Vast in Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 24 sep 2004.

1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Hallo allemaal,

Ik zit muurvast in level 5. Kundang Camp. Indonesia.
    Op een gegeven moment kom ik in het tentenkamp op een open binnenplaats met een wachttoren. Alle ventjes netjes om zeep gehelopen.

Maar dan rijst het probleem. Er staat een grote poort met gesloten deuren in de weg. Deze poort wordt dichtgehouden door een slot. Heeft iemand enig idee hoe ik deze poort open ?

Dan kan ik weer fijn verder gamen. Thanx alvast voor de hulp.

Vriendelijke groetjes Eric,

2. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is moet je 1 van die torens(volgens mij links)in klimmen en moet je boven aan de kabel hangen. Je komt nu aan de andere kant. En hier kan je volgens mij saven.
    Suc6

Ps je kan dus niet door de poort.

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat de persoon voor mij zegt klopt helemaal, ik kwam erachter omdat ik deze persoon wou slaan ipv schieten om ammo te besparen!

greetz wooly

4. SalamimaN

SalamimaN Shoopie Whoopie!!

Leuk Bevonden:
    0
    et is inderdaad waar 8)

5. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ben van de week pas weer thuis, dan zal ik het gelijk proberen. *)
    Bedankt allen voor jullie hulp. _O_

6. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in level 4, nl het einde. Als je het serum te pakken hebt en naar de extraction point gaat pof je eerst die drie lui neer. dan ga je met een lift naar boven. Dan komen daar 4 agenten. Eentje pak je zo alleen dan die andere drie. eentje staat alleen en 2 staan er naast elkaar. Hoe moet dit!

P.S. ik heb die ammo al gepakt in het gebouw zelf.

Thnx

7. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. AgentSmith

AgentSmith Guest

weer vast ....

Hallo allen weer,

Zit nog steeds vast in Kundang Camp. Indonesia.
    Mijn vraag is dit keer. Krijg de opdracht om Sadonna af te luisteren.

Ik loop het schuurtje uit nadat ik net gesaved heb. Ik leg 2 bewakers en een hond om. Dan word ik verraden door een bewaker die ik niet zie en is het game over. Welke kant moet ik opgaan in dit level en waar zit deze bewaker die me telkens verraad ? :confused:

O ja, hoe selecteer ik de Sticky cam ? Heb al veel geprobeerd, maar het lukt niet. :confused:

Alvast weer allen bedankt. *)

Mvg Eric,

9. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet als je da hokje uitkomt onder de slagboom heen lopen en dan achter een golfplaat aan de linker kant gaan zitten. dan wacht je tot de bewaker en de hond voorbei zijn gelopen (dit kun je het best zien met je infrarood kijker). dan loop je gebukt verder langs die muur, kruip onderde het eerste tafeltje (of wa het ook voor moet stellen) door en blijf tussen die twee tafeltjes zitten. Nu moet je heel snel je SC-20K pakke en een rookbom (als je een rookbom (of een sticky cam) wilt pakken moet je de SC-20K in je handen hebben en dan kun je met het D-pad iets selecteren, je kan ook het zwarte of witte (ik weet niet meer welke) inhouden en dan kun je dat ook selecteren) op die twee pratende bewakers schieten. verstop de lichamen dan goed maar kom niet in het licht. in de tent waar die bewakers voor stonden licht ammo voor je SC-20K. Schiet dan met je SC-20K (in sniper stand) de bewaker op de uitkijktoren neer. klim dan op de toren, tegenover de trap is een open gat. daar hangt ook een touw, glij via da touw over het hek, daar na is er weer een checkpoint. dit zul je wel een paar keer moeten doen voordat je het onder de knie krijgt. *)

10. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook Sadano afluisteren maar je hoeft niet die kerols en die hond neer te poffen. Er staan allemaal kratten en daarachter een buis. Je klimt de buis op. dan ben je op dat balkon. Daar loop je door (wel sneaken) dan kijk je van boven neer op Sadano, maar verder ben k nog niet. Als ik de code heb gehoord dan is het alweer bijna game over, maarja k ga het weer ff proberen. }:]

11. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    Volgen mij bedoelt Agent Smith een ander stuk, want als je van dat touw glijdt, dan is je opdracht nog om in the village te komen, maar ik kan het mis hebben

12. kevinvg

kevinvg whane game :D

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand als je op een pleintje sta waarvan je het huis uit moet en dan 2 schijnwerpers op je zijn gericht die je zoeken hoe kan ik dat stukje halen alles al geprobeert maar niks helpt |:- |:-

13. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    In welk level?

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij is al verder gekomen als het goed is.

15. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt

16. kevinvg

kevinvg whane game :D

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor het helpen iedereen

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ja idd, ik bedoel een andere gedeelte van de game, want dit komt me niet echt bekend voor. Ik heb net gesaved en zit in een huisje.
    Iemand raad voor me ? :confused:

18. ver_waay

ver_waay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell pandora tommorow

Ik zit vast in level in de trein moet soth afluisteren maar iedere keer vind ie mij of schiet ik iemand kapot en mag dat weer niet. Kan iemand helpen

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    niet iemand neeschieten en ze allemaal neerslaan.

Deel Deze Pagina