Ik ben volgens mij de enige op deze hele planeet met een andere mening hierover.
Maar ik vind Halo2 echt zwáár tegenvallen. op het begin is het wel leuk, maar op den duur ben ik maar gewoon door levels hen gesprongen. De hele tijd maar doorschieten, volgende kamer, schieten, volgende kamer schieten, enz. Op het begin valt dit nog wel mee (ik vind alleen de eerste 2 levels leuk en de 4e)
De sfeer is veel te donker, en er zijn weer weinig levels wat ik in deel een juist het leukst vond, buitenlevels, met hoge rotsen en een blauwe lucht.
Ik heb de game nu samen met een vriend uitgespeeld in 7.5 uur(op normal). Maar dat komt vooral omdat ik echt door de laatste 4 levels heen gesprongen ben. toen wou ik écht stoppen, mijn eerdere motivatie was meer van, ach dan heb ik em tenminste uitgespeeld. MAa rben toch met enige moeite (ja had ik ook nooit verwacht van Halo) verder gegaan.
Ik vind het zeker jammer wat ze gedaan hebben. de game krijgt nog wel een voldoende, maar als ik de titel niet zou kennen was het zeker niet boven de 7 uitgekomen.
Laatst bewerkt: 9 nov 2004