Theo van Gogh vermoord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ErroX, 2 nov 2004.

1. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaf geen respect op iets wat geen respect verdienden, ja logisch. Dat is ook weer zo bullshit dat je zogenaamd respect moet geven om te krijgen. Gewoon een vieze smoes, chinezen krijgen ook geen respect maar werken in NL gewoon hard om te verdienen want dit landje is goed voor ons/hun/mij. Als je niet bevalt dan ga je weg. Je kan alles baseren op geen respect tis allemaal schijnheilig wees gewoon realistisch.

2. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Chinezen krijgen zeker wel respect, iig het mijne. Dit is alleen al te merken aan dat als mensen het over allochtonen hebben het meestal over marokanen / turken gaat, en niet over chinezen. Zij tonen respect en eerbied en laten zien dat ze blij zijn dat ze in Nederland mogen wonen. Iets wat vooral marokanen niet egt tonen. En wanneer zie je een chinees onrust zaaien, ik heb het nog nooit gezien. Als je het voor de marokanen wil gaan tellen ben je nog wel ff bezig.

Of toon ik door dit te typen geen respect voor ze en ben ik racistisch bezig, dat zijn de meningen van marokanen die je dan krijgt . t is gewoon bullshit

Zij moeten eerst maar ons gaan respecteren voordat wij aan hun respect gaan tonen, de chinezen hebben dat gedaan, nu de "allochtonen" nog

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  3. FcJorin

FcJorin Darth Jorin

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens _O_ _O_ _O_

4. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zit gewoon ingebakken in de cultuur en opvoeding, ik heb ook marrokaanse vrienden. En voor hun is het normaal van dat je heel erg voor jezelf moet opkomen. Wordt je bijv. uitgescholden door iemand dan moet je hem gewoon slaan of terugschelden. Dat kan je gewoon niet veranderen, het gaat al niet meer om respect. Cultuur en opvoeding gaan vaak heel diep want dat ontwikkeldt door jaren en wordt steeds overgedragen aan volgende generatie. Bijv. ''meeste'' poolse joegoslavische mensen hoor je ook niet klagen of dat agressief zijn of dergelijke. En dat zelfde bij chinezen, het is een cultuur en bij chinezen is het vaak dat ze gewoon tegenelkaar zeggen dat je er niet druk om moet maken als je bijv uitgescholden wordt omdat ze graag niet in de problemen raken. Dus dat is één, ingebakken normen en waarden in die cultuur van marrokanen, en veel maroccos komen uit soort van ''dorpjes'' boeren waar het dus niet allemaal ontwikkelt is met invloed van het westen. maar het ergste is nog altijd het geloof, want je kan wel zeggen dat heel vredelievende geloof enzo. Maar moslims keuren ongelovigen echt af, ik heb daar wel enigszins begrip voor, want stel je gelooft in iets en voor je gevoel moet iedereen daar in geloven. En wie daar niet in gelooft is gewoon dom en als je zelfs tegenspreekt mag je voor hun part dood. Die 2 dingen die versterken elkaar de een is dat je altijd voor jezelf moet opkomen en 2 is dat de Islam vaak interpreteert wordt als DE WARE geloof en iedereen is slecht en dom die er niet ingelooft. Die 2 dingen hangen gewoon samen..

5. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fok tolerantie. ZERO-TOLERANCE !!!!!

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wat jammer dat niemand het ook maar probeert in te zien. Toen Pim Fortuijn vermoord werd was dat door een zotte nederlander. Theo van Gogh is vermoord door een fundamentalist. Dat deze daden te gek voor woorden zijn betwijfel ik niet.

Maar denk eens na over het volgende. Zulke gebeurtenissen veranderen de maatschappij niet. Juist de verandering in de maatschappij veroorzaken deze zaken. Alles wordt steeds harder, en, helaas, worden mensen steeds dommer, inplaats van begrip voor elkaar te hebben kraakt men elkaar af, inplaats van het beschaafd uiten van woede wordt er geweld gebruikt.

Nederland is een rotte samenleving met een egoistische mentaliteit aan de basis waarbij men het liefst vergeet dat we allemaal mensen zijn. Zodra we groepen afrekenen op daden van een individu onstaat er een situatie waarbij vooroordelen de boventoon voeren, dat leidt tot angst en nog meer onderlineg haat en ten gevolge daarvan gebeuren er zulke dingen.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2004
  7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Je nama is wel leuk moet ik zeggen. Maar ik bedoelde dat cynisch.....

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    zeg dat ook ff op dat marokkaanse forum ;)

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

is goed...

10. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is die nu offline O-)

11. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Nu is ie weer online. De site valt af en toe weg i.v.m. de drukte.

12. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    En ddossers...

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jij hebt zo gelijk. De meeste Marokkanen doen helemaal niks verkeerd, het zijn die Marokkanen (of van welk land ze ook komen) die hun geloof misbruiken voor geweld. Het christendom was net zo erg (jodenhaat) maar tegenwoordig gelooft er bijna niemand meer in.
    Om de wijze woorden van Karl Marx te quoten:
    "Geloof is opium voor het volk"
    en in mijn ogen heeft hij daar volkomen gelijk in.

14. chaosphere

chaosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dat niet,al die buitenlanders moeten juist blij zijn dat ze in nederland mogen wonen, en dan flikken ze zoiets. ik word er egt schijtziek van. we moeten egt maatregelen treffen tegen al die buitenlanders. ze mogen hier best wonen maar onder voorwaarden:
    1 ze moeten binnen 1 jaar een inburgeringscursus hebben gevolgt, en afgemaakt, en anders terug naar hun eigen land
    2 als ze binnen 5 jaar dat ze hier wonen ook maar iets flikken, al is het maar een boete, dan moeten ze terug naar hun eigen land
    3 na die 5 jaar, dan mogen ze wel een boete krijgen, en dat soort kleine dingen, maar als ze iemand in elkaar slaan etc, terug naar hun eigen land.
    4 in het openbaar word geen andere taal gesproken behalve nederlands, en anders krijgen ze een boete, en als ze nog in de 1e 5 jaar zitten, bye bye

en je kunt wel zeggen dat ik racistisch ben, maar dat komt door al da geweld van die moslims. en de "echte" nederlanders doen dat ook wel, maar als al die moslims weg zijn, dan is al 3 kwart van het zinloos geweld weg :mad:
    want op zich heb ik nix tegen buitenlanders, zolang ze zich gedragen. want ik ken zat goeide buitenlanders, maar als ze zo blijven doorgaan, dan duurt het niet meer lang of de blanken keren zich tegen de moslims
    dat moest er ff uit.

15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    idd!

16. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

17. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ben het grotendeels met je eens, alleen niet over het feit dat ze bij een boete al t land uit moeten...stel eene marokkaan fietst zonder licht.hij krijgt een boete, en hij zit in de eerste 5 jaar ..dan moet ie t land uit? gaat een beetje te ver.met de rest ben k t eens..

18. chaosphere

chaosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ darksoldier, ja mss gaat het wel een beetje te ver, maar ik bedoel maar dat ze zich moeten gedragen, en dan bijv niet banken beroven, en mensen op straat in elkaar rammen

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Allemachtig wat een dom gezwets. Dus als ene blanke iemand afmaakt hebben alle blanken schuld?

Buitenlanders en Nederlanders moet je beiden gelijk aanpakken. Vormt iemand een bedreiging dan is ingrijpen logisch. Je moet niet alleen ingrijpen bij allochtonen want ook blanke Nederlanders zijn vaak een gevaar voor de samenleving.

20. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Volkert van der Graaf anyone _0/

Deel Deze Pagina