1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Die anti-rook lobby van tegenwoordig is ook hardnekkig zeg.
     
  2. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    btw wat een discussies hier zeg:9
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja hoor, nou als ik deze generatie zie dan twijfel ik daar aan. Ben blij dat jij iig heel optimistisch bent. En als ik ook maar een beetje verstand zou hebben van politiek (wat dus niet mijn sterkste punt is) dan zou ik dat zeker doen. Mijn competenties liggen ergens anders en hetgeen wat ik nu doe maakt me blij en happy...dus dat hou ik mooi zo. *)

    Degene die wel bij de verkiezingen naar voren stapt en dit probleem aanpakt heeft blind mijn stem. Dan interesseert het me bij deze ook niet meer hoe rechts dat standpunt dan wel mag zijn.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ook geen last van moslims. Wel van mensen die niet tegen kritiek (of die kritiek nou terecht of onterecht is doet er verder niet toe) kunnen en daarom maar mensen gaan vermoorden. Daar heb ik echt last van.

    De mening die Van Gogh heeft over de Islam als geloof wordt gedeeld door miljoenen Nederlanders. Alleen durft het overgrote deel van deze mensen niet voor hun mening uit te komen. In ons land mag je je mening verkondigen en kritiek hebben op een geloof, dan ben je nog geen racist. Er wordt tegenwoordig iets te snel het woord racisme gebruikt. Ik vind de Islam een achterlijk geloof, dus nu ben ik een racist? Volgens sommige vast wel, ik vind van niet.
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1

    Haha idd wel heeeeeeel erg optimistisch bedoel je met de nieuwe generatie de groep die nu tiener is?? de zogenoemde "kut marrokanen" ?
    Denk niet dat die erg fijn zullen worden :{ wachten mensen op.. jatten.... enz enz.. (niet allemaal natuurlijk wel een groot deel) tja of je daar nou zo blij mee moet zijn? :{
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    irak, marokko, turkije, saoedi arabie, amerika, belgie, frankrijk, etc etc. Ik gebruik moslims hier en niet meteen marrokaan omdat er idd ook marrokanen zijn die wel westers zijn en zich willen aanpassen. Toch is het overgrote deel wat hier binnenkomt marrokaans/turks geloofd in allah en is zeer intollerant. Alleen wil je dat waarschijnlijk niet horen....want dat is racisme...ook al is het de waarheid.
     
  7. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je mening uit word je dood geknalt dus ik houd me mond dicht en ik raad jullie dat ook aan |:- BRRRR dat pim dood geknalt werd kon ik nog enigzins bij,omdat hij in de politiek zat, maar een regiseur/columnist doodknallen?
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Wel als diegene naar mij, of welke mod/admin was gekomen, om aan te geven dat het hem stoort.
     
  9. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ach, die `kutMarokkanen` uit A-dam west hebben totaal niks met de Islam. Bij volgende generaties zal het geloof een kleinere rol gaan spelen. Daar ben ik van overtuigd.
     
  10. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ja schiet hem gelijk dood als zijn mening je niet bevalt ...ASS
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Is er al iets bekend over de dader en zijn motieven?
     
  12. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    goh. Iemand zegt zijn mening over de islam, en hij wordt vermoord. Toevallig dat het ook nog eens iemand van de islam was?

    ge-edit ivm verkeerd woord
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  13. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, waarom worden er alweer meteen vingertjes gewezen naar de Islam? Het is nog niet eens zeker dat de dader een Islamiet is. Theo van Gogh had respect voor de mensen die de Islam als geloof aanhingen, hij had alleen een uitgesproken mening over fundementalisme, zowel van de Islam als andere geloven. Hij vond dat alle vormen van blind geloof en fundamentalisme alleen maar tot slechte dingen kan leiden, dit blijkt dat ie gelijk zou kunnen hebben. Hij maakte gebruik van zijn recht op vrijheid van meningsuiting om een discussie op te roepen en dat siert hem.

    Mijn medeleven gaat uit naar de familie en vrienden van Van Gogh
     
  14. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    nope...alleen dat hij er uitzag als een islamiet dus zou ook gewoon iemand zijn die de schuld op de islamietjes wil leggen ipv andere mensen?
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Das geen rascisme das discriminatie wat je bedoelt.
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    OF!! zo'n linkse slappeling zo'n geitewolle sokke Volker vd G figuur.....
     
  17. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    btw zeik niet over buitenlanders...kwil niet veel zeggen maar was toch echt een blanke nederlander die pim dood schoot....
     
  18. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt geen redelijke discussie houden als je iets typt zijn er al 3 posts overheen :confused:
     
  19. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had een mening over het geloof (en speciaal de Islam) en niet over buitenlanders in het algemeen...
     
  20. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Tjah, zat er aan te komen hè ...als je zulke uitspraken maakt
     

Deel Deze Pagina