1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] De gegeven cijfers en jouw cijfer +discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DuttY_r0cks, 9 nov 2004.

  1. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    In halo 1 zit ook een hele lichte auto-aim, bedoel je het in die mate of echt een zeer sterke auto-aim?
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog niet online gespeeld, maar ik weet wel dat de mate van auto-aim in de singleplayer van Halo 2 nog evenlicht is als van deel 1, dus het speelt nog even meesterlijk :9 Ik vind trouwens dat die ene gast van IGN Boards zit te zeiken om niets, ja het is waar dat sommige textures (lijkt vooral bij bumpmapping) in filmpjes wat later inschieten, maar om het daarom slecht te vinden. Ik kan iedereen geruststellen die het nog moet halen, het zal je niet teleurstellen. Mijn beoordeling:
    Graphics: Heerlijk, cinematische scenes en alles in perfecte sferen. Vooral omgevingen zien er prachtig uit, je staat echt af en toe stil bij al het prachtige om je heen. Een dikke 9.5
    Gameplay: Goed, met Halo 1 als basis hebben ze doorontwikkeld, met dit als resultaat. Bijna elk vlak verbeterd, je moet overal meer bij nadenken en toch kun je het spel makkelijk oppakken. Moeilijkheidsgraad heerlijk uitdagend, AI perfect! Wederom een sterk punt, 9.5
    Sound: Ook weer goed, meer prachtige muziek, goed geluid van je mede- en tegenstanders en natuurlijk sterk aanvullend bij de prachtige tussenscenes. Een 9.0
    Replay: Groter dan bij Halo, door de toevoeging van Live. De singleplayer is langer dan deel 1, pittiger en daagt nog meer uit om hogere moeilijkheidsgraden te proberen. Daarnaast belooft co-op ook heel wat gezamenlijke uurtjes maar vooral Live zal het voor velen lang volhouden. Een 9.0
    Mijn extra factor Belevenis: Het verhaal is zo intens, de actie is zo intens, het is zo goed in elkaar gezet, een spel dat je niet kunt loslaten. Heerlijk, een 10.0
    Mijn eindcijfer: 1 x een 10.0, 2 x een 9.5 en 2 x een 9.0, mijn eindcijfer wordt een 9.8 (geen gemiddelde) en daarmee voeg ik mij trots bij de score van Gamerankings.
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Gooooodddver de grootste minpunt voor mij is dus nu al gevonden...... :'-(
    Heel erg jammer van ze datz e dat gedaan hebben.... |:-
     
  4. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben volgens mij de enige op deze hele planeet met een andere mening hierover.

    Maar ik vind Halo2 echt zwáár tegenvallen. op het begin is het wel leuk, maar op den duur ben ik maar gewoon door levels hen gesprongen. De hele tijd maar doorschieten, volgende kamer, schieten, volgende kamer schieten, enz. Op het begin valt dit nog wel mee (ik vind alleen de eerste 2 levels leuk en de 4e)

    De sfeer is veel te donker, en er zijn weer weinig levels wat ik in deel een juist het leukst vond, buitenlevels, met hoge rotsen en een blauwe lucht.

    Ik heb de game nu samen met een vriend uitgespeeld in 7.5 uur(op normal). Maar dat komt vooral omdat ik echt door de laatste 4 levels heen gesprongen ben. toen wou ik écht stoppen, mijn eerdere motivatie was meer van, ach dan heb ik em tenminste uitgespeeld. MAa rben toch met enige moeite (ja had ik ook nooit verwacht van Halo) verder gegaan.

    Ik vind het zeker jammer wat ze gedaan hebben. de game krijgt nog wel een voldoende, maar als ik de titel niet zou kennen was het zeker niet boven de 7 uitgekomen.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Inderdaad, die tienen zijn natuurlijk onzin, de game is nooit perfect. De enige game die ooit perfectie bereikte was Zelda Ocarina Oftime, maar die is nooit geëvenaard.
     
  6. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Das gek, de game lijkt mij juist top. Ik vond halo 1 echt perfect, en ik speel m nog steeds. En ik heb nu elk filmpje van teamxbox bekeken en vind ze allemaal TOP.

    Wat vond jij dan van deel 1? Kijk, grafisch is deel 2 superieur. Gameplay is ook vet goed. Het verhaal, ja dat ken ik niet helemaal, maar t geluid is iig super. Jammer dat je m nie leuk vindt maar ik ben er cker van dat ik m vet zal vinden :D :D
     
  7. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vondt dat spel juist niks aan (ben niet verder gekomen dan die eerste stad :) ), maar goed smaken verschillen..
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als Zelda perfect was geweest; of bijna perfect; had iedereen de game wel gewaardeerd. Dat is niet het geval. Dus hou daar aub ook over op. :)
    Dat hij 10en krijgt van geronemeerde sites wil alleen zeggen dat het 1 van de beste fps shooters op een console is (zoniet PC). :)
     
  9. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Wouw!!! (ff oftopic) vette spoiler!!!
    Maar ik denk dat mensen zich teveel druk maken over de scores..

    DE EEN ZAL HEM OWNAGE VINDEN!!!

    de ander vind hem niks...

    speel het spel geef je mening. Toch denk ik dat dit een van de beste en grootste spelen ooit wordt. _O_ _O_ _O_
     
  10. c00per

    c00per Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten, ik heb halo 2 dus gelukkig als sinds gisteren. En ik moet zeggen, ik vind het vertrouwd. Gewoon lekker. Natuurlijk moest ik nog ff wat wennen aan de nieuwe wapens en het dubbel wielden. Maar dat lukt zo. Weet je waar het eigenlijk in deze game vnl. om draait. HET GELUID. dat is het meest gave dat ik ooit gehoord heb. Daaronder dus alles inbegrepen. De muziek en de effecten. deze krijgen van mij een 10 echt, veel beter dan dit wordt het niet.

    Echter de graphics vind ik ok, ze doen hun werk prima, geven de alom vertrouwde Halo sfeer goed weer. Helaas is er dus wel sprake van texture pop-up wat soms erg jammer is. Maar eigenlijk stoor je je daar naar mate je vordert niet echt meer aan. Het gaat immers om de gameplay, en dat wordt geloof ik door geen enkel spel tot nu toe die ik gespeeld heb geëvenaard. Ik bedoel het enkele feit dat je in weze je dubbelwield kan samenstellen is al lollig om te doen. en geeft je toch die meer vrijheid dan deel éé'n. En dan het samenspel en de passieve interactie met de characters. Gewoon nog leuker dan deel 1 en je verstaat 'the enemy' nu ook beter.

    Ook is er nu geen bullshit meer, met 'hoe verder we komen in halo des te meer wapensoorten komen we tegen'. Je hebt eigenlijk meteen alles tot je beschikking wat wel zo cool is.

    En tot slot 'the storyline'. Die vind ik dus tot op het punt waar ik nu ben, en dat is echt niet ver, zit nog op de Aarde, heel erg cool. Het gaat gewoon meteen verder. Iets dat ik nog niet vaak heb meegemaakt, en nu ik het wel mee maak byzonder waardeer.

    Sorry gasten ik ben bang dat ik met de meuk mee moet gaan en moet zeggen dat dit de must-have is van het jaar. hoe langer en vaker je het gaat spelen, des te meer je de Halo reeks gaat waarderen.

    Hij krijgt van mij een 9.5
     
  11. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik zo ver met het spel was als jij nu bent c00per dacht er er net zo over maar nu ik hem heb uitgespeeld denk ik er net zo over als een kleine groep andere mensen
    ik ben namelijk ook door de laatste levels heen gerend gewoon omdat het op een gegeven moment meer van het zelfde word!!! (beetje recht toe recht aan)

    maar ik ben ook van mening dat ik dus wat meer afwisseling had verwacht in de laatste levels en hoe gek het ook klinkt ik vind hem KORT (6 uur op normal) moest ik hier 3 jaar op wachten :confused:

    ik had gewoon wat meer buiten levels verwacht zoals in het begin op de aarde
    kijk ik vond het in het begin ook een 9 tot een 10 waard maar ik moest mijn mening
    toch bijstellen naar een 8+
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  12. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, 6 uur op normal. Dat is echt dikke bullshit. De game tijd op normal is 12-15 uur, en dat is als je rusht. Als je alles rustig doet, en er ook en beetje van geniet, dan wordt het wel 20 uur op normal, en ik denk wel 30 uur op heroic(waar ik mee begin). Ik deed over halo 1 ook iets van 30 uur, omdat ik altijdd rustig speel. Hoe snel had jij halo wel nie uitgespeeld als deel 2 in 6 uur kan(bullshit natuurlijk)
     
  13. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps, er is iets fouts gegaan
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  14. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij een vriend gisteren halo 2 via xbox connect gespeeld, en ik vind het erg handig, dat je de game kan starten, en dat er an nog mensen kunnen joinen, dus je hoeft nooit te wachten, ook is het handig, als jij stopt met de game te hosten, kan je een andere gamer host maken
    de levels zijn mooier gemaakt, er is boost aan sommige voertuigen toegevoegd,
    van mij krijgt hij tot nu toe een 7,5 moet nog single player spelen

    Ik heb halo, in echt wel minder dan 30 uur gespeeld, en deed ook rustig aan, heb er denk ik wel ongeveer de helft over gedaan
     
  15. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dan ook halo op heroic, voor de eerste x, dan speel je veel langzamer en raak je verdwaald:p. Maar 6 uur op normal is zo overdreven, dan zou elke review een 7 geven voor de VEEL te korte campaign
     
  16. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met McGreen eens over de tijdsduur van HALO 1. Ik heb er ook iet svan 15 uur over gedaan op normal en ik ben echt niet de snelste speler. Ik moet alleen nog tot morgen wachten voordat ik dan eindelijk HALO 2 spelen mag, maar ik weet een ding zeker, het is het wachten waard :D
     
  17. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat iedereen maars opmoet houden over dit niet goed dat niet goed laten we gewoon met z´n allen tot morgen wachten en dan pas je verdict geven.

    en ik kan je vertellen wie halo 1 ownage vond gaat halo 2 3 dubbel ownage _O_
     
  18. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe veel buiten levels er zijn. En reken een half buiten level (zoals het derde level met dat ruimteschip in halo1) er ook maar bij.
     
  19. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat al net als Fable zie ik :+
    Hoe langer het spel uit is hoe meer realistisch de oordelen worden!
    Ik heb geen live en als ik zo de reacties lees op diverse forums van mensen die hem al een paar dagen hebben krijg ik steeds meer de indruk dat ik me geld beter in me zak kan houden. Als je hem in 7 uur uitspeeld dan kan je hem beter huren waarschijnlijk.
    Nahja, nog maar even een maandje of 2 reacties lezen (is bijna net zo leuk als zelf spelen) 8) en dan zie ik wel weer.
     
  20. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk had ik ook zoiets van "Halo 2, dat moet ik zeker hebben", maar na een paar reviews gelezen te hebben denk ik daar wel al anders over.

    Ik heb nu een 4-tal reviews gelezen en daar vind ik steeds dit terug:
    - Singleplayer campagne is kort. (in 10 uur kan je het uitspelen)
    - Sommige levels zijn terug repetititef. (zoals de library)
    - De multiplayer is ongelofelijk goed

    Nu, multiplayer interesseert me niet; ik heb trouwens ook geen Xbox Live. Ik heb enkel interesse voor singleplayer en dat ziet er dus niet zo goed uit. Dan vraag ik me ook af:"Als die sites deze minpunten geven, hoe kunnen die scores dan nog zo hoog zijn?" Als het is omdat de multiplayer zo gigantisch is, dan zullen er dus veel mensen zijn die heel teleurgesteld zullen zijn.

    Ik denk dat ik het gewoon eens zal huren en op een weekendje uitspelen.
     

Deel Deze Pagina