Domino Dday

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Afroman, 12 nov 2004.

1. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Ja JA nederland heeft het weer voor elkaar na een jaar er tussen uit geweest weer een Wereld record 3,992,... stennen

2. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 't ook gezien: een verschil met het vorige record van zo'n 150 000 stenen. Opzich is het wel leuk om te kijken, maar er wordt gewoon een heel circus er omheen gemaakt van 2 uur voordat ze eindelijk eens beginnen met die steentjes.

3. Afroman

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je gelijk in ja maar ja toch weer leuk dat nederland het heeft

4. halo_fan

halo_fan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en die challenge vindt ik maar belachelijk stom

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb het gemist. Was te druk met MP bezig. Herhaling maar kijken, als die komt en die me gunstig uitkomt.

6. Afroman

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen middag als ik het goed heb Herhaling DDD

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    WHaahhahaha ! Die ALLEREERSTE steen die moest worden aangetikt was zooo mooi ! ........ die ging nie namelijk :D (Die aan dat touwtje naar beneden moest)

8. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is inderdaad ook het enige wat ik gezien heb, dat die steen naar beneden kwam en dat er niks gebeurde. Die stenen telden alleen nog niet mee voor de recordpoging, dus er was niks aan de hand, maar de verbijstering op die gezichten 8) :p

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Echt, ik nspa het niet., Is dit nu spektakel? Ik vond dit erg leuk op mijn tiende maar nu, AARGH! Ik haat SBS6 met hun flauwekulnieuws en debiele shows.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2004
  10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Als je ook goed oplette werd er ook duits commentaar gegeven. Ik denk dat dat komt omdat dit beter aanslaat bij duitse kijkers dan bij nederlandse. Het is elke keer hetzelfde, alleen net weer iets anders. Vind dit 1 van de zinlooste recordpogingen die er bestaan...elke keer Nederland vs China ofzo. blegh...dit keer hadden er ook niet alleen Nederlanders aan gewerkt maar ook Fransen en Duitsers. En die challenges zijn al helemaal kut, maar het was de nederlanders alleen gelukt. Anders hadden ze wel 200.000 stenen meer. Maar waarom maken ze het voor hunzelf moeilijker door er zo'n challenge in te bouwen? :confused:

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    @Blokkie. De vorige keer was het ook al met mensen uit het buitenland.

Ik vind het wel leuk om te zien. Ik heb het dit keer gemist. Morgen maar de herhaling opnemen.

Wat ik wel zo dom vond aan die eerdere edities (en dat zal nu ook wel weer zijn) steeds dat spelletje dat je een rijtje domino steentjes ziet. En dat je dan uit 3 andere dominosteentjes het dominosteentje moet kiezen dat achter het rijtje hoort. Echt iets van: Laten we het maar niet te moeilijk maken anders belt niemand. :{

12. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    GVD ik dacht dat het pas zaterdag was. Ik heb tot nu toe elk jaar gekeken. Het komt ook een beetje door halo 2 dat ik er niet op gelet heb.

13. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het onderhand wel welletjes geweest met die stenen. Het boeit me niks. Maar ach wel leuk dat ''wij nederlanders'' de boel weer ownen :D. Leven het chauvinisme :D

14. Victor

Victor Guest

Het was wel mooi al die dominostenen.

15. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is elk jaar wel hetzelfde maar andere figuren en meerstenen, maar dit jaar was het anders, namelijk die bouwerschallenges en natuurlijk die onbenullige start blunder, dit vond ik erg komisch!

greetz wooly

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het ook helemaal gezien. Was wel jammer van het begin (te kort touwtje) maar daarna ging het wel goed, ook van Esher vond ik het jammer dat ie niet liep.
    En dan vind ik SBS6 weer zo commercieel, doe ze er weer een belspelletje erbij, echt irritant vind ik dat:mad:

17. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Irritand he telkens dat domme belspel :/

18. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb ut ook gezien. kvond eigenlijk wel grappig dat die eerste steen nie wou :p . en al die verbaasde gezichies. ook met die challange waar het twee keer mislukte zag je die gezichies weer, er moest er zelfs eentje huilen :'-( . vond kwel komisch :D .
    en Elgee ik ben ut helemaal met je eens over die belspelletjes. maar ja domme belspelletjes zijn in tegenwoordig.

19. Slakkie10

Slakkie10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland zal voorlopig wel koploper zijn met die domino's, hier hebben we geen last van aardbevingen.

20. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat er véél te veel reclame en belspelletjes waren. Ik heb het dan ook heel even gekeken (tot er weer reclame kwam) en ben daarna halo 2 gaan spelen.

Deel Deze Pagina