ook dit is niet een bijster intelligente post maar ik zal aardig voor je zijn
Goed de bedoeling is dat je een deur in gaat aan de rechter kant dan kom je in een bibliotheek uit.
- Versla iedereen loop naar boven en sla die glazen dingetjes kapot en pak wat er onder ligt.
- Je moet nog een etage hoger zien te komen dat doe je door tegen een muur aan de rechterkant (als je met je rug naar die glazen dingen staat) op te lopen en een flying bird jump te maken ( gewoon op de muur nog een keer op a drukken). Hier ligt ook een golden scarab...
- nu kun je met je incendiary Shuriken eenmuur kapot maken... doe dat dus en versla die luitjes erachter... loop door totdat je in een grote ruimte boven in de monastry komt...
- pak hier alle dingen uit de kisten en de golden scarab en ga de deur in tegenover je...
- In deze ruimte staat volgens mij Raptor, Deity of Sentiment en moet je een kluis open maken, waar een boek in ligt...
de code heb ik al 2 keer gegeven hier maar je maakt vast geen gebruik van de zoek functie dus hier istie nog een keer:
2712: 2 links, 7 rechts, 1 rechts en 2 links
- ga weer terug via de bibliotheek dan kom je onderaan bij de 60 enemy challenge (waarvoor je zo'n ninpo vlammetje krijgt)
- ga weer terug naar de begaande grond van the monastry en een van de moeilijkste bosses (Alma) staat op je te wachten... Versla haar met ninpo en de Vigoorian Flails...
- Heb je haar verslagen leg dan het boek op het altaar waardoor er een gang vrijkomt naar het volgende level...
zo dat was een walkthrough van het hele level dacht ik zo ( dat is niet helemaal waar volgens mij komt Alma pas later maar daar kom je wel uit dacht ik zo)... omdat je zo duidelijk was waar je vast zat...
Klik om te vergroten...