Gerrie Kneteman overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Maradona10, 2 nov 2004.

  1. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag deze tread aub dicht anders kom ik zou met het overlijdensbericht van mijn konijn
     
  2. tormentor

    tormentor biologisch gevaar

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nu eens allemaal respect hebben voor zo'n groot wielrenner en geweldig mens! Ik kende gerrie erg goed, ben zelf wielrenner en ook groot xbox-fan. Maar dat veel van die gamers zulke respectloze mensen zijn valt me zwaar tegen. Ben je niet geïnteresseerd in dit verhaal hou dan gewoon je bek en kijk niet eens in deze thread. Deze thread is er voor mensen die wel behoefte hebben hierover te praten!
    Adiós Gerrie, zal je nooit vergeten!
     
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    respect is bij velen van jullie ver te zoeken.....
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Stelletjes aso's zeg. Als men de Kneet wil herdenken en een thread openen moet men dat lekker gewoon doen. De Kneet was voor velen een groot sportman, respect voor hem. Hij heeft voor veel mensen iets betekend. Als wij dus een thread willen openen om over hem te praten: Let us be.......
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is triest voor de man zelf en voor zijn nabestaanden, maar mij doet het eigenlijk niks. Ik weet niet eens wie het is (nu inmiddels wel).
    Maar het is wel triest.
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Hoeveel moeten er nog komen?
     

Deel Deze Pagina