TMF Gameshop Pro: Live Live gamen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Benson, 2 nov 2004.

  1. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Lag het nou aan mij of speelden dezelfde spelers elke keer vannacht?
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jullie moeten in de tijd dat bijv. TMF Live 2 speelt even de friendslist van TMF LIve 1 leeggooien... Toen jullie gisteren op TMF zeiden dat je een friends request moest sturen zaten beide friendslists al vol dus dan kunnen er nooit mensen meedoen die op dat moment zitten te kijken (waaronder ik dus)... Er kunnen maar 100 mensen in je friendlist... Speel gewoon steeds een spel.. en als TMF Live 2 begint beƫindig je spel 1 en start je een nieuw spel op.. zo heb je tenminste iedere keer nieuwe spelers en geef je iedereen de kans om een keertje mee te spelen..
     
  3. FDC -WolF-

    FDC -WolF- Fun Gamer !!

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zitten er teveel mensen ingelogt bij TMF zodat de geluidskwaliteit ernorm daalt en dus verschillende mensen niet kan horen.
     
  4. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    wat boeit dat geluid nou, bij burnout sloeg dat commentaar nergens op en om het over fifa maar niet te hebben, ik denk ook dat de meeste mensen er niet echt als een tv programma naar kijken maar het gewoon aanzetten enh af en toe even kijken of er nog iets leuks gebeurd. ( tenminste dat doe ik dan. )
     
  5. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    worden nu alle mensen weer uit die friendslist uitgegooid?
    ik vond het vervelend zodra ik binnen probeerde te komen telkens de melding kreeg dat bungie network problems heeft ofzoiets...
    oftwel iedereen ging tegelijk connecten ofzo...
     
  6. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik zou ook wel Halo 2 willen gamen in de Tmf server. Ik zie iedere keer maar de zelfde mensen in de tmf server. Kan daar niet iets aan gedaan worden.
     
  7. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gisteren nog gezegd, maar ze wilde het hetzelfde doen als maandag.. Het is ook een onhandig gedoe in Halo2 eerlijk gezegd.. Misschien dat ze vandaag het anders gaan doen, Jeff zit er ook weer ipv Dennis..

    Ik ga zelf nu weer ff lekker verder met Half-Life 2, echt een topgame (net als Halo2 trouwens, alleen speel ik die ff niet meer totdat ik die Smartjoy Frag adapter heb ;))..
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    en gaan jullie nog jullie friends lists leeggooien zodat er ook andere kunnen spelen? want nu zeggen jullie ''voeg ons ff toe'' terwijl dat nieteens kan...
     
  9. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ghehe ik en toxinshell hebbe same een clan daarom heten we ook allebij met shell
    dus ik kan hem dan denk ik joinen maar ik ga nu ff probere hun aan m'n vriendelijst toe te voege
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zo dom van TMF. Voeg ons ff toe. Ja, kon dat maar..ze denken zeker dat er een paar honderd man in hun Friends list kan. Als ze hem nou gewoon iedere dag leeg pleuren kan ik misschien ook nog meespelen op TMF
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook heel graag nu mee willen doen, maar hoe moet ik in hemelsnaam in die room komen :confused:
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
     
  14. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, nog 3 dagen, dan is het is NFS:U2.. Hopelijk kan je daar wel weer 'normaal' een game hosten..
     
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    toch jammer dat op dit moment ongeveer elke avond dezelfde mensen spelen...
     
  16. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    het is een kwestie van connecties denk ik
    ik heb altijd wel een vriend die in een room van tmf zit
    dus tjah misschien dat je dat is moet proberen
    en ene viper nl stuurd me steeds invites om er ook in te komen maar daarvoor ga ik geen mense in m'n lijst hale

    ghehe ik rolde net van m'n bank af van het lagge toen die gast de vlag pakte
    en de verkeerde kant op liep
    naar een kruisje van n gast die dood is gemaakt
    en toen dacht ie ook nog dat ie het goed had gedaan en dat ie gescoord heeft
    ik kom nie meer bij 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit me echt iedere avond te ergeren aan die 'pro's' die daar bij tmf zitten. Waarom wordt ik altijd dik ge'owned door nederlandse spelers, maar zie ik daar een kneus zitten, waarvan IK kan zeggen dat ik beter ben... :confused:
     
  18. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat die "pro's" bij TMF helemaal geen "pro's" zijn die de hele dag niks anders doen dan consolegamen, en er alleen maar zitten om de game te showen op TV.. Wie je er ook neerzet, en zal altijd wel iemand zijn die vindt dat ie beter is, who cares?? Het is voor de lol hoor, niet om de beste er neer te zetten (al moeten ze het spel wel een beetje kunnen natuurlijk)..

    Volgende week NFS:U2, da's een racegame, en daar ben ik wel ff wat beter in dan een FPS als Halo (FPS speel ik alleen op de PC eigenlijk, en daar ben ik zeker goed).. Racegames etc horen thuis op een console, ik speel niks anders op mijn Xbox eigenlijk.. FPS op PC.. imho!
     
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    bij burnout 3 finishte ik elke keer voor jou hoor ;)
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Gister avond even gekeken. Wel heel cool. Zag Han de man, ruffryder NL en Majin NL nog voorbij komen. Voor de rest niet echt veel van het forum die ik ken. Han de Man had trouwens een te grote bek ;).
     

Deel Deze Pagina