Halo 2, graphs bevallen me heel goed, geluid ook, design (level design met name) vaak wat minder..
Maar wat zijn sommige van die sp levels, "saai", veel mensen vonden dat de levels in halo 1 teveel op elkaar leken, maar dat gevoel had ik nu pas. (al zitten er ook vele super stukken en levels bij).
Maar waarom zit dat kleine buggy achtige voertuig er niet in? En waarom niet dat E3 level (wat ik nu misschien wel het beste level van allen had gevonden)??
Ik hoop dat Halo 3 nog op de xbox 1 verschijnt, want ik kan toch niet wachten op meer gevechten op aarde, en de rest van het verhaal.
Ik heb de campaign met 2 man gespeeld, verder nog geen multiplayer modes gespeeld, dus dat gedeelte moet ik later maar eens bekijken (want dat schijnt ook het beste gedeelte te zijn... jammer dat ik geen live heb).
Cijfer tot nu toe: 8.5, geregeld wat foutjes in de game (die mij overigens niet echt storen), vaak eentonige en saaie levels, maar tevens geweldige stukken.
Geweldig geluid en op wat kleine details na geweldige graphics.
Als microsoft/bungie het zou proberen om het verdere verloop van de verhaallijn via xbox live beschikbaar te stellen dan zou ik dat schandalig vinden, gewoon omdat je met zo'n open einde graag wil weten wat er verder zal komen. Dan dwingen ze je af om live te nemen, en dus hoop ik dat er snel een Halo 3 komt (en het liefste op de xbox 1 dus)
Laatst bewerkt: 15 nov 2004