@Snakie:
Bij extract the spy moet je hem eerst alle guards snel vermoorden, dan met hem gaan praten, dan hem vertellen dat hij moet wachten (wait), naar buiten gaan en alle guards weer vermoorden, dan die spy gaan halen en hem bij de poort weer laten wachten, door de poort gaan, alle guards slopen, terug de poort door en die spy weer halen en dan vrolijk doorlopen naar Bowerstone North. Easy Smeasy
@Albertootje:
Ik denk dat je in de war ben met Jack of Blades? Als het die gast met dat masker is moet je gewoon net zolang vechten met zijn minions tot die rode gloed weg is, dan hem raken tot hij voor de helft dood is, want dan gaat hij zo zweven en wordt het echt irritant. Wat ik toen gedaan heb is constant met die minions blijven vechten en wanneer ik de kans kreeg, vuurde ik fireballs op hem af. Als je die niet zo hoog hebt, dan moet je denk ik de boog gebruiken. Het is een kutstuk en het duurt ook echt lang.
Als je echt Twinblade bedoelt dan moet je gewoon wachten tot hij uitrust en hem verrot slaan, en als hij aanvalt wegrollen met Y of zo.