Het probleem is dat die match unranked is. Ik wil dus gewoon aan me stats werken maar ik heb dus geen zin om steeds 1 a 2 minuten te gaan wachten totdat ik weer een nieuwe game heb gevonden.
Ook is het irritant dat je bij bijvoorbeeld Team Skirmish niet kan bepalen welke game mode je wilt doen. Als ik Team Slayer wil doen, kan het dus practisch alleen maar unranked tenzij je het geluk hebt bij optimatch meteen in Team Slayer geslingerd te worden. Ik vind dat heel slecht uitgewerkt.
Head to Head vind ik trouwens wel de bom. Nu 6 matches gespeeld en 5 keer gewonnen. ik heb nog geen enkele keer gehad dat de andere speler ervandoor ging. Dat heeft ook geen nut want als ze ervandoor gaan gaat de overwinning toch naar mij.
Gewoon altijd doorgaan tot het einde want je weet nooit wat er nog kan gebeuren. Zo was ik een keer in Rumble pit 2e aan het worden, maar net op de laatste seconde zag ik nog iemand lopen. Ik pak m'n beam rifle en geef 'm een headshot. Gedeelde eerste plek. Die gast vond het ook helemaal fantastisch
Laatst bewerkt: 14 nov 2004