1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan ben ik dus in de war met pes 2
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, ik was gisteren bij de Dixons en toen vroeg ik of ze PES4 al binnen hadden. Ging die jongen eerst drie x vragen wat ik bedoelde, en daarna riep ie doodleuk dat ze hem al binnen hadden..... Ik kreeg het meteen ontzettend warm en had die € 60,00 al uit mijn portomonee gehaald, totdat ie terugkwam en zei dat het toch niet zo was. Ze hadden hem alleen vast in de computer gezet. Daarna zei hij dat PES4 waarschijnlijk bij de eerst volgende levering (dinsdag of woensdag bij de Dixons) erbij zat.... Maar dat denk ik niet. Wel een tip... Vaak hebben ze de game al binnen maar moeten ze wachten met het in de verkoop gooien. Maar de meeste personeelsleden in winkels als Dixons weten dat niet en halen er zo een uit de doos. Dat had ik vorig jaar ook met PES3 (die had ik bijna een week voor de release al gekocht bij de Dixons).. Altijd ff vragen aan de verkopers al staat hij er niet bij.......

    Nog wat grappigs... Gisteren was ik ook ff bij de Intertoys en toen zag ik tot mijn dodelijk schrik het hoesje van Halo 2 tussen de Xbox games staan. Ik het dooske pakken, en toen stond er op de achterkant: ONLY FOR DISPLAY.... Ik ben dus twee keer heel ernstig geschrokken.......... Eerst met PES4 en daarna met Halo 2.....
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat hoesje van Halo2 stond ook al bij e-plaza in rotterdam. Samen met de Limited Edition box
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Is toch ff schrikken he.. Als ie gewoon tussen de spellen staan. E-plaza weet wel beter, dus het spel zal niet gewoon tussen de games die verkocht worden staan.
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die bug van die teamwissel bij gelijkspel heb ik niet? Ging gewoon penalties schieten met je eigen team. Maar weet iemand wat de beste manier is om een tegenstander te passeren?
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is iets persoonlijks, denk ik.
    Veel zullen via R2 + richting langs hun man gaan en weer anderen doen 'the wiggle', dus als je naar rechts speelt, kort de richtingstick op-neer doen, dan maakt hij dus een beweging binnendoor-buitenom. Zo doe ik hem graag :)
    Op één van de vorige bladzijden staat een link daar een website met controls.
    Je kan nog beter de trainingsmode gebruiken; daar staat ook haarfijn hoe en wat....
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee hij stond op een kastje naast de games. Waar ook de doos stond van de het Burnout Pack. Maar wel klein doosje, dat van de limited edition. Dacht dat dat een heel blik was, maar dat valt mee, gewoon formaat DVD hoesje!
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die trainings mode vind ik beetje vaag...

    Maar nu had ik de bug wel, deed potje ajax psv en werd 1-1... toen pingels en hup ik was in 1 x psv :mad:
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Met PSV valt nie te missen :9 !!

    Maar Amarant......

    Hoezo vindt je de trainings mode een beetje vaag?
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb toen ik in 1 x psv was alles in de handen van de keeper geschoten en de keeper van psv laten staan als ie iets moest doen ;)

    Omdat het niet echt een mode is, je kan verschillende onderdelen los doen. Soms kan je t zelf doen enzo dan maar het wordt me niet echt duidelijk in welke situatie ik wat moet gebruiken. Maar gewoon doorspelen, komt t vanzelf wel :)

    Yeey 2-0 van Hongarije gewonnen in de europa cup :D
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Beta-Versie?
    De echte is toch nog niet uit hé?
     
  12. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    De echte is nog niet uit nee:)
     
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat mensen nu te klagen hebben over de Xbox versie moet je niet echt serieus nemen. Dus graphics, transfers, bugs etc. zijn er miss heel anders bij de final versie
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom echt helemaal gek dat ik nog zo lang moet wachten.
    Kben al verslaafd aan pes3 bij een vriend op ps2....
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kweet niet of t een beta versie is, is niet te merken ofzo. Behalve die ene bug dan. Staat nergens of dat zo is. Het enige wat ik nu afvraag is dat als je door die bug dus teamwisselt... en je laat de tegenstander die je dan opeens bedient verliezen. Win je dan gewoon?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  16. C.O.Winters

    C.O.Winters Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    superspel,al bijna een jaar bezig met pes3( elke week wel een dag of 5) en kan er nog geen genoeg van krijgen,eind komende week op ps 2,denk wel dat ik 'm koop
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ff wat research gedaan of t nu final of beta is maar daar is geen zekerheid over. Ik hoop dat het idd een beta is want dan wordt die bug nog wel gefixt en zit er hopelijk wat meer commentaar in want ik nu die paar zinnetjes wel dromen :D
     
  18. C.O.Winters

    C.O.Winters Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat deze game(ps2) afgezeken wordt in diverse gamesmags,omdat ie niet online speelbaar is(alsof dat de gameplay zal beinvloeden)...bummer!
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk het wel. De grootste concurrent van PES is Fifa en die gaat wel gewoon online. Online gameplay is vaak veel beter omdat de tegenstanders dan pas van een goed niveau zijn.
     
  20. C.O.Winters

    C.O.Winters Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's waar,maar de pes AI is van grootse klasse,en een grote vooruitgang richting realiteit...zucht....kan bijna niet meer wachten....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina