1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het sluipen moet je eersst gewoon het alarm af laten gaan.. ze killen an dan achter een steen vlak bij de poort gaan staan.. dan lopen ze na een tijdje wachten( 1 minuut) je voor bij en dan langs ze sluipen

    os wilde je dhet stuk weten op abanded road?
     
  2. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    nope
    tis dat dak moest wete kzal het zo probere bedankt LADS
     
  3. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook de achterste bandiet vermoorden met een boog als je achter de steen zit en dan hoef je niet te sluipen. :)
     
  4. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Das ook ene optie jah :cool:

    Haha Thnx FarmBoy :p
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe kan ik twinblade het best vermoorden, hij heeft net me moeder gedood en dan word het toch wel moeilijk:mad:
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    @Snakie:
    Bij extract the spy moet je hem eerst alle guards snel vermoorden, dan met hem gaan praten, dan hem vertellen dat hij moet wachten (wait), naar buiten gaan en alle guards weer vermoorden, dan die spy gaan halen en hem bij de poort weer laten wachten, door de poort gaan, alle guards slopen, terug de poort door en die spy weer halen en dan vrolijk doorlopen naar Bowerstone North. Easy Smeasy ;)

    @Albertootje:
    Ik denk dat je in de war ben met Jack of Blades? Als het die gast met dat masker is moet je gewoon net zolang vechten met zijn minions tot die rode gloed weg is, dan hem raken tot hij voor de helft dood is, want dan gaat hij zo zweven en wordt het echt irritant. Wat ik toen gedaan heb is constant met die minions blijven vechten en wanneer ik de kans kreeg, vuurde ik fireballs op hem af. Als je die niet zo hoog hebt, dan moet je denk ik de boog gebruiken. Het is een kutstuk en het duurt ook echt lang.

    Als je echt Twinblade bedoelt dan moet je gewoon wachten tot hij uitrust en hem verrot slaan, en als hij aanvalt wegrollen met Y of zo.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    enflame'n die zooi! op de 2e helft van het gevecht met jack en dan onder hem gaan staan en maar blijven enflamen..DE manier.. tenzij enflame niet zo sterk is
     
  8. lord_raven

    lord_raven The darkside

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin staan er 3 quest maar die kun je nooit doen en links boven in is ook een eiland waar je nooit komt
     
  9. Wuchie

    Wuchie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het als je Jack of Blades hebt gekilled afgelopen??? Wil ik graag weten anders doe ik eerst alle andere Quests...


    /Mod Spoiler-tags toegevoegd - Darkwing
     
  10. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan wel ff wat hulp gebruiken..

    kben nu in twinblades camp , maarik moet die assasins 2000gold betalen.. maardat hebbik niet.. iemand enig idee wattik moet doen?
    kben nu met de qeust bezig Find The bandit Seeress


    kheb het maar in het wit gedaan ^^ dus ff blauw maken met je cursor
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    QreZix
    Gewoon naar de gijzelaars gaan
    bewaker killen. sleutel nemen, vrijlaten. Kost je geen geld
     
  12. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een domme vraag misschien, maar hoe verwissel je van kleding? Bij het menuutje, staan bij Items niet de kleding die ik al wel gekregen heb. (ben nu met die missie bezig om Twinblades te mollen), maar door die laatste poort kom ik dus niet, omdat ik niet van kleding kan wisselen.:'-(

    *edit*, ik heb al die kleding al uit de kistjes geraapt, dus daar kan het niet aan liggen. |:-
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  13. Zander84

    Zander84 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindbaas is een eitje :) Gewoon die gastjes eerst rammen. Als dat rode schild van de eindbaas weg is beetje rollen en slaan. Als hij opstijgt, uber kruis boog pakken en 6 schoten en het is klaar.

    Wie vindt het spel te makkelijk? Ik had het na 8 uur uitgespeeld en ik dacht dat ik al aardig wat sub quests gedaan had. Ze zeiden dat je er 15 uur voor nodig had om de alleen de main quest te doen.
     
  14. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm tekort valt ook wel reuze mee hoor dan heb je zeker niet alle demon doors gehad, alle kisten met sleutels open gemaakt enz ?
    Je kan nog genoeg doen :p en natuurlijk wat meiden nemen :+
     
  15. yebone

    yebone Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Witchwood stones

    Zit met een probleempje in witchwood stones, met die Demon Door. krijg hem niet open. Weet zijn naam wel, maar elke keer als ik de stenen in de juiste volgorde highlight gebeurt er gewoon nix! snap er geen bal van!!!
    wat moet ik doen????
     
  16. Zander84

    Zander84 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja ik heb natuurlijk niet alles gedaan, maar ik had in een paar reviews gelezen dat als je alleen de main quests doet, dat je er 15 uur over doet. Zo snel heb ik ze niet gedaan. Ik ben ook nog een half uurtje wezen schatgraven en vissen een paar demon doors wezen bezoeken en nog aardig wat sub queest gedaan.
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Je moet die stenen niet alleen highlighten maar ook op A klikken als je erbij staat.
     
  18. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    @yebone: je moet wel op de stenen slaan he 8)
     
  19. yebone

    yebone Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat heb ik ook gedaan, steen voor steen, maar er gebeurt uiteindelijk nix...
     
  20. yebone

    yebone Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    @yebone: je moet wel op de stenen slaan he

    dank u :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina