Pro Evolution Soccer 4 - Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    hanterp: moet je weer effe op dat forum kijken, de oorlogh is uitgebarsten met een pes4 lover die een eigen topics opent over: pes4 ownt enz., ik lag helemaal in een deuk toen ik het las
     
  2. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik ben blij hier in het midden te zijn van een boel PES gekken :)

    Maaruh, ik kom uit apeldoorn en ben afgelopen maandag ff langs de nedgame gegaan en daar zeiden ze ook dat ie de eerste week van november in de schappen zou liggen.. Dus tis gewoon zeker joh ;)

    Ik heb er zo'n zin in!! :)
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nah... niet gekeken. Ik wist dat ik te maken zou hebben met een stelletje..hmm hoe zal ik het zeggen... niet àl te slimme, niet àl te volwassen knaapjes en daar wordt ik kregel van :D
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Joehoe dan komt pes4 waarschijnlijk tog op 4 november uit. Maar wat ik raar vindt is dat bij de dixons het spel nog niet in het kassasysteem staat. Als het spel begin november uit zou moeten komen zou het volgens mij wel in het kassasysteem moeten staan maar we zien wel....
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Was vorig jaar ook nog niet tot de allerlaatste week. Wèl bij Free Record Shop, maar dat schijnt daar al 8 weken van te voren te staan, zei iemand die er werkt.
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nee FRS is volgens mij van als het spel bijvoorbeeld op donderdag uit komt dat het spel dan 3 a 4 dagen van te voren in de kassa staat dat heb ik gehoord
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat kan in dit geval (bijna) niet omdat ze het sinds dinsdag (misschien langer, toen vroeg ik het) in de computer hebben staan... Wat jij had gehoord, heb ik ook, nl. vorig jaar. Mogelijk hebben ze dat nu gewijzigd...
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Oh Han, Mirik (de baas hier :)) had nog geen reactie van Konami... erg jammer!!
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bedankt, laat het ons weten als jullie wat horen :)
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Mmm, een fraai artikel maar als je het stukje leest aan de rechterkant (waar je ziet hoe Crespo een goal scoort) zeggen ze dat je met de zwarte knop EN de rechterthumbstick een beweging moet maken. Hoe krijg je dat voor elkaar??? Met een S-controller gaat het misschien net, maar met een grote controller heb je dan toch zeker twee handen nodig? Beetje hele vreemde keuze van Konami als dit echt zo is... gelukkig kun je het wel aanpassen (lijkt me :confused:)

    Oja en dat Fifa forum is inderdaad lachwekkend te noemen, bij die thread van pes-fans vinden pes 4 slecht beginnen alle posts met ''ze hebben niet alle licenties'' blablablabla. Damn daar koop je toch geen spel voor! Dat is net zo'n kansloos argument als Burnout 3 slecht vinden omdat er geen 'echte' wagen in zitten. Mmm kan het beter niet meer komen voor ik me niet meer kan inhouden en me ga registreren, dit gaat echt te ver!
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Geen idee, misschien bedoelt-ie de LINKER-muis thumbstick...
     
  12. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me gister ff aangemeld daar als PES4 ruler... meteen een topic geopent en 2 andere berichten geplaatst. Stelletje FIFA freaks daar zeg, maar ja. Doe het zelf maar s, kunnen we mooi een blok vormen :)
     
  14. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    JIJ was dat dus :D...ja idd....laten we ff een twist vormen....hoeft niet voor lang maar samen zijn we sterk.:D
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    weer ff een berichtje geplaatst op dat forum...

    Ohja Han, ik heb trouwens nog een vraagje aan je: het schijnt dat er een bug inzit met de controllers, een bug waarmee de controller maar door blijft ratelen (steeds doorgaat naar links bijv.)... beetje vaag miss, maar het zou niet aan de controller liggen. Foutje in het spel?
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb ook een paar threads op het fifa-forum gelezen het het enige wat ze kunnen zeggen is dat fifa veel meer licenties heeft en dat het er beter uitziet |:-
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Toch nog een mooi bericht gezien op het fifa-forum waar ik wel om kon lachen *) Beste Ea-sports, afdeling FIFA 2005,

    edit//soms zijn er kleine stukjes op de zijkant niet te lezen.Weet ook niet waarom :confused:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  18. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me eigenlijk af waarom PES lovers FIFA lovers zo graag willen overtuigen? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind PES ook velen malen beter, maar steeds die strijd enzo op verschillende forums en af gaan spreken om samen wat te zeggen enzo gaat toch wel een beetje ver. Laat iedereen hun eigen spellen kiezen, en kies zelf welke je de leukste vind. Want het is jouw woord tegen hun woord dus het leidt tot niets. Laten we dus gewoon weer fijn over PES praten ipv van de voetbalwar:D.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heren, u doet goed werk op dat FIFA-forum. Hier en daar zie ik zelfs al wat FIFA-fans twijfelen. Als we eens missonarissen nodig hebben om FIFA-ers the bekeren tot PES, weten we wie we moeten sturen :D
    -->Xboxbezitter, ik heb nooit van die bug gehoord. Heb je het al met een andere gamepad geprobeerd? Daar kan het inderdaad ook aan liggen.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    In de PS2 zit wel zo'n soort bug in PES4. In de herhaling van een goal gaat het beeld bij mij soms opeens uit zichzelf naar links of rechts. Dan moet ik meestal ff een rondje draaien met mijn analoge stick dan is het over. Had ik bij PES3 ook (nee, het ligt niet aan mijn joypad)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina