Xbox live voor 30 euro? waar?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Spitie_nl, 14 okt 2004.

1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand toevallig ergens nog een aanbieding van 25 euro (of iets in de buurt) ziet staan, kan die het hier even melden, want dit is echt kut gewoon. heb Halo2 allang besteld anders was dat wel een goede oplossing geweest.

2. Albertinho

Albertinho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrees dat het toch 60 euri uitgeven wordt...

Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    hoezo? Ik heb denk ik al zo'n 3 keer gezegd dat je m ook bij replay.nl kunt bestellen. Gewoon ff bellen en je krijgt m binnen voor 25 (+7verz kosten) 1 jaar live en mechassault complete spel.....

4. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Op bol.com: Ninja Gaiden + MechAssault + Headset (+ Whacked en MotoGP demo) voor 75 euro *) Die ga ik bestellen!

( _O_ is omgerekend 25 euro voor MechAssault + 1 JAAR LIVE + Headset + Demos *) en dan is Ninja Gaiden ook nog cheap @ 50 euro _O_ )

5. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    kan je m bij replay.nl dan telefonisch bestellen? en dan wordt ie gewoon thuisgeleverd?

6. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag gebeld naar Replay maar ze zijn allemaal al uitverkocht :'-(
    Ze krijgen wel met de komst van Halo 2 een pakket met Halo 2 + live starterskit 12 maanden abbo + headset voor een prijs van 69,99. Das toch mooi. Deze actie krijgen ze ook bij Bart Smit en FRS. Dus waarschijnlijk ook bij andere zaken. Ik hoop dat dit ook samen gaat met de limited edtion halo 2 want die heb ik al gereserveerd. Dus Halo 2 LE + starterskit, weet iemand of dit ook kan?

Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  7. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk niet als je al hebt gereserveerd..of je moet je bestelling wijzigen..ga ik morgen ook even proberen trouwens _O_

8. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet em gewoon in de winkel ophalen, heb zo'n reserveringskaartje, dus volgens mij moet dat wel kunnnen, binnenkort even langs gaan dan.

9. Albertinho

Albertinho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij alle filialen? :{

10. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    nee in eindhoven, maar hij zei er wel bij dat ze niet meer worden geleverd en allemaal zijn uitverkocht dus ik denk niet dat ze het bij andere filialen wel hebben maar je kunt het natuurlijk proberen.

11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    alles is uitverkocht heb ik al vernomen.

12. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik belde naar Replay Leiden hadden ze ze daar nog besteld, en zouden ze hopelijk vrijdag binnenkomen. laten we het hopen, ik hou jullie op de hoogte.

13. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    als ik eventueel me halo 2 LE van gcshop om kan zetten in deze (Klik) is dit dan een zelfde starterkit zoals je die in de winkel koopt? of is het meer iets van zo'n trial kaart?

14. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Das er eentje met 3 maanden live

15. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    maar wel met headset e.d.? anders denk ik dat ik dat maar moet doen..

16. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wel met headset ja maar ik denk met een 'normale' headset en niet die halo 2 edition (weet niet of je dat verwacht namelijk)

17. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    nee, die halo2 headset hoeft van mij niet. en na die 3 maanden moet je dus 60 euro betalen met je creditcard? of werkt het anders?

18. Assault Trooper

Assault Trooper Living in heaven

Leuk Bevonden:
    0
    dus het starter pakket kost 30 euro en dan moet je met de creditcard nog eens 60 betalen??????????????

19. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    wat? nee... als je ergens een starterkit kan kopen voor 30 euro (inmiddels dus blijkbaar niet meer mogelijk) hoef je daarna niet nogeens 60 euro te betalen, dat moet dan pas na een jaar.

maar ff terug naar mijn vraag van 2 posts geleden.

20. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, inderdaad, na 3 maanden moet je met je creditcard betalen, of een nieuwe code/kit aanschaffen.

Deel Deze Pagina