1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mike-xxx

    mike-xxx Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus christus wat ben jij fucking irritant zeg...

    van de afgelopen 7 posts zijn er 6 van jou doe es een keer normaal en edit gewoon je laatste post...

    en dan ga je nog eens irritant lopen zeggen "kijk gewoon op www.gamefaqs.com" terwijl je zelf de hele tijd loopt te janken dat je niet verder komt en dat je graag zou willen dat iemand het voor JOU op gaat zoeken op gamefaqs

    wat mij betreft zak je lekker in de shit want ik help je in ieder geval niet meer
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    en nou gedragen.
    Zo niet, zijn de gevolgen voor je eigen rekening.
     
  4. xboxer12

    xboxer12 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je bij chapter 6 doen

    ik ben bij chapter 6 maar ik weet niet wat ik moet doen wie kan me helpen
     
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ook dit is niet een bijster intelligente post maar ik zal aardig voor je zijn ;)

    Goed de bedoeling is dat je een deur in gaat aan de rechter kant dan kom je in een bibliotheek uit.
    - Versla iedereen loop naar boven en sla die glazen dingetjes kapot en pak wat er onder ligt.
    - Je moet nog een etage hoger zien te komen dat doe je door tegen een muur aan de rechterkant (als je met je rug naar die glazen dingen staat) op te lopen en een flying bird jump te maken ( gewoon op de muur nog een keer op a drukken). Hier ligt ook een golden scarab...
    - nu kun je met je incendiary Shuriken eenmuur kapot maken... doe dat dus en versla die luitjes erachter... loop door totdat je in een grote ruimte boven in de monastry komt...
    - pak hier alle dingen uit de kisten en de golden scarab en ga de deur in tegenover je...
    - In deze ruimte staat volgens mij Raptor, Deity of Sentiment en moet je een kluis open maken, waar een boek in ligt...

    de code heb ik al 2 keer gegeven hier maar je maakt vast geen gebruik van de zoek functie dus hier istie nog een keer:

    2712: 2 links, 7 rechts, 1 rechts en 2 links

    - ga weer terug via de bibliotheek dan kom je onderaan bij de 60 enemy challenge (waarvoor je zo'n ninpo vlammetje krijgt)
    - ga weer terug naar de begaande grond van the monastry en een van de moeilijkste bosses (Alma) staat op je te wachten... Versla haar met ninpo en de Vigoorian Flails...

    - Heb je haar verslagen leg dan het boek op het altaar waardoor er een gang vrijkomt naar het volgende level...


    zo dat was een walkthrough van het hele level dacht ik zo ( dat is niet helemaal waar volgens mij komt Alma pas later maar daar kom je wel uit dacht ik zo)... omdat je zo duidelijk was waar je vast zat...
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  6. AcidReign

    AcidReign Guest

    Ik geef je dik gelijk.
    En mike-xxx je bent zelf pas in chapter 6 of 7 hoe wil je dan antwoord geven op de vraag van ryu ralf?
    Je moet uit kijken wat je zegt want je verpraat je zelf.
    En euhm The Pulser ik snap niet dat jij zoveel werk aan hun uitgeeft hij heeft al honderd keer gezegt dit is mijn laatste vraag ze blijven toch maar door praten en als ik eerlijk ben vind ik mike-xxx nog iritanter dan ryu ralf.

    ooh en kan mij iemand helpen met chapter 15 baas 1 tips en hints? :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2004
  7. mike-xxx

    mike-xxx Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb het spel en wil spelen maar kom niet verder en hier kan je vragen stellen dus ik stell ze sorry
     
  8. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag ook wel gewoon vragen stellen daar is een topic voor, maar als andere mensen vragen stellen en jij hebt geen benul van waar ze zijn. Verwijs jij ze automatisch door naar Gamefaqs.com. Dat heeft dus ook weinig zin. Ik weet niet in welk level jij bent 6 geloof ik. Dus als mensen vragen hebben over levels waar jij nog lang niet bent geef je meteen de link van Gamefaqs.

    Dus alleen vragen beantwoorden die je ook daadwerkelijk weet, anders gaat het topic nergens meer over.
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    goh bij de 2 wormen moet je gewoon heen en weer springen en rollen als ze die elektrische bollen schieten, dan als ze met hun lichaam gaan zwaaien gewoon blokken meteen rollen en ff hakken :)
     
  10. removed-account

    removed-account Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net op normal uitgespeeld en ik ben nu weer op hard begonnen maar nu kosten de normale potions ineens 1000! op normal waren ze maar 500.. weet iemand of dit nog veranderd naarmate je verder komt? thanx
     
  11. xboxer12

    xboxer12 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    puzzel

    wie kan me zeggen hoe ik de kluis bij chapter6 kan openen
    _0/
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  12. mike-xxx

    mike-xxx Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een aller laatste vraag ik wil jullie mening horen welke spel vinden jullie toffer leuker en welke van de twee zouden jullie kiezen

    burnout 3 of lord of the rings the return of the king
     
  13. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    WTF???? wat heeft dat nou weer met NG te maken 8) Ga maar ergens anders vragen
     
  14. AcidReign

    AcidReign Guest

    Doe toch normaal man dit is een Ninja Gaiden forum vraag dat maar ergens anders en zeg niet de hele tijd dit is mijn laatste vraag want je vraag toch weer de hele tijd een nieuwe vraag en er komen nog wel veel moeilijkere dingen in het spel. :mad:

    Ik weet het nu wel zeker je bent nog veel gekker dan ryu ralf.
    en heb je wel gehoord wat de administrator heeft gezegt!
    luister dan ook.
     
  15. AcidReign

    AcidReign Guest

    Blader maar terug want daar is het al 100 keer gezegt |:-
     
  16. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Om die kluis te openen ... er staat een tafel met een boek erop.. dat boek moet je lezen. De eerste keer krijg je een code en de 2e keer dat je het leest staat er links rechts en al .. die volgorde moet je aanhouden
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  17. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Is Ryu Ralf er niet meer???? Wat jammer nou, not :+
     
  18. Ryu ralf

    Ryu ralf Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel ben er wel nog alleen ik heb geen vragen meer want ik heb hem al uit gespeeld
     
  19. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha jij bent lollig :p

    en jij ook hoor ;)


    maar goed Xboxer nog wat ik heb je dat hele fucking level net voor lopen kauwen (op de bladzijde hiervoor) MET DE FUCKING CODE ERBIJ!!!!!!!!!!!

    lees je uberhaupt wel de reacties door die je krijgt?? en ik had het dus goed dat je absoluut geen gebruik maakt van de zoek functie:


    EN BEKIJK ALSJEBLIEFT DIT FILMPJE EVEN EN LEER ERVAN: KLIK
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina