[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan blijft de vraag waarvoor is die optie dan?
     
  2. crazymaniac

    crazymaniac Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kunnen er nog steeds alleen friends joinen... Volgens mij is die optie er gewoon niet.
     
  3. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live loopt echt super lkkr, gistre met 2 xboxe tegelijk op live, en daarbij nog eens bij beide xboxe 2 guests , dus met zn 6e tegelijk op live, en geen lag te bekennen. FANTASTISCH!!
     
  4. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanmiddag live gegaan met 1 quest dan heb je natuurlijk split-screen maar weet iemand hoe je die van vertikaal naar horizontaal kan veranderen. Horinzontaal kijken vind ik toch wel fijner.
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow nee dat kan geloof ik ook niet nee. Want die games lopen via Playlists zodat je niet via je Friends een hoger level kan halen... Geloof ik!

    Maar sinds vanmiddag (met dank aan Fardo) heb ik ook geen Lag meer ^^ En het speelt HEERLIJK! Nog ff alle maps leren kennen en dan kan het niet meer stuk ;)
     
  6. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je ff je instellingen in t begin scherm van je xbox van beeldscherm naar gewoon scherm zette, dan heb je weer horizontaal, wel een beetje vaag dat t niet in t boekje staat van halo
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk doet mijn headset het weer.. vriend van me had hem gemold... Halo 2 MP rulezz :D
     
  8. F3000

    F3000 Exceptional Dude

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ontzettend frustrerend halo 2 op live als je het mij vraagt. Het ergste is nog wel dat ik een vriend uit mijn friendslist niet kan joinen en hij mij ook niet. Bij ieder ander uit de friendslist lukt dit wel, maar met eentje dus niet. Ik krijg dan de melding ' we're having some network problems, sorry about that' ofzoiets. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
     
  9. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat die match unranked is. Ik wil dus gewoon aan me stats werken maar ik heb dus geen zin om steeds 1 a 2 minuten te gaan wachten totdat ik weer een nieuwe game heb gevonden.
    Ook is het irritant dat je bij bijvoorbeeld Team Skirmish niet kan bepalen welke game mode je wilt doen. Als ik Team Slayer wil doen, kan het dus practisch alleen maar unranked tenzij je het geluk hebt bij optimatch meteen in Team Slayer geslingerd te worden. Ik vind dat heel slecht uitgewerkt.

    Head to Head vind ik trouwens wel de bom. Nu 6 matches gespeeld en 5 keer gewonnen. ik heb nog geen enkele keer gehad dat de andere speler ervandoor ging. Dat heeft ook geen nut want als ze ervandoor gaan gaat de overwinning toch naar mij.
    Gewoon altijd doorgaan tot het einde want je weet nooit wat er nog kan gebeuren. Zo was ik een keer in Rumble pit 2e aan het worden, maar net op de laatste seconde zag ik nog iemand lopen. Ik pak m'n beam rifle en geef 'm een headshot. Gedeelde eerste plek. Die gast vond het ook helemaal fantastisch _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  10. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor dwe snelle reactie. _O_
     
  11. Newbie

    Newbie Xbox 360

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je een room aanmaakt met je eigen instellingen waar iedereen kan joinen= of ze nou in je friendslist staan of niet...?
     
  12. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet mogelijk, je kan alleen een game aanmaken waar je friends bijkunnen, je kan niet je eigen game maken waarin onbekende kunnen. Tis jammer maarjah gelukkig hebben ze wel een goed matchmaking systeem
     
  13. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wee tneit zo goed wat ik van het live gedeelte vind. Aan de ene kant vind ik het erg leuk maar vergelijk ik het met RS 3, dan valt het naar mijn mening in het niets. Er is teveel lag bij grotere partijen en de levels vind ik ook niet om te gillen. Omdat het zolang duurt voordat je een vijand dood schiet, is de taktiek een beetje weggevaagd. Je kan hem toch haas tneit in een schot doden, dus hij heeft de tijd om of te springne of om om te draaien. Ik twijfel dus nog wat ik er helemaal van vind.
     
  14. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is iets wat het perfecte plaatje toch een beetje voor mij verpest: sword :mad:
    In bijvoorbeeld head to head kom ik al een paar keer achter elkaar mensen tegen die alleen zwaar gebruiken en in die kleine gangetjes is daar niets tegen te beginnen. Frustratie.
     
  15. alibabaz

    alibabaz Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    moet jullie effe kijken hoeveel gasten er op marktplaats
    hun halo 2 verkopen omdat xbox live spelen met halo 2 zwaar klote is
    ik ga die van mij ook verkopen
    ik heb deze game gekocht voor live
    maar aangezien dit heel erg slecht is
    koop ik een andere schiet spel
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    leuk voor je:)
     
  17. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zwaarden zijn juist vet joh!!! 16 spelers, sword als beginwapen.. echt dikke fun :)
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb op mijn blog een filmpje van een van mijn eerste Halo 2 battles gepost ... speel daar echt bagger (but what else is new), maar het blijft een perfect spel... Vooral head2head games zijn fun!
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    leuk filmpje, hoe heb je die gemaakt?
     
  20. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ja iedereen als begin wapen zwaarden, verder geen wapens in het level. en dan een warthog pakken en ratelen maar !!!! }:] }:] }:] .... hahahaha
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina