Huh net op het nieuws zeiden ze nog dat dat niet waar was. Maja het staat op nos.nl dus dan zal het wel waar zijn Erg jammer, vond hem altijd wel lachen
Nee vanmorgen rond 9uur, zei die Jeroen of hoe ie ook heet van het NOS JOURNAAL, dat het word ontkent dat ie was overleden. Half uur later blijkt het dan wel te zijn gebeurd.....
ja, eerst dachten ze dat ie dood was maar dat was niet waar. ik hoor net op de radio dat hij dus vanochtend is overleden. hij heeft 2 hartaavallen gehad geloof dat ie 53 jaar was.
Speelt iedereen niet met z'n leven? Was dit nu echt de enige reactie die uit je klauwen kon krijgen? Hazes bedankt.
Het feit dat ie niet zo gezond met zn leven omgaat betekent niet dat je zomaar zo'n domme opmerking kunt plaatsen!! Wat een sukkelige opmerking man
Ben eigenlijk geen fan van de man, maar het is altijd sneu als iemand (bekend of onbekend) dood gaat op een te vroege leeftijd. Maar hierbij moet ik wel zeggen dat ik wat dat betreft me wel ietwat kan vinden in de uitspraak van Pharzimx (hoewel dat iets genuanceerder had gekund) Als Hazes een wat gezondere levensstijl had gehad had ie misschien minder gezondheidsproblemen gehad en ook langer van zijn leven kunnen genieten. Maar dat is nu toch niet meer aan de orde. 53 jaar is gewoon niet oud. Overigens is de gitarist van BZN ook net overleden, geloof dat ie ook maar iets van 52 was..
Shit, ook al de gitarist van BZN, straks is de Nederlandse kwalitietsmuziek compleet eraan. Haze's waardeerde ik om zijn rouwe stem, zijn muziek vond ik niet altijd even goed, maar vooral vermakelijk. Ik ben het met degene eesn dei wijst op zijn levensstijl, het is zonde maar het zat er wel aan te komen.
Ken de man niet echt, toch natuurlijk erg jammer als iemand overlijdt en zeker op zo'n leeftijd. R.I.P
R.I.P altijd met oud en nieuw concerten van hem geluisterd vorig jaar ook nog ? was mooi om te horen vatos locos
Ik heb hier geen cd's van em liggen, maar hij had zeker leuke nummers. C'est la vie. Vroeg of laat zijn wij aan de beurt.
die man hield van een biertje en rook als een schoorsteen....net als 30 % van de nederlandse bevolking, hij douwde ze hoofd tenminste niet in een berg coke hij is in ieder geval te jong overleden
Volgens mij is hij niet dood als ik het nieuws van vanmorgen mag geloven. *nieuws van vanmorgen was het nog niet bekend*