Koeman Moet Weg!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 3 nov 2004.

  1. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax is echt drama , het gaat wel heel slecht. Ik vind het niet erg ben toch niet voor Ajax
     
  2. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich is het wel zo dat wij, Ajacieden verwent zijn. Na een zege op NEC fluiten we ze nog uit. MAAR TERECHT!!!! Vind ik!!!! Ik zei al tegen mij pa, een psv-fan als Ajax thuis hetzelfde had gespeeld als PSV tegen Rosenborg zouden ze een hels fluitconcert na de wedstrijd hebben gekregen. Zo zijn Ajacieden. Ajacieden staan ook altijd achter hun club, PSV hoor je pas als ze voor staan of achter(dan hoor je ze ff 1 minuutje kom op PSV roepen). Voor feyenoord heb ik al helemaal geen goed woord over, wel dat ze achter hun club blijven staan. Maar dat ze dat schandalige voetbal toch accepteren in de Kuip vind ik vreemd. (Dit jaar voetballen ze wel aardig maar bijna altijd laten ze een wedstrijd zien die niet om aan te zien is).
    Maar Koeman moet gewoon weg!!!! Hoop dat dat verandering kan brengen. En als ie niet weg gaat dan hoop ik toch dat ze een hele goede spits aantrekken in de winterstop (als het dan al niet te laat is). Ik vind persoonlijk dat ze toch nog eens een keer een kijkje moeten gaan nemen bij Roda JC, maar ook bij Heerenveen (Huntelaar) ook liep er wel een leuke rond bij Anderlecht geloof ik....
     
  3. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    t zijn die spelers die niet presteren.. niet koeman.. en kijk.. hier zie je gelijk wat er mis is met voetbal..
    waar is dat nou weer voor nodig?
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tja heb niet zo veel verstand van voetbal, maar weet wel dat ze op het moment K*T spelen :) Tja alles op koemand afschuiven vind ik een beetje teveel van het goede, maar je ziet het veel vaker dat trainers ontslag nemen, als het slecht gaat met het team. Overigens is het een (te) jong team om op dat niveau te spelen. Het teamgevoel is er gewoon niet. En ik vind ajax per jaar erg op en neer gaan kwa resultaten.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het is Koeman die duidelijk geen overwicht heeft over de selectie. Als je als trainer een rechtsbuiten linksbuiten laat spelen, een echte spits rechtsbuiten zet, een middenvelder in de spits gooit dan doe je iets niet goed. En als hij zo met de opstelling moet klooien en spelers allemaal op vreemde positities neer moet zetten dan had hij iets beter moeten inkopen denk ik zo.

    Tuurlijk is het zo dat de spelers ook falen, absoluut zelfs. Maar laten we niet vergeten dat de trainer er is om ervoor zorg te dragen dat de juiste poppetjes op de juiste plaats komen te staan.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  6. remco320

    remco320 350Z lover

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    het begint met ambitie, het eindigt met Koeman.
    Ajax wordt dit jaar gewoon afgestraft op het waardeloze spelersbeleid. We verkopen een top spits en halen een rechtsbuiten terug! Dat is waardeloos.
    Natuurlijk ligt het niet alleen aan Koeman. Er zijn gewoon geen spelers die het team kunnen dragen zoals Jari Litmanen dat vorig jaar kon of Rafeal twee jaar geleden
    Jan Koller zou wel eens een goeie kunnen zijn die dat wel zou kunnen.,
    We blijven optimistisch, maar wel droevig
     
  7. Sub-zero

    Sub-zero Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste,
    dit is een game forum, dus rot op met die voetbal onzin. Ga op een voetbalforum zitten ofzo.

    Ten tweede,

    Er is maar 1 echte voetbalclub in Nederland en dat is FC UTRECHT!!!!!!!!!!!!!
    Beste supporters van het land, blijven altijd voor de volle 100% achter het team staan. Ik vind het juist lekker dat het *** met Ajakkes gaat. Stelletje arrogante leijers. De spelers (v.d. vaart, sneijder enz.) zijn arrogant, de clubleiding is arrogant en zelfs de supporters(met hun grote bekken) zijn arrogant. Van mij mag die frituurpan waarin ze spelen tot op de grond afbranden. Dan is Nederland tenminste verlost van de arrogante club met grootheidswaan.

    I rest my case
     
  8. chaosphere

    chaosphere Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    juist in deze tijden moet je als supporter achter je team staan, en niet als het eventjes slecht gaat de witte zakdoekjes pakken. ik ben het er ook mee eens dat het gewoon stomme k*t mensen zijn bij ajax, het bestuur en de spelers, en de trainers.

    als ik trainer van ajax was, dan zou ik na iedere wedstrijd, de hele wedstrijd gaan bekijken op tv. en bij alle fouten, daar de week daarna veel op gaan traine. maar eerst een sgoede spelers kopen, en niet zoals Sonck, en anasticiou etc. ajax moet weer een team worden. ze moeten gewoon met het hele team uitstapjes maken, zodat ze vrienden met elkaar worden, want anders werkt het niet.
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Deze groep van het forum heet: "Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle"

    plagiaat ;)

    uiteraard, als schrijver van het origineel, ben ik het met je eens _O_
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, dit is niet de eerste x dat ik dit hier zeg maar goed. Jij mag van mij met de eer gaan strijken hoor..... _O_
     
  11. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    boeheoehoe, wat een teleurstelling, het ultimate dieptepunt, kunnen ze nog verlliezen van VVV ofzo??

    Koemand kan hier niet echt wat aan doen hoor, allemaal die verdraaide spelers die na het verlies tegen Juventus gelijk hun hooop hebben verloren...
     
  12. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Louis Van Gaal niet verantwoordelijk is voor de aankopen voor de aankopen maar Koeman zelf..Koeman heeft Escude, Soetaers, Grygera en al die andere gehaald ..

    Ook de verkoop van Zlatan heeft er nix mee te maken want ze hadden alternatieven achter de hand moeten hebben..Het beleid van Koeman is ook vreselijk..Wie the fucc verhuurd Yakubu nou aan Vitesse als dat 1 van de weinige spelers is met verdedigende kwaliteiten op het middenveld..

    HEt is gewoon allemaal de schuld van Koeman, dus ik snap niet hoe ze Van Gaal hebben kunnen ontslaan..
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Utreg zeg je??? Leuke club, alleen zo jammer van sommige domme supporters. Bunnickside zeker? De haat van Utrecht jegens Ajax stijgt met stip. Vraag me af waarom want het is niet wederzijnds hoor. We letten niet eens op jullie haha. De supporters van Utrecht hebben een erge haat jegens alles wat Ajax is, maar doen ze dat nou omdat graag bij de grote jongens willen horen of omdat ze niets beters te doen hebben?

    Enne een beetje meer respect voor de meest succesvolle club van Nederland vriend. En over arrogant zijn: Do you need a damned mirror or do you get it now?
     
  14. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat zo? dan pleeg ik plagiaat. mijn excuses.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Know you infoooo mate... Van Gaal is niet ontslagen, hij is zelf weggegaan. Ambities kwamen niet langer overeen je kent het wel....
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach joh, we kunnen nou wel kibbelen over wie er het eerst was, maar het gaat erom dat ik blij ben dat ik niet de enige ben die het zo ziet..... En dat ik dus blijkbaar niet helemaal gek ben...
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ok, je ontslaat Koemand wat dan? Zou echt niet weten wie er zou moeten komen. Al zou ik Bruin-Slot graag weer als trainer zien van Ajax maar denk dat zelfs hij het niet zo redden met deze "groep". Het schort aan alle einden en kanten en heeft te weinig kwaliteit om óf nr. 1 van Nederland te worden of ver te komen op europees gebied.

    Ik vind dat het bestuur van Ajax alles goed verneukt heeft door al die spelers te laten gaan. Civu hadden ze nooit aan AS Roma moeten verkopen want ze hebben nu nog de helft niet van hun geld. Mido had nu ook de ster geweest bij Ajax met de juiste begeleiding en tja dan kom je bij het verhaal Zlatan.
    Die had nooit maar dan ook nooit weggemoeten, voorin heb je nu niks meer centraal en ze hebben er bovendien veel te weinig geld voor gekregen.
    En dan sturen ze bovendien van Gaal weg! :eek: :{ De man die met Ajax als enige de laatste 20 jaar grote prijzen heeft gewonnen heeft.
    Het bestuur heeft naar mijn mening alles fout gedaan wat ze ook maar fout konden doen ; spelers verkopen, miskopen om de 2 maanden, v. Gaal wegsturen.
    Gewoon de bezem door de Technische staf van Ajax halen :)
     
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    LOL is ook zo, blijkbaar zit ik op hetzelfde niveau als Koeman. 8) :+
     
  19. Guido

    Guido Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat koeman er bar weinig gister aan kon doen! de enige die weg moeten zijn van der vaart en sneijder dat zijn lui die denken dat ze het al hebben gemaakt! terwijl ze bij de graafschap nog niet eens mee kunnen komen
     
  20. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind niet dat Koeman weg hoeft.. die gastjes van 20(iets ouder) (sneijder en van der vaart) voelen zich veel te goed!! we hebben iemand nodig die die gaste op hun plaats zet!! nu zijn hun de vedettes.. terwijl ze dat eigelijk niet moeten zijn...

    misschien is de chemie tusse de spelersgroep en koemen uitgewerkt... dat zou een goed excuus zijn om hem te ontslaan....

    oke.. als je zlaten verkoopt ben je natuurlijk helemaal niet goed snik!!! dat is de grootste fout ooit |:- |:-
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004

Deel Deze Pagina