Europa cups (UEFA Ranking)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 5 nov 2004.

1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen hierbij richt ik ff een thread op waar in uitgebreid over de Europese cups kan worden gedicusieerd. Och och och toch, wat was AZ gister goed zeg. Ben een Ajax fan, maar moet toegeven AZ speelt veel leuker dan Ajax nu. Ze tikten Auxerre gewoon van de mat.

Maar nu het goeie nieuws Nederland haalt Griekenland in!!!!!! Kijk maar op de UEFA RANKING ---> http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2005.html

Dit betekend binnen een paar jaar waarschijnlijk weer 3 ploegen in de Champions League _O_ _O_ _O_ _O_

PS: Kan de thread veranderd worden in (CL en UEFA CUP)

Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  2. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat is zeker goed nieuws. vond het al belachelijk dat griekenland nederland voorbij was gegaan een paar jaar geleden. kan ajax misschien ook weer meedoen over een paar seizoenen :cool: (sarcasme)

3. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    AZ is op het moment gewoon de beste ploeg van Nederland maar nu nog zien of ze europees een beetje mee kunnen draaien (Auxerre hebben ze iniedergeval geveegd)

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    nee psv is gewoon de beste........

5. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op AZ na :+

6. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    mmm daar is dit forum niet voor, beetje zeggen wie de beste is. Hou je gewoon aan t forum

7. Halo2PGR

Halo2PGR Fable & Fifa 2005

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja over 2 jaar gaat het goede jaar dat Feyenoord de Uefa Cup won en staan we volgens de VI op de 10e plaats. ik hoop dat dat niet gebeurd.

PS.Het hoge aantal punten komt natuurlijk door PSV en AZ :D

8. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    PSV en AZ worden wel redelijke tegenstanders nu ze goed spelen tegen ploegen als Arsenal en AJ auxerre, Ajax bakt er nix van, maar wedden dat over 1-2 jaartjes ze al die talenten nu hebben hervormt in 1 vette Europeze ploeg???

Feynoord suckt gewoon echt, klein misbaksel team, maar jah (sorry dat ik dit zeg, maar voor vorig jaar 3e spelen ze waaaaaardeloos (niet te spreken over Ajax, die komen nog wel...))

9. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd... en PSV en AZ worden ook idd wel redelijke tegenstanders jah, maar bij PSV heb ik soms 't gevoel dat ze voor jan lul over het veld dwalen. Ze zijn verder wel goed ofzo, maar ze spelen meestal niet echt goed.

10. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Als Nederland Griekenland inhaalt staat Nederland 7e, maar je moet 6e staan voor drie CL plaatsen. Nederland heeft een grote achterstand op de nummer 6 Portugal, dus het duurt nog wel even dat we weer 3 plaatsen in de CL hebben.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    sja Porto heeft vorig jaar de tjempjens liek gewonnen. dat levert natuurlijk een hele hoop punten op. prestaties van nationale ploegen tellen toch niet mee?

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ach, als AZ en PSV ver komen komt het allemaal wel goed :D

13. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Gister naar Heerenveen-Stutgart geweest. Klote mist was vervelend maar we hebben gewonnen!

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    en het bleef zeker nog lang onrustig is Heerenveen. Jaa het gaat weer goed met de Neerlandse clubs. AZ, PSV, Heerenveen. Ja dat komt wel goed.
    Volgens mij heeft Griekenland nu ook 3 ploegen voor de CL. Panathinaikos en Olympiakos spelen nu het hoofdtoernooi. PAOK speelde nog in de voorrondes dit jaar.. |:-

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  15. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met veel mensen gesproken en die zeggen ook dat Griekenland met 3 ploegen de kans hebben om in de CL te spelen. Maar het goede nieuws is dus dat we Griekenland op dit moment voorbij zijn :D

16. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Das idd beter en AZ moet zich nu gewoon bewijzen en niet uiteindelijk toch 4e of 5e worden vanwege eindspurts van Feyenoord, Heereveen en Ajax

Deel Deze Pagina