1. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb al een boel Alkmaarders op het forum gezien dus het leek me leuk om een AZ-thread op te starten. Ik ben altijd al fan geweest van AZ en nu natuurlijk helemaal in deze mooi tijden *) . Het elftal staat nu perfect en alle spelers zitten op een goed niveau.

    AZ.nl

    [​IMG]

    Elftal

    En hier hebben we het aan te danken _O_
    [​IMG]

    Praat maar lekker verder :)
     
  2. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ben zeker blij dat het goed gaat met AZ, ondanks dat ik voornamelijk voor Ajax ben (zie naam ;) ) ze spelen goed en aantrekkelijk voetbal, vond ze gister ook heel goed spelen.

    ik denk wel dat deze thread dicht gaat, is al eerder gebeurd geloof ik...
     
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je naar AZ gaat weet je altijd dat je WEL een leuke wedstrijd krijgt idd }:] .

    Er is nu ook een thread over of Koeman moet blijven dus ik neem aan dat deze open mag blijven.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  4. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook Alkmaarder _O_ De stad der steden met het elftal der elftallen 8) Maarja ik ga zo pizza eten(klassenuitje) dus laterz mensen!

    Marnix
     
  5. alkmaarder

    alkmaarder Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    AZ was gewoon HELEMAAL fantastisch joh! geen enkele Nederlands club kan het niveau van AZ ook maar enigszins naderen dat AZ in de wedstrijd tegen Auxerre liet zien! Gruwelijk _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zwaait met een vlaggetje lang leve AZ


    ... en gaat verder met de orde van de dag O-)
     
  7. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    *Is ook natuurlijk ook AZ-fan
    AZ is gewoon een goede ploeg met goed/vermakend voetbal, die verdient een hoge klassering heeft.
     
  8. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een ajacied in hart en nieren, maar ik heb genoten van de wedstrijd van gisteren. Dat aanvallende spel van AZ is gewoon erg leuk om naar te kijken. En ik betrapte mezelf gister ook dat ik erg blij was dat AZ scoorde.
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo heeft andere pic, srry valt gewoon heel erg op *)

    Edit: Om nog maar wat nuttigs te zeggen 8): Ik ben Ajax fan in hart en ziel maar ik moet zeggen AZ speelt wel leuk.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor Ajax en als ik mooi voetbal wil zien dan moet ik vaak naar buitenlandse clubs kijken. AZ, PSV en NAC hebben daar dit seizoen verandering in gebracht. Leuk mooi voetbal en daar hou ik heel erg van. En helaas gaat het met Ajax niet zo goed maar Ajax is Ajax...
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Hehehe it's Palpatine ... :)

    maar goed even ter ere van de nieuwe star wars trailer ;)

    -----------------

    ik woon in de buurt van AZ ... maar ik heb de ballen verstand van voetbal :+
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft AZ die Ikedia nou overgenomen?
     
  13. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook zoiets gehoord maar die Husegems ofzo is echt een talentje, die gaat binnenkort naar een grote club zeker weten
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    fardo in de buurt van alkmaar wonen?
    waar :cool:


    btw echt irritant als je een zus naast je hebt zitten en ze een smsje krijgt terwijl jij GTA SA speelt:
    RETTEKETETEKETETET AZ!!
    zwaar irritant :mad:
     
  15. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dan wel ajaxied, maar moet zeggen dat ik ook graag zie dat nederlandse clubs het ver schoppen in Europa.
    En Az heeft een mooie prestatie neergezet gisteren, ik heb het eerste half uur genoten van de wedstrijd moet ik zeggen.
     
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    AZ is typsch zo'n club die ik het succes echt gun. Als ze het niet voetballend kunnen oplossen, vechten ze gewoon voor de bal, en die combinatie bevalt me wel. Hoop dat ze ver komen dit jaar! :D
     
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben naast Ajax fan ook Ikedia fan en ja hij gaat in de winterstop waarschijnlijk naar AZ. RBC was ook wel erg beneden zijn peil moet ik zeggen.
    blij ben ik...
     
  18. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ikedia.. ex ajaciedje he... ;) :cool:

    wel een leuke pingelaar, is misschien wel wat voor AZ ja..
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    En iedereen maar denken dat belgen niet kunnen voetballen , huyseghems is een goede speler , maar hij krijgt geen kans bij de duivels, en de reden is dat nationale trainer antheunis het de tegenstanders van belgie niet te moeilijk wil maken :cool:
     
  20. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb nog een tas met alle namen van de spelers van toenamalig Ajax erop, pius stond er ook bij. Toen speelde knopper, en die gast van ado nog bij Ajax.
    En was die deen (ik ben de naam ff kwijt) Laursen, Olsen ofzo... er ook nog bij.
     

Deel Deze Pagina