netwerkproblemen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Reservoir dogs, 14 nov 2004.

  1. Reservoir dogs

    Reservoir dogs Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox heeft een netwerk probleem als je er een linkkabel indouwt brand het oranje lampje wel maar het groene van dat die contact heeft niet ook kan die geen contact maken met anderen xboxen weet niet of die dit ooit wel heeft gedaan omdat dit mijn eerst keer was kabels en dergelijke waren goed kan het misschien aan de instellingen liggen of is mijn netwerkaart/chip gewoon dood
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heeft deze het er voor wel gedaan?
     
  3. Xboxmansion

    Xboxmansion Xbox Hooked:D

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je het misschien iets beter uitleggen?.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm hoe link je? jullie hebben toch alle bij het zelfde spel en op system link gezet?

    anders stuurt deze geen data
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het zo formuleert begrijp je hopelijk wel dat we geen antwoord op je vraag kunnen geven hé
     
  6. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de orginele xbox systemlink cable? of heb je gewoon een netwerkcable van je pc gejat??
    want voor het geval je dat nog niet wist zit er verschil in die netwerkcables.
    die fout hebben me vrienden en ik ook al gemaakt. hadden alles klaar staan cable er in doet niets. en toen kwamen we er achter dat we niet de goede cable hadden.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  8. Reservoir dogs

    Reservoir dogs Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    neej oficiele link kabels gebruikt.
    Of die het er voor heeft gedaan weet ik ook niet
    Okeej beter formuler was gistern avond al laat ;)
    Het zit ik kan gewoon niet system linken met me xbox het oranje lampje van de netwerk verbinding brand wel maar hij maakt gewoon geen conection.
    Nou was mijn vraag moet ik misschien gewoon iets aan zetten in het menu of is gewoon heel dat netwerk ding kapot
     
  9. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm als ik een system llink doe [of met een crossed utp kabel cat5 of met een straight kabel cat45 ] ik krijg [ook al is me xbox uit] ik krijg een groen lampje te zien! ik denk dat er iets mis is met jouw netwerk kaart :eek:
     
  10. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0

    dit is de grootste onzin, je heb straight en crossed kabels, je hebt een crossed kabel nodig, om 2 xboxen met elkaar te verbinden, als je je xbox aan een hub/router/switch wil hangen heb je staight kabel nodig. Ik gebruik niet de orginele xbox kabel, want die is veel duuder dan een gewone kabel, en er is niks anders aan dan die xbox kabel
     
  11. Reservoir dogs

    Reservoir dogs Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    maar goed inderdaad gewone utp kabel werk ook
    maar weet iemand wat inhoud set on al network devices want da kan nog een optie zijn als fout want volgnes mij is het netwerk ding niet echt kapot
     
  12. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    als het goed is maakt de box meteen contact, wat je instellingen ook zijn..die instellingen zijn om op live te komen en niet om te linken...het probleem kan zijn, wat ik laatst ook had...we wilden rsc2 linken en dat werkte niet, achteraf bleek dat ik al dingen had gedownload en ermee op live was geweest en die vriend van mij niet....ik heb alles savegames en downloads eraf geknikkerd en toen lukte het wel....een andere optie is door degene waar je mee speelt updates laten downloaden....dan ben je niet je savegames kwijt....
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    dr is n kabel die speciaal is gemaakt voor de xbox die je gwoon in veel zaken kan kopen
     

Deel Deze Pagina