Hier alles over de nieuwe Zelda van Nintendo! Info, screens, filmpjes etc. is allemaal welkom! We beginnen meteen met de nieuwe screens Prachtige screens Wat vinden jullie ervan??? En voor degenen die de ouwe trailer nog niet hebben gezien, wat ik me haast niet kan voorstellen, de link klik Krijg elke keer weer kippenvel
/Mod Je bent pas kinderachtig om mensen die naast de Xbox ook kunnen genieten van een andere console af te blaffen. Dat jij het niets vind wil nog niet zeggen dat je dat uit volle borts met scheldwoorden moet gaan aangeven - 2k
Lijkt me een erg goeie game zelda games zijn erg goed.(alle zelda games tot nu toe zijn erg goed dus dat zal deze hopelijk niet veranderen) @PureMaximus: je kunt het ook wel ff normaal zegem
Zelda is echt 1 van de beste games wel jammer dat hij alleen op de cube komt ja.... mss ff een cube aanschaffen dan
Nintendo zal hun franchises nooit op een andere console brengen of ze moeten failliet raken maar dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren (hoop ik)
Deze ga ik zeker halen! Zelda WW vond ik ook al dope (alleen van dat varen werd ik wel stapelgek op een gegevenmoment.) Maar die action figures verzamelen vond ik dan weer geweldig! Is Reborn de officiele titel?
Ik verwacht dat deze game voor mij DE titel wordt van deze generatie. Dat dit het spel wordt dan Metroid Prime, op dit moment nog mijn favoriete titel, deze gen, van zijn troon stoot. Ik krijg helemaal dat Ocarina of Time gevoel terug. Heerlijk!
Staat naast Ico2 bovenaan m'n must-haves. Er komen zoveel onwijs goede games uit op alle systemen, maar deze twee steken er toch net wat boven uit. Zelda:TWW was eigenlijk m'n eerste Zelda en ik heb erg van dat spel genoten. Can't wait!
Ik weet niet wat er stond.. maar als ik denk wat er stond, jij bent echt zielig Anyway, Zelda is al jaren mijn favoriete gameheld, weg met met Mario en Sam Fischer, Link is gewoon de man . Na Ocarina Of Time te hebben gespeeld was ik helemaal verslaafd, en Majora's Mask was ook weer gewoon meesterlijk, gelukkig is het kiddy-uiterlijk van The Windwaker weg, ik heb meer plezier beleeft met Ocarina Of Time overnieuw spelen dan The Windwaker voor de eerste keer spelen, nu maar afwachten, de screens zien er tenminste vet mooi uit
Lol Ik wacht al een tijdje op deze game. Heb cube gekocht (hoofdzakelijk) voor zelda (the windwaker). De vrijheid, het verhaal, de stijl en alles eromheen was prachtig Na het spel uitgespeeld te hebben, heb ik hem helaas verkocht. Als deze in de winkel komt, koop ik hem direct.. Wordt een topper
Dit is toch wel de game waar ik het meest naar uit kijk. Ik bedoel, Zelda Ocarina of Time wordt toch over het algemeen wel gezien als de beste game allertijden of iig een van de beste. Hopen dat reborn OoT kan evenaren. Dit wordt hopelijk dé game van 2005
Die krengen kosten nog geen scheet en een knikker. Voor €99 heb je er eentje in huis. koop je een mooie zelda erbij en je bent weer helemaal gelukkig
Dus jij geilt op princesjes he? Link is die daap in dat groene pakje Ziet er mooi uit, jammer dat ik geen cube heb
Ik geil op Zelda, maar Link is gewoon DE man Ik heb ook geen Cube, maar als die uitkomt en niet tegenvalt ben ik zeker bereid er een Cube voor te kopen, Juist, OoT is gewoon voor mij nog steeds DE beste game die ik ooit heb gespeeld.
Damn, ik moet toegeven: Ocarina of Time was dé game. Ik ben benieuwd waar deze remake in resulteert (ik heb het namelijk niet zo op remakes, maar ach) .