1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] De gegeven cijfers en jouw cijfer +discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DuttY_r0cks, 9 nov 2004.

  1. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn cijfer is een 7,5 waarom?

    allereerst vind ik dat er niet goed omgesprongen is met textures
    de beesten voertuigen en personages zien er goed uit
    op gezichten van mariens na!
    maar is de steden is het allemaal wat slecht niet veel variatie.
    van een bedrijf als bungie had ik beter verwacht.

    ok 2e het verhaal is een beetje wazig
    opzich niet heel erg.

    3e als je die allien speeld dan is het moeilijk om vijanden uitelkaar te houden met eigen mannetjes.

    4e veel kleine foutjes maar echte mierenneukers zoals ik
    zich erg aan kunnen storen.

    5e soms erg onduidelijk hoe en wat je moet doen.


    maar verders is het een leuke game
     
  2. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo 2, graphs bevallen me heel goed, geluid ook, design (level design met name) vaak wat minder..
    Maar wat zijn sommige van die sp levels, "saai", veel mensen vonden dat de levels in halo 1 teveel op elkaar leken, maar dat gevoel had ik nu pas. (al zitten er ook vele super stukken en levels bij).
    Maar waarom zit dat kleine buggy achtige voertuig er niet in? En waarom niet dat E3 level (wat ik nu misschien wel het beste level van allen had gevonden)??
    Ik hoop dat Halo 3 nog op de xbox 1 verschijnt, want ik kan toch niet wachten op meer gevechten op aarde, en de rest van het verhaal.

    Ik heb de campaign met 2 man gespeeld, verder nog geen multiplayer modes gespeeld, dus dat gedeelte moet ik later maar eens bekijken (want dat schijnt ook het beste gedeelte te zijn... jammer dat ik geen live heb).

    Cijfer tot nu toe: 8.5, geregeld wat foutjes in de game (die mij overigens niet echt storen), vaak eentonige en saaie levels, maar tevens geweldige stukken.
    Geweldig geluid en op wat kleine details na geweldige graphics.

    Als microsoft/bungie het zou proberen om het verdere verloop van de verhaallijn via xbox live beschikbaar te stellen dan zou ik dat schandalig vinden, gewoon omdat je met zo'n open einde graag wil weten wat er verder zal komen. Dan dwingen ze je af om live te nemen, en dus hoop ik dat er snel een Halo 3 komt (en het liefste op de xbox 1 dus)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  3. Clitoris

    Clitoris Guest

    Graphics: 9
    Geluid: 8
    Single player gameplay: 8 incl replay (denk aan co-op)
    Multiplayer: 9

    Overal: 9
     
  4. PhenomenoM

    PhenomenoM Musique Electronique

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn strak, het enigste wat mooier is in HALO 1 is het gras..

    De muziek in HALO 2 is nog steeds dope gedaan

    Als ik de nieuwe wapens moest becijferen vind ik ze zeker een 9 waard!!
    Dual SMG's, Dual Brute Plasma Rifles, inzoomfunctie van battle rifle is prachtig gedaan...

    Het enigste wat ik een beetje vond tegenvallen is het einde, maarja je kan niet alles hebben..

    Al met al is HALO 2 HET spel voor de Xbox nu..!
     
  5. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Graphics 9.5
    Gameplay 10
    Sound 10
    Multiplayer 10

    voor mij een dikke 9.8 een van de beste games die ik heb gespeeld.
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan hem ook wel snel uitspelen op easy, en op legendary heb je de pistol en de plasma pistol echt wel nodig, trouwens, waarom zou je in een oorlog met een pistooltje gaan schieten als je ook vet dikke guns heb ;) _0/
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay: 100%
    Graphics: 95%
    Replay: 90%
    Sound: 100%

    Totaal: 95% (geen gemiddelde van bovenstaande cijfers)

    Halo 2 is een uitstekend vervolg, met perfecte gameplay, geluid en graphics. Erg jammer dat de game zo snel is uitgespeeld en dat de levels wat klein aanvoelen. Over het Xbox Live gedeelte kan ik geen oordeel fellen.
     
  8. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay: 9
    Graphics: 9
    Replay: 9
    geluid: 10
    Verhaal: 10

    Totaal Cijfer: een dikke 9,8

    Waarom geen 10:

    Pop-ups in het spel. Dat is het enige waarom het net geen 10 krijgt.

    Ben ik trouwens de enige die het einde niet eens zo slecht vond? :confused:
     
  9. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics: 9 (bij tussenfilmpjes is niet alles in 1x mooi)
    Gameplay: 10 (verslavend!! zowel levels met master chief als met de elite)
    Replay: 9 (dit blijf ik spelen)
    Geluid: 10 (omg, de battlerifle, het nieuwe geluid van de scorpion etc _O_ )
    Verhaal: 10 (interessante wending in het verhaal, leuk verteld)
    Vernieuwing (t.o.v. deel één): 7.5 (deja-vu gevoelens tegenover de nieuwe dingen)

    Ik vind het gewoon een geweldige game, van mij krijgt ie een 9.5 !!
     
  10. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics: 9
    Gameplay: 10
    Story: 9
    Replay: 9
    Singleplayer: 9
    Multiplayer: 10
    Totaal: 9.4
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat bedoelt iedereen nou met pop-ups in het spel want die heb ik nog nooit gehad. Of bedoelen jullie als iemand online een bericht stuurt dat je dat op het scherm te zien krijgt ?
     
  12. Billie Joe

    Billie Joe /\/osh

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics: 9 ( mooie wapens en strakke graphics. Alleen jammer van de slome opbouw tijdens filmpjes)
    Sound: 9.5 ( mooi geluid als je je bass vol opengooit op een dolby surround setje...en dan maar de trekker openhalen... :9 heerlijk gevoel)
    Gameplay: 10 ( de Halo serie heeft gewon een super gameplay)
    Story: 9.5 ( raar, ingewikkeld, maar toch knap in elkaar gezet)
    Replay: 7 ( het is niet leuk om nog een paar keer uit te spelen...alleen om een beetje coop te doen met vrienden is leuk)
    Singleplayer: 8 ( ik ging de laatste levels al gauw op makkelijkere niveaus spelen, omdat het ging vervelen)
    Multiplayer: 9 ( tog ckers een pluspunt, maar tog vind ik de 4 player multi snel gaan vervelen. Wat k bij halo niet had. Maar gelukkig maakt Halo2 xboxlive een hoop goed. _O_

    Totaal cijfer: 8.7 ( toch niet als dat ik verwacht had. Ik had veel meer verwacht van de ally's en government, omdat ze voor mijn gevoel te veel hetzelfde zijn gebleven. En het spel was voor mij niet helemaal af. Beetje jammer dat het spel al voordat het uit was al helemaal de hemel werd ingprezen, want dit is tog niet veeeel beter dan alle andere titels... zoals Fable, Gta San Andreas enz.)
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Graphics: 9,5 Het is geen Ninja Gaiden, maar ik was zwaar onder de indruk van de graphics en de grootse mooie omgevingen.
    Sound: 9,5 Muziek is in 1 woord magnifique
    Replay: kan ik nog niks over zeggen, ik wil zeker alle levels nog veel keren doen en op hogere moeilijkheidsgraden
    Story: 9 Geweldig verhaal, maar had hoger kunnen scoren als het niet zo gaar eindigde
    Singleplayer: 9+ Mensen kunnen zeggen wat ze willen maar ik vond elk level geweldig, prachtig vormgegeven en genoeg te doen en lekker groot.
    Multiplayer: 9 FF xbc gedaan en dat liet Halo 1 stof happen

    Eindcijfer: 9,5
     
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Graphics: 9,5 Ik vind ze wel vet alleen soms wat rare karteltjes en in filmpjes pop up.
    Sound: 9,5 hele sfeervolle muziek
    Gameplay: 10 Nice8)
    Story: 8,5 Matig maar niet slecht
    Singleplayer: 8,2 ik haat die Abriter missie's waarom moet je in gods naam met hem spelen:confused:
    Multiplayer: 10 superrrrrrrr gewoon perfect!

    Eindcijfer: 9,7
     
  15. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nevermind maar ik wil wel eens de cijfers van andere games die je hebt gespeeld wel eens zien.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  16. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    BESTE GAME OOIT HALO 1 omdat dit nieuw was maar HALO 2 is in alles beter dan HALO 1 muv de spellengte die is bij halo 2 toch echt korter volgens mij.


    HALO 1 en HALO 2 krijgen van mij beide een dikke 10, alle andere games die ik ooit heb gespeeld zitten allemaal onder de 9. Halo is verreweg de beste game ooit.


    Het is niet uit te leggen waarom maar ik denk dat er genoeg mensen zijn hier die weten wat ik bedoel.
    De sfeer, de herspeelbaarheid zelfs als je een level al 8x hebt gedaan is ie net zo leuk als in het begin en het is altijd anders.
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    wat geeft de nederlandse xbm??
     
  18. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet binnen.
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    welk wapen dan?
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ook niet echt *** magoed komt morgen wel
     

Deel Deze Pagina