heey ik heb een vraagje,komt san andreas ook nog uit voor de xbox???en zo ja waneer???weet iemand hier iets van????? groetjes marvin tha Xbox freaker
Nee, san andreas komt nooit uit voor de xbox. Maar goed, het is nog helemaal niet bekent of hij voor de xbox uitkomt. Rockstar heeft nog helemaal niks gezegt over het spel. Maar dit kon je natuurlijk ook vragen/opzoeken in de centrale gta san andreas thread in het overige consoles gedeelte. Je kunt natuurlijk altijd nog mailen naar rockstar. Misschien sturen ze wel iets terug.
Moet dat spel hebben (samen met Halo 2, NFSU2, ........ TE VEEL OM OP TE NOEMEN!) maar hij moet volgens mij wel op xbox komen, tenzij die mensen van rockstar en Sony gaan proberen om jou voor GTA: San andreas een PS2 te kopen <--- d8 het niet Sony/rockstar
Hij zal denk ik wel naar de xbox komen....maar daar hoef je voorlopig niet op te rekenen. Dit duurt nog op zijn minst een half jaar ofzo.
jep ze zijn niet gek bij rockstar, als die naar de xbox gaat zal het miljoenen opleveren, maar ik denk ook dat je nog effe moet wachten waarschijnlijk heeft sony weer zo'n jaar deal afgesloten met rockstar ofzo, maarja kan je eerst andere spelletjes kopen
GTA 3 en vice city zouden ook nooit naar de xbox komen volgus mij en die zijn toch gekomen. Dus over half jaartje zal SA ook wel op de xbox verschijnen. MAg sony even genieten van het alleenrecht
Weet niemand denk ik. Of die misschien gaat komen is, zoals je misschien wel had verwacht, een hot-item en wel hier. Daar kan je over de eventuele mogelijkheid verder gaan.