1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Jouw GBA Top 5!

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 19 jun 2004.

  1. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn top 5:

    1: pokemon sapphire
    Deze heb ik echt heel veel gespeeld, en ik speel hem nu nog, het blijft gewoon leuk om je pokemons maar steeds sterker te maken en ze nieuwe aanvallen te leren.

    2: Boktai: The sun is in your hands.
    Hoezo origineel?? Dat met de zon is gewoon briljant uitgewerkt vind ik.
    En de gameplay is ook hendig leuk. lkkr wat vampiers en zombies roosteren met je zonpistool.

    3: Metroid Fusion.
    Echt een toppertje!! Gewoon vette actie is dit!

    4: Mario advance 4.
    Deze heb ik op de snes(mario allstars) al veel gespeeld, en op de gba is nog altijd even geinig.

    5: Mario advance 1.
    Zelfde als mario 4, blijft gewoon leuk.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2004
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ok. Miijn Top 5 GBA games die ik op mijn GBA SP speel:

    -Advance Wars 1 = strategie ten top, enorme game, 100% uitgespeeld!
    -Advance Wars 2= zie boven. Hoe meer AW hoe beter....
    -The Legend of Zelda: A Link to the Past= Pure nostalgie en top gameplay.
    -Mario Kart Super circuit= de enige fatsoenlijke racegame op de GBA imo, en wat voor een!
    -Mario & Luigi, Superstar Saga.= Avontuur waar je U tegen zegt.

    Eervolle vermeldingen gaan ook uit naar Metroid Fusion, Golden Sun 1 (2 was wel aardig) en Boktai.

    Voor deze vakantie maar eens Fire Emblem kopen _O_
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2004
  3. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    fire embleem komt toch pas in augustus uit?
     
  4. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    16 juli... de dag dat ik op vakantie ga (gelukkig pas s'avonds)
     
  5. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Golden Sun 1 en 2

    Vet verhaal (plotwending), mooie graphic, speelt lekker en duurt lekker lang om uit te spelen.

    2. Dragonball Z: The Legacy of Goku 2

    Precies zo als de cell saga met zelfs de zelfde dialogen. Ongelofelijk feest van herkenning en speelt daarnaast ook eens lekker. Niet te vergelijken met deelTJE 1

    3. Advanced Wars 1 en 2

    Meesterlijke strategy game op zo'n schermpje.


    4. Mario Kart

    Gewoon lol

    5. V-Rally 3

    Ongelofelijk mooi en daarnaast racet het heerlijk snel en vloeiend.
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    DBZ 2 spel wat een bagger spel, opzich wel grappig maar je kunt in het begin en 4 x niks.
    DBZ 1 was ook geen fuck aan, 2 ook niet ik koop die shit echt niet meer..
     
  7. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    DBZ 1 was nix, maar deel 2 was voor mij toch echt wel een feest van herkenning. De dialogen zijn vaak echt exact hetzelfde en dat vond ik wel vet. Ook de muziek en gamelpay was dik in orde. Wel ben ik het met je eens dat het begin dat je dat dorp van dino's moet redden nergens over ging. Dat was gaar, maar daarna is het wel precies zoals in de Cell Saga serie. Maar goed deze Saga is ook veruit mijn lievelings animated serie allertijden van welke geanimeerde serie dan ook, dus dat telt wel mee. Lekker agressief :): 'Release it Gohan, release everything. Remember all the pain he has caused, all the people he has hurt...Now make that your power!!! Maar goed, nou begin ik over de serie te praten :confused:.
     
  8. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    tja.. is vaak zo met zulke licenties..
     
  9. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    1 GS: Lost Age 2 GS 3 Castlevania CotM 4 PKMN Ruby 5 Mario and Luigi

    Met de eerste 4 heb ik heel wat uurtjes gespeeld :)
     
  10. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    1Mario Kart
    2Golden Sun: The Lost Age
    3Mario&Luigi: Superstar Saga
    4Jackie Chan Adventures
    5Teenage Mutant Ninja Turtles
    De laatste twee vind ik niet echt leuk, maar dit zijn al mijn GBA-spellen
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  11. SerdeMaster

    SerdeMaster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    golden sun rulezz _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  12. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Mario Kart: Super Circuit: Voor mij beste Mario Kart game ooit. Vooral voor een goeie tijd racen is erg leuk omdat je je ghost nu ook kan ruilen. Erg goed en daardoor speel ik dit spel het meest op me GBA.

    2. Pokemon Ruby: Ziet er gezellig uit en ik zelf vind het een best mooie game door de kleuren.

    3. Metroid Fushion: Ik vind het leuke aan deze game dat je steeds weer een kracht terug krijgt.

    4. Bionicle: Vooral de Minigames vind ik eigenlijk super leuk van de game.

    5. Rayman Advance: Vind het leuk dat je eigenlijk in verschillende werelden speelt.
     
  13. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    GBA SP rulez alles, ik vind het een top-ding, vroeger droomde ik altijd al dat ik mijn geliefde NES spelletjes overal zou kunne spellen en nu is mijn droom werkelijlheid, JOEPIE de vetteshit.
    Natuurlijk ben ik dan ook een ZEER TROTSE bezitter van de NES/Retro limited edition GBA SP (nou ja limited, je kan 'em nog steeds gewoon in de winkel vinden, dus zo limited is ie nou ook weer niet, maar daar heb ik scheit aan)
    maar nu dus mijn favo GBA spelletjes:

    1 PAC-MAN, juist NES Classic series, waarom op No.1? deze speel ik altijd tijdens het scheiten (echt waar!!) en heeft daardoor een emotionele waarde verkregen in mijn gamecollectie, lekker simpel toch...

    2 The Legend of Zelda NES classic, gewoon een meesterlijk spel, al bijna 20 jaar oud en nog steeds speel ik het met veel plezier. Ookal is 'a link to the past' misschien wel beter, het origineel is moeilijker en daardoor nog steeds een uitdaging om te spelen.

    3 Super Mario Bros 3 oftewel Super Mario Advance 4(??!!), het beste spel van Mario, zonder probleem heb ik hier 45 euro voor betaald, dat zegt genoeg. (Super Mario Bros 1 is ook vet, maar die speel ik altijd binnen 5 minuten uit.)

    4 Super Mario World, poepen met Yoshi is ook leuk.

    5 Donkey Kong, inderdaad ook van de NES classic serie, het spel waar nintendo groot mee is geworden (en mario natuurlijk, heet hier nog gewoon jump-man) ... gewoon onmisbaar als de tram weer eens niet opschiet.

    shit, dat zijn er al 5, en ik heb het nog niet eens gehad over al die andere topgamez die ik met veel plezier herleef op mijn GBA SP, zoals DOOM II, Final Fight One, Super StreetFighterII, F-Zero, Super Ghouls & Ghost's, Gradius Advance, Bubble Bobble, ExciteBike, ZeldaII:the adventures of Link..... aaah het is gewoon te goed..... 8) 8) 8)
    _O_ _O_ _O_ _O_ NINTENDO now your playing with POWER _O_ _O_ _O_ _O_(ja, en nu zelfs tijdens het scheiten....)
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  14. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    o ja, en die pokemon zijn ook wel handig, daar veeg ik gewoon mun reet mee af :p PIKA PIKAahhh

    zo, en dan heb je er altijd nog wel een stuk of 100 over.... }:]
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb geen GBA, wel een GBC. Ik had ook maar 1 spelletje, en dat was pokemon, Pokemon was gewoon een goed bedacht spel. _O_. Hmm een top 1 dus. Kben niet zo'n fan van de gameboy :)
     
  16. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Advance Wars 1 & 2 - Zooooo verslavend...!!

    2. Grand Theft Auto Advance - Beter als GTA 1 & 2 op de PC, blijft leuk die top-view!

    3. Racing Gears Advance - Beste racegame op de GBA!!

    4. Mario Party Advance - Leuke variand op Mario Party, blijft toch boeien, leuke singleplayer!

    5. Mario Kart Super Circuit - Mario Kart altijd leuk om even tussendoor te spelen!
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    1 Advance Wars 2 - Gewoon geniaal uitgedacht op zo'n klein schermpje !

    2 Pokemon Ruby/Saphire - HOE lang kan je bezig zijn met dit spel man !? Geniaal :)

    3 Golden Sun - Gewoon superorigineel spel

    4 Mario Kart - Leuk racertje

    5 Alle Super Mario platform games - Waarom eigenlijk ? K'heb me gewoon vermaakt met die games !
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap het niet,dit is toch gewoon een opsomtopic, als ik het maak,wordt het op staande voet gesloten.
     

Deel Deze Pagina