als iemand toevallig ergens nog een aanbieding van 25 euro (of iets in de buurt) ziet staan, kan die het hier even melden, want dit is echt kut gewoon. heb Halo2 allang besteld anders was dat wel een goede oplossing geweest.
hoezo? Ik heb denk ik al zo'n 3 keer gezegd dat je m ook bij replay.nl kunt bestellen. Gewoon ff bellen en je krijgt m binnen voor 25 (+7verz kosten) 1 jaar live en mechassault complete spel.....
Op bol.com: Ninja Gaiden + MechAssault + Headset (+ Whacked en MotoGP demo) voor 75 euro *) Die ga ik bestellen! ( is omgerekend 25 euro voor MechAssault + 1 JAAR LIVE + Headset + Demos *) en dan is Ninja Gaiden ook nog cheap @ 50 euro )
Heb vanmiddag gebeld naar Replay maar ze zijn allemaal al uitverkocht Ze krijgen wel met de komst van Halo 2 een pakket met Halo 2 + live starterskit 12 maanden abbo + headset voor een prijs van 69,99. Das toch mooi. Deze actie krijgen ze ook bij Bart Smit en FRS. Dus waarschijnlijk ook bij andere zaken. Ik hoop dat dit ook samen gaat met de limited edtion halo 2 want die heb ik al gereserveerd. Dus Halo 2 LE + starterskit, weet iemand of dit ook kan?
Waarschijnlijk niet als je al hebt gereserveerd..of je moet je bestelling wijzigen..ga ik morgen ook even proberen trouwens
Ik moet em gewoon in de winkel ophalen, heb zo'n reserveringskaartje, dus volgens mij moet dat wel kunnnen, binnenkort even langs gaan dan.
nee in eindhoven, maar hij zei er wel bij dat ze niet meer worden geleverd en allemaal zijn uitverkocht dus ik denk niet dat ze het bij andere filialen wel hebben maar je kunt het natuurlijk proberen.
Toen ik belde naar Replay Leiden hadden ze ze daar nog besteld, en zouden ze hopelijk vrijdag binnenkomen. laten we het hopen, ik hou jullie op de hoogte.
als ik eventueel me halo 2 LE van gcshop om kan zetten in deze (Klik) is dit dan een zelfde starterkit zoals je die in de winkel koopt? of is het meer iets van zo'n trial kaart?
Wel met headset ja maar ik denk met een 'normale' headset en niet die halo 2 edition (weet niet of je dat verwacht namelijk)
nee, die halo2 headset hoeft van mij niet. en na die 3 maanden moet je dus 60 euro betalen met je creditcard? of werkt het anders?
dus het starter pakket kost 30 euro en dan moet je met de creditcard nog eens 60 betalen??????????????
wat? nee... als je ergens een starterkit kan kopen voor 30 euro (inmiddels dus blijkbaar niet meer mogelijk) hoef je daarna niet nogeens 60 euro te betalen, dat moet dan pas na een jaar. maar ff terug naar mijn vraag van 2 posts geleden.