Allochtonen geven chinezen een slechte naam
maar wees eens realitisch, altijd wordt gezegd dat het om een kleine groep gaat. Maar als je kijkt naar de statistieken in a'dam dan zal je ook zien dat voor een groot procentueel deel de Allochtonen in negatieve cijfers staan. En stel je zou een enquete doen in a'dam en vragen of mensen lastig zijn gevallen door Allochtonen dan is dat gewoon hoog daarin moet je gewoon realistisch zijn. De meesten zeggen alleen het tegenovergestelde om zogenaamd niet te generaliseren. Dan zal ik hetzelfde doen door te zeggen dat het een groot procentueel deel is van het aantal allochtonen.
Ik snap niet waarom ze allemaal op tv lullen over vrijheid van meninguiting. Daar ging het helemaal niet over, ik bedoel dat gebeurt overal in NL als iemand n ander niet mag dan kan die ook klappen krijgen. Maar dit is natuurlijk een ergere vorm want hij kon net zo goed gewoon een klap krijgen. Principe was hetzelfde, en allochtonen moeten nu niet gaan janken over dat ze gediscrimineerd gaan voelen wat je kan het gewoon niet ontkennen dat het een groot procentueel deel is van allochtonen die t vernueken. Ze maken ook misbruik van allochtoon, chinezen zijn ook allochtoon die worden ook jaren gediscrimineerd over de hele wereld (westen) vanwege spleetogen en die rare taal. Op de kleuterschool leren ze je zelf nog zogenaamde ''chinese liedjes'' zoals: ''kleine chineesje tjing tjang tjong, waar ga je heen...'' Maar hoor je ze ooit klagen of geweld plegen, nee want het heeft geen zin. Maar eigenlijk maakt deze gebeurtenis toch niet zoveel uit, ik bedoel groot deel van NL bevolking (autochtonen) hebben gewoon al een negatieve kijk op allochtonen (marokkanen). Ten eerst gewoon al om de cultuur en gedrag, maar vooral ook om de geloof. Omdat de geloof in heel de wereld elke dag in de media alleen maar in negatieve publiciteit komt. Ook zo schijnheilig dat een vertegenwoordiger van moslim gemeenschap dit afkeurt maar zo'n 70% van die moslimgemeenschap op internet-forums dit allemaal goedkeurt. Met als argument dat je niet met je rug moet toekeren tegen de islam. Oftewel als je niet-gelooft mag je dood. Wat een arrogantie en een kut geloof, ik heb echt een hekel aan die gast die de koran heeft geschreven. En hier geldt t weer dezelfde redenering op. Islam is een goed geloof zolang je het ''goed'' uitvoert. Maar uiteindelijk gaat het toch om macht, dat is net als de kerk in de 16e eeuw. Die hadden zoveel macht en mochten alles beslissen in de politiek dat is natuurlijk wel fijn voor de kerk. En als argumenten was dat ze GOD vertegenwoordigde. En de imams die fungeren nu ook als vertegenwoordiger van GOD. Tuurlijk zijn er ook wel ruimdenkender moslims maar zeker in de minderheid, op een of ander manier voedt de Koran of Iman gewoon n haat op tegen ongelovigen. Als je het op n verkeerde manier interpreteert natuurlijk maar dat doen wel heel veel./
Laatst bewerkt: 3 nov 2004