Ik heb enkel alleen TW2003 gespeeld, vond 2004 weinig toegevoegde waarde hebben. Toch ben ik best wel benieuwd naar 2005. Wat mij verbaasde is dat op de voorpagina staat dat men hier geen LIVE ondersteuning verwacht. Dit terwijl EA toch LIVE gaat ondersteunen! Waarom dan niet deze game? Mocht dit echt zo zijn dan is dat wel een gemiste kans, nu Microsofts Links eraan zit te komen.
Het kan natuurlijk te maken hebben met het feit dat het spel al in een ver stadium van de ontwikkeling was toen EA besloot mee te werken aan live!.
Voorlopig is MS links 2004 nog de beste tot nu toe. Ik betwijfel of EA hier over heen kan qua speelbaarheid, graphics en live implementatie
ik heb gister TW 2004 voor 30 euries gekoch... ik had niet verwacht dat het zo een leuk spelleke zou zijn dit blijf ik nog heel lang spelen (voor de rest heb ik helemaal niks met golf) dus mss zit er ook nog een TW2005 voor mij in
Ik denk dat ik toch voor links ga... btw. Wat vinden jullie van die "powerslag", ik vind hhet iig stom? Hadden ze eruit moeten laten.
Tiger Woods 2005 gaat wel in Amerika live maar niet in Europa??waar slaat dit nou weer op van EA? Op de ps2 gaat hij wel worldwide online
Heeft er al iemand dit spel gespeeld? Ik heb nog geen reactie's gelezen. In het xboxmagazine kreeg het spel 8+. Dus dat is wel redelijk goed.
Er was niet veel verschil tussen 2003 en 2004. 2003 vond ik leuken omdat je daar met vrienden toernooien kan spelen. Dit kan niet bij 2004 en Links2004. Links 2004 was opzich wel iets beter maar het miste een paar belangrijke spel concepten zoals bv. dat de ligging van de bal je schot genoeg beinvloed wat bij TW beter was uit gewerkt.
Helemaal mee eens! TW2004 zag er wel leuker uit, maar als je al 2003 gespeeld had, dan was 2004 vééls te makkelijk. Bij 2003 heb ik me vaak echt (op een goeie manier) zitten verbijten omdat ik weer eens een putt verkeerd maakte. Bij 2004 leek er wel een stofzuiger aan de onderkant van de hole te zitten die gruwelijk misgeslagen putts nóg naar binnen zoog....
Jah de 1e keer dat ik TW speelde was 2004. We speelden met 3 man en alle 3 hadden we nog nooit eerder TW op de XBox gespeeld. Na 4 holes waren en 3 double-eagles en 1 hole-in-one geslagen. Bij TW 2003 gaat dat veel moeilijker. Maar toch blijven TW2003 en verder een beetje arcade games. Je slaat veels te vaak een bal erin van buiten de green. Bij Links 2004 is dat niet het geval.
Idd.. ik was van plan om deze game te gaan kopen om dan lekker online te kunnen gaan maar nu Europa weeral aan de kant gezet wordt ben ik Links2004 maar gaan halen en wacht ik wel op Outlaw Golf 2.
Zelfde geval is met Resident Evil Outbreak. Waarschijnlijk worden de spellen in europa niet genoeg verkocht waardoor het niet echt rendabel is om veel moeite in het online gebeuren te steken.