ik snap dat niet,al die buitenlanders moeten juist blij zijn dat ze in nederland mogen wonen, en dan flikken ze zoiets. ik word er egt schijtziek van. we moeten egt maatregelen treffen tegen al die buitenlanders. ze mogen hier best wonen maar onder voorwaarden:
1 ze moeten binnen 1 jaar een inburgeringscursus hebben gevolgt, en afgemaakt, en anders terug naar hun eigen land
2 als ze binnen 5 jaar dat ze hier wonen ook maar iets flikken, al is het maar een boete, dan moeten ze terug naar hun eigen land
3 na die 5 jaar, dan mogen ze wel een boete krijgen, en dat soort kleine dingen, maar als ze iemand in elkaar slaan etc, terug naar hun eigen land.
4 in het openbaar word geen andere taal gesproken behalve nederlands, en anders krijgen ze een boete, en als ze nog in de 1e 5 jaar zitten, bye bye
en je kunt wel zeggen dat ik racistisch ben, maar dat komt door al da geweld van die moslims. en de "echte" nederlanders doen dat ook wel, maar als al die moslims weg zijn, dan is al 3 kwart van het zinloos geweld weg
want op zich heb ik nix tegen buitenlanders, zolang ze zich gedragen. want ik ken zat goeide buitenlanders, maar als ze zo blijven doorgaan, dan duurt het niet meer lang of de blanken keren zich tegen de moslims
dat moest er ff uit.
Klik om te vergroten...