Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al 2 jaar absoluut geen zin in oud en nieuw FUCK AL DAT VUURWERK alleen maar geld verspilling

2. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop geen vuurwerk, totaal geld verspelling. Kan er beter een xbox spel van kopen

3. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ook geen vuurwerk, ik denk dat ik het dorp inga ofzo. Niet dat daar zoveel te doen is, maja.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik koop ook geen vuurwerk meer.Ik vind het mooier om na te kijken dan het zelf aftesteken(is me ook te duur voor 3 seconden vuurwerk €40 te betalen)Ik koop hooguit een pakje nitraat ofzo

5. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Meestal ben ik even thuis, misschien wat leuk siervuurwerk en dan meestal 's avonds naar een vette party. Altijd leuk op nieuwjaar.

6. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon vuurwerk afsteken net als elk jaar bovendien games heb ik rond die tijd effe teveel van om uit te spelen.(verjaardagen,mijn boertje is ook rond die tijd jarig wilt ie ook altijd games en voor kerst ook dus ik speel zijn games ook lekker)

7. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Koop wel weer genoeg dit jaar :), ik heb toch genoeg geld voor XBOX games, dan kan ik wel een keer per jaar wat meer aan andere dingen uitgeven.

8. XeoN

XeoN Guest

Patser met je genoeg geld...:p

9. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    haha allemaal gamen tijdens oudejaar :) maar ik ga ieder jaar meestal naar familie gaan we het oud & nieuw spel spelen kun je allerlei dingen winnen maar ook allemaal zooi zoals 2 jaar terug het boek: fietstochten door de sahara. Het is altijd heel leuk, en ik betaal nooit zelf voor mijn vuurwerk :D

10. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn buurman heeft elk jaar ongelovelijk mooie pijlen. Ik koop maar een klein beetje, hield de vorige jaren altijd te veel over.

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kga dit jaar ook vuurwerk loos door, heb er totaal geen zin in dit jaar, begon al beetje saai te worden vorig jaar. Ik houd het geld liever :)

12. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef m'n geld liever uit aan een nieuwe Xbox game.
    Ik woon 5 km van Belgie af, dus er is altijd genoeg vuurwerk te zien wat betaald is door anderen. 8)

13. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    K koop ook geen vuurwerk meer...doet me buurman altijd en die koopt het meest professionele vuurwerk dat er is (zelfs met lonten voor compteraansturing en alles..) Naja dan ben je toch wat minder vrolijk als jij met je pakketje aankomt van 100 euro ofzo. Dusja k heb al sinds 3 jaar de gwoonte om naar hem te gaan kijken, dan rond een uurtje of 2 richting een kroeg te gaan...met heel wat vrienden een groot feest daar te bouwen en dan 2 dagen bezig zijn met uit te kateren...ieder zo zijn ding he

14. hete snikkel

hete snikkel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik dit jaar alleen maar rotjes koopt en babypijlen
    hehe ken je lekker matjes maken altijd leuk! :)

15. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    vuurwerk afsteken en zuipe :)

16. xxx

xxx biertje!!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vier wel weer gewoon oud en nieuw in het cafe das altijd mooi

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    @Xeon: Hoezo, patser, :) met z'n hoop vurrwerk van hier tot tokyo....;)

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik denk dat ik een klein bedrag -minder dan 10 euro- ga uitgeven voor wat 'thunderkings'. Mooie harde knal, mooie effecten. Prima.
    Verder heb ik ook genoeg buren die er op kicken om Tora Bora pakketten aan te schaffen duzzzz...
    ...wat zijn wij allemaal een parasietjes he!
    *verwacht trouwens dat hij rond die tijd zijn eigen vuurwerk maakt in een Wraith ofzo...

19. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik volgend jaar eens voor de verandering lekker knallend het jaar in ga, maar dan op de pot. Is het goedkoopst: bonen en uien.

Neej, ik geef d'r geen reet om, oud op nieuw is altijd afzien. Buiten maar ff kijken wie er wel geld gespendeerd heeft aan vuurwerk, net zo mooi en ook goedkoop.

20. XeoN

XeoN Guest

Tja, je moet ervan houden he. ;)
    Tis ook wel een beetje voor de kleine kinderen hier in de straat.
    Ben ik de grote jongen met vuurwerk uit Belgie...:p:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina