8 tegen 8 is in mijn ogen wel genoeg. ik zie het al voor me dat er tijdens een potje halo 30 man in me oor zitten te zeiken...
je moet een slagveld spel hebben net de film Troy waarbij je 100 tegen 100 kan.. maar jah de tecnology is daarvoor te zwak weet je..Mischien bij de volgende next-gen console
Als het goed is ondersteunt Star Wars: Battlefront 24 spelers op LIVE Kijk.... dan word gamen pas echt interresant
Dat "probleem" kan je ook hebben bij BattleField maar is heel makkelijk op te lossen, zowiezo heb je alleen je eigen team en dan heb je gewoon dat iedereen binnen 10 meter (100, 1000 ligt aan de grote van de maps) je hoort, en dan heb je speciale knoppen bijvoorbeeld (wit dat je een menutje krijgt en dan Y bijvoorbeeld) om alleen aan de Helikopters/vliegtuigen zodat je om een pickup kan roepen, zulk soort dingetjes. Niet erg lastig dus...
omdat het dan te laggie gaat? heb liever 8 vs 8 (al vind ik dat wel erg weinig voor dat spel!) dan 16 vs 16 en dat het dan niet meer te spelen is
Acht tegen acht is in Rainbow Six meer dan zat. Zes tegen zes of vijf tegen vijf is vaak zelfs leuker omdat je dan nog een klein beetje overzicht houdt. Maar da's natuurlijk enkel mijn bescheiden mening.
counter strike met z'n 32'en?! ik moet er niet aan dneken om eerlijk te zijn, vind met 6 vs 6 of iets altijd wel zat, je hebt nu ook al servers met z'n 20+ spelen hoor als je dat zou willen...