8 tegen 8 is niet genoeg!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xbox_God, 18 sep 2004.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :{ .... tja als de techniek het toe laat wil ik wel tegen meerdere spelers spelen op live
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    8 tegen 8 is in mijn ogen wel genoeg. ik zie het al voor me dat er tijdens een potje halo 30 man in me oor zitten te zeiken...
     
  3. NinjaGaiden

    NinjaGaiden Killer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet een slagveld spel hebben net de film Troy waarbij je 100 tegen 100 kan.. maar jah de tecnology is daarvoor te zwak weet je..Mischien bij de volgende next-gen console
     
  4. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is ondersteunt Star Wars: Battlefront 24 spelers op LIVE

    Kijk.... dan word gamen pas echt interresant :+
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    Dat "probleem" kan je ook hebben bij BattleField maar is heel makkelijk op te lossen, zowiezo heb je alleen je eigen team en dan heb je gewoon dat iedereen binnen 10 meter (100, 1000 ligt aan de grote van de maps) je hoort, en dan heb je speciale knoppen bijvoorbeeld (wit dat je een menutje krijgt en dan Y bijvoorbeeld) om alleen aan de Helikopters/vliegtuigen zodat je om een pickup kan roepen, zulk soort dingetjes. Niet erg lastig dus...
     
  6. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    weet al iemand hoeveel spelers je online kan strijden in Battefield Modern combat?
     
  7. XeoN

    XeoN Guest



    In totaal 16 man, dus 8 tegen 8.
    Waarom geen 32. :'-(
     
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    omdat het dan te laggie gaat? heb liever 8 vs 8 (al vind ik dat wel erg weinig voor dat spel!) dan 16 vs 16 en dat het dan niet meer te spelen is
     
  9. PainfulHaVoK

    PainfulHaVoK A Dutch Ghost

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Acht tegen acht is in Rainbow Six meer dan zat. Zes tegen zes of vijf tegen vijf is vaak zelfs leuker omdat je dan nog een klein beetje overzicht houdt. Maar da's natuurlijk enkel mijn bescheiden mening.
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    8 vs 8 is ruim voldoende, bij meer kan je nauwelijks met elkaar praten en gaat de tactiek eruit.
     
  11. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0

    dan moeten ze Counter strike etc. spellen met zn 32 en maken...Dat zal wel vet zijn opzich
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    counter strike met z'n 32'en?! ik moet er niet aan dneken om eerlijk te zijn, vind met 6 vs 6 of iets altijd wel zat, je hebt nu ook al servers met z'n 20+ spelen hoor als je dat zou willen...
     

Deel Deze Pagina