GBA SP rulez alles, ik vind het een top-ding, vroeger droomde ik altijd al dat ik mijn geliefde NES spelletjes overal zou kunne spellen en nu is mijn droom werkelijlheid, JOEPIE de vetteshit.
Natuurlijk ben ik dan ook een ZEER TROTSE bezitter van de NES/Retro limited edition GBA SP (nou ja limited, je kan 'em nog steeds gewoon in de winkel vinden, dus zo limited is ie nou ook weer niet, maar daar heb ik scheit aan)
maar nu dus mijn favo GBA spelletjes:
1 PAC-MAN, juist NES Classic series, waarom op No.1? deze speel ik altijd tijdens het scheiten (echt waar!!) en heeft daardoor een emotionele waarde verkregen in mijn gamecollectie, lekker simpel toch...
2 The Legend of Zelda NES classic, gewoon een meesterlijk spel, al bijna 20 jaar oud en nog steeds speel ik het met veel plezier. Ookal is 'a link to the past' misschien wel beter, het origineel is moeilijker en daardoor nog steeds een uitdaging om te spelen.
3 Super Mario Bros 3 oftewel Super Mario Advance 4(??!!), het beste spel van Mario, zonder probleem heb ik hier 45 euro voor betaald, dat zegt genoeg. (Super Mario Bros 1 is ook vet, maar die speel ik altijd binnen 5 minuten uit.)
4 Super Mario World, poepen met Yoshi is ook leuk.
5 Donkey Kong, inderdaad ook van de NES classic serie, het spel waar nintendo groot mee is geworden (en mario natuurlijk, heet hier nog gewoon jump-man) ... gewoon onmisbaar als de tram weer eens niet opschiet.
shit, dat zijn er al 5, en ik heb het nog niet eens gehad over al die andere topgamez die ik met veel plezier herleef op mijn GBA SP, zoals DOOM II, Final Fight One, Super StreetFighterII, F-Zero, Super Ghouls & Ghost's, Gradius Advance, Bubble Bobble, ExciteBike, ZeldaII:the adventures of Link..... aaah het is gewoon te goed.....
NINTENDO now your playing with POWER (ja, en nu zelfs tijdens het scheiten....)
Laatst bewerkt: 3 mei 2005