Koeman Moet Weg!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 3 nov 2004.

  1. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Kijk, met jou valt tenminste te praten.
    _O_ Feijnoord _O_
    _O_ Feyenoord _O_
     
  2. Sub-zero

    Sub-zero Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar sommige mensen hebben ook nog een sociaal leven!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    _0/ _0/ _0/ _0/ LOSER _0/ _0/ _0/ _0/
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    ehm ja... voetbal
     
  4. Sub-zero

    Sub-zero Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me toch af welke club er nou dommere supporters hebben. Wanneer er in Utrecht een feestje valt te vieren(zoals het binnenhalen van de amstelcup) gebeurd dat tenminste zonder rellen en het slopen van eigen stad. Kunnen ze in dat dorp aan het IJ niet zeggen :)

    Volgens jou is de haat niet wederzijds, want jullie letten geen eens op ons haha. Hoe bedoel je arrogantie???

    En onze haat jegens Ajakkes komt niet omdat we zo graag bij de grote jongens willen horen. Wij blijven liever een kleine club met een vaste aanhang, dan een grote club met alleen maar meelopers en teletekst supporters!! :)

    En ik heb zeker wel respect voor Ajax, het oude Ajax dan. Maar dat is veranderd toen men alleen nog maar aan het grote geld kon denken en arrogant werd!!!!

    I rest my case! _0/ _0/
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat de laatste tijd echt bergafwaarts...........
     
  6. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Sub-zero spreekt ware woorden.

    over het verheerlijken van van gaal: van Gaal is (net zoals fragiele Rafael) een typisch voorbeeld van de hype waartoe "AJAX-supporters" geneigd zijn. van Gaal heeft behalve bij AJAX, overal jammerlijk gefaald. (zelfs als voetballer was ie al matig). ik zal een opsomming van al zijn latere functies achterwege laten (ik mag aannemen dat echte fans zoiets weten), maar het feit blijft dat met de voor AJAX bekende arrogantie ook veel overwaardering gepaard gaat.

    realiseer je dat niet alles wat AJAX doet door engelen bezongen wordt.....
     
  7. Waterburn

    Waterburn Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan Koeman eraan doen?
    Als die spelers niet met elkaar kunnen spelen, dan ligt het toch niet aan koeman.
    Zelfs van Basten zou dat nog niet lukken. Laat eens een goede ( dure ), oudere speler
    overkomen, waar spelers letterlijk en figuurlijk tegenop kijken.
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    * koeman kan andere spelers aantrekken
    * koeman kan mensen op hun normale positie zetten
    * koeman kan tactisch anders gaan spelen
    * koeman kan trainen op positiespelletjes zodat ze elkaar wel kunnen vinden

    als koeman dit allemaal niet kan, dan moet hij zijn conclusies trekken en weggaan.
     
  9. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Koeman weg of niet, Ajax komt niet ver dit jaar...vind het erg teleurstellend.
     
  10. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij het over die Ajacieden waar bij het halve stadion al leeg is, geruime tijd voor het einde, als ze 3-1 achter staan tegen Heerenveen? Diezelfde Ajacieden die 3 dagen daarna "You'll Never Walk Alone" gaan zingen als ze 3-0 voorstaan?

    DIE Ajacieden? :{

    Kom op zeg, Ajax is wel één van de laatste clubs om te noemen als je het hebt over 'trouwe supporters'. _0/
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  11. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    't Is nog altijd Feijenoord.
     
  12. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Mischien moet Koeman nu al zijn conclusies trekken aangezien hij dit nog niet gedaan heeft.
     
  13. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    drone's right.......je kan alleen voor jezelf spreken...of ben je persvoorlichter geworden??? of heb je met jomanda gepraat en weet je wat alle "fans" denken...
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Een trainer is altijd eindverantwoordelijk voor de resultaten. Als het slecht gaat worden altijd trainers ontslagen. Ondanks dat feit vind ik zelf dat Koeman nog even aan mag blijven. Als (ja ik zeg als) Ajax straks van Willem II en Feyenoord wint, hoor je plotseling niemand meer over de crisis en is alleen weer koek en ei. Maar persoonlijk denk ik dat als de volgende wedstrijd niet gewonnen wordt dat het afgelopen is voor Ronald.
     
  15. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Jongen, zelfs bij Fortuna Sittard hebben ze een hekel aan Ajax. Simpelweg vanwege die arrogante bek die de meeste Ajax 'supporters' hebben. Alleen al dat zinnetje 'meest succesvolle club van Nederland'. Jongen, wij staan boven jullie, Az staat boven jullie, jullie bakken er niks van in de Champions league, het moreel van de spelers is dramatisch laag, al de ego's van die arrogante mannetje botsen op dit moment met elkaar en zelfs al die 'trouwe' supporters zien eindelijk in dat Ajax niet eens meer een schim is van wat het ooit was. En had ik al gezegd dat de Arena zo'n beetje het lelijkste stadion is van europa? There, I said it. Nog steeds een matig veld en de ambiance van een stoeptegel op donderdagmiddag. Kom alsjeblieft uit die bubbel van jullie, en kijk eens in een écht stadion, zodat die grafstemming bij jullie weg gaat. Want het is wel heel opvallend dat die paar honderd Utreg supporters meer lawaai maakten in de arena dan tienduizenden ajax 'fans'.
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0

    jaloezie is een slechte eigenschap. feit is dat ajax de meest succesvolle club is van nederland. hoe graag je ook zou willen, daar kan je niet omheen. Ja, jullie staan boven Ajax, maar dat korte-termijn denken van jou lijkt me niet verstandig, want aan het einde van het seizoen, staat utrecht gewoon weer onder ajax.

    Dat de Arena het lelijkste stadion van Europa is, is ook op niets gebaseerd. Je bent gewoon gefrustreerd, omdat Utrecht supporters altijd problemen hebben met de uitwedstrijd tegen ajax.

    heb het verder ook niet over het slechte spel van ajax in de cl (heb je overigens wel gelijk in hoor), want utrecht bakt er ook niks van.
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik van Ajax vind, een leuke club, ze moeten alleen eens ophouden met dat arrogante geneuzel!

    De insteek:

    "Alles buiten amsterdam is een boer" Gaaaaaap!
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hoe bedoel je generaliseren? Sorry hoor, maar heel veel mensen hier vallen Ajax aan want ze hebben er allemaal een verschrikkelijke hekel aan. Hoe zou dat toch komen???? Wacht, ik weet het......JALOEZIE. Wij hebben de naam arrogant te zijn. Maar ik stel voor dat sommigen hier even een spiegel voor zich houden, want het is pas arrogant om te denken dat jullie supporters beter zijn dan die van Ajax. Het is niet arrogant om te zeggen dat Ajax de meest succesvolle club van Nederland is, want dat zeggen de feiten. Maar ja, dat mag je in ons bekrompen landje niet zeggen, want dan ben je arrogant.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Degene die rellen noem ik geen supporters van mijn club hoor. Maar ik heb zo hier en daar gehoord dat de Utrechtsupporters ook best aardig kunnen rellen, dat de Bunnickside ook niet altijd even lief is. Dat zeggen ze op het journaal weleens. Zal wel onzin zijn want dat doen alleen die 'nep'supporters van Ajax toch?

    Droom verder man, hou van je club, dat zal ik ook zeker doen. Ik hou van mijn club, en ik weet dat er veel nepsupporters zitten bij Ajax. Maar het zou fijn zijn als je eens zou beseffen dat Ajax nog altijd echte supporters heeft.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Enne, ik heb gisteren toch nog ff Utrecht gekeken. Ik vind het echt jammer dat ze niet gewonnen hebben want dat is voor het Nederlands voetbal goed. Grappig dat de supporters van Utrecht het nodig vonden om hun eigen clubje zo uit te fluiten.
     

Deel Deze Pagina