Ja jullie moeten in de tijd dat bijv. TMF Live 2 speelt even de friendslist van TMF LIve 1 leeggooien... Toen jullie gisteren op TMF zeiden dat je een friends request moest sturen zaten beide friendslists al vol dus dan kunnen er nooit mensen meedoen die op dat moment zitten te kijken (waaronder ik dus)... Er kunnen maar 100 mensen in je friendlist... Speel gewoon steeds een spel.. en als TMF Live 2 begint beƫindig je spel 1 en start je een nieuw spel op.. zo heb je tenminste iedere keer nieuwe spelers en geef je iedereen de kans om een keertje mee te spelen..
Volgens mij zitten er teveel mensen ingelogt bij TMF zodat de geluidskwaliteit ernorm daalt en dus verschillende mensen niet kan horen.
wat boeit dat geluid nou, bij burnout sloeg dat commentaar nergens op en om het over fifa maar niet te hebben, ik denk ook dat de meeste mensen er niet echt als een tv programma naar kijken maar het gewoon aanzetten enh af en toe even kijken of er nog iets leuks gebeurd. ( tenminste dat doe ik dan. )
worden nu alle mensen weer uit die friendslist uitgegooid? ik vond het vervelend zodra ik binnen probeerde te komen telkens de melding kreeg dat bungie network problems heeft ofzoiets... oftwel iedereen ging tegelijk connecten ofzo...
Ja ik zou ook wel Halo 2 willen gamen in de Tmf server. Ik zie iedere keer maar de zelfde mensen in de tmf server. Kan daar niet iets aan gedaan worden.
Ik heb het gisteren nog gezegd, maar ze wilde het hetzelfde doen als maandag.. Het is ook een onhandig gedoe in Halo2 eerlijk gezegd.. Misschien dat ze vandaag het anders gaan doen, Jeff zit er ook weer ipv Dennis.. Ik ga zelf nu weer ff lekker verder met Half-Life 2, echt een topgame (net als Halo2 trouwens, alleen speel ik die ff niet meer totdat ik die Smartjoy Frag adapter heb )..
en gaan jullie nog jullie friends lists leeggooien zodat er ook andere kunnen spelen? want nu zeggen jullie ''voeg ons ff toe'' terwijl dat nieteens kan...
ghehe ik en toxinshell hebbe same een clan daarom heten we ook allebij met shell dus ik kan hem dan denk ik joinen maar ik ga nu ff probere hun aan m'n vriendelijst toe te voege
Echt zo dom van TMF. Voeg ons ff toe. Ja, kon dat maar..ze denken zeker dat er een paar honderd man in hun Friends list kan. Als ze hem nou gewoon iedere dag leeg pleuren kan ik misschien ook nog meespelen op TMF
het is een kwestie van connecties denk ik ik heb altijd wel een vriend die in een room van tmf zit dus tjah misschien dat je dat is moet proberen en ene viper nl stuurd me steeds invites om er ook in te komen maar daarvoor ga ik geen mense in m'n lijst hale ghehe ik rolde net van m'n bank af van het lagge toen die gast de vlag pakte en de verkeerde kant op liep naar een kruisje van n gast die dood is gemaakt en toen dacht ie ook nog dat ie het goed had gedaan en dat ie gescoord heeft ik kom nie meer bij
Ik zit me echt iedere avond te ergeren aan die 'pro's' die daar bij tmf zitten. Waarom wordt ik altijd dik ge'owned door nederlandse spelers, maar zie ik daar een kneus zitten, waarvan IK kan zeggen dat ik beter ben...
Misschien omdat die "pro's" bij TMF helemaal geen "pro's" zijn die de hele dag niks anders doen dan consolegamen, en er alleen maar zitten om de game te showen op TV.. Wie je er ook neerzet, en zal altijd wel iemand zijn die vindt dat ie beter is, who cares?? Het is voor de lol hoor, niet om de beste er neer te zetten (al moeten ze het spel wel een beetje kunnen natuurlijk).. Volgende week NFS:U2, da's een racegame, en daar ben ik wel ff wat beter in dan een FPS als Halo (FPS speel ik alleen op de PC eigenlijk, en daar ben ik zeker goed).. Racegames etc horen thuis op een console, ik speel niks anders op mijn Xbox eigenlijk.. FPS op PC.. imho!
Gister avond even gekeken. Wel heel cool. Zag Han de man, ruffryder NL en Majin NL nog voorbij komen. Voor de rest niet echt veel van het forum die ik ken. Han de Man had trouwens een te grote bek .