar ik ben benieuwd wat je van het spel vind en ik hoop dat ik het mis heb.
     
  18. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat iedereen nu wel de graphix kent(pu gameplay etc), dus ik denk dat je beter kunt melden hoe die speelt enzo; want al die quests verraden is ook niet echt leuk voor de mensen die um nog niet hebben
     
  19. Noodles

    Noodles Guest

    dat was me bedoeling oko niet om het te verraden
     
  20. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk Noodles, ik ben erg benieuwd hoe Fable wordt.
    Het word m'n eerste echte rpg die ik ga spelen (is besteld).
    Ik heb wel Star wars: KoToR en Morrowind: The elder scrolls III, maar k heb ze nog niet echt gespeeld. Ik vind het rpg stijl erg wennen. Nu ben ik bezig met Sudeki (ik weet het, het is geen echt rpg) en hierdoor krijg ik wat ervaring in deze stijl omdat dit dan een makkelijke rpg is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina