[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij was je zwaard gewoon depleted en mepte je met dat handvat, dat lijkt wel een beetje op de Index.
     
  2. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben jij ook veel en veel beter in arrogant zijn he?
    Ik zal het wel een keertje aan The Stig vragen.
     
  3. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Whahaha.. ehj jonge, doe je ding! Als jij niet eens doorhebt wanneer ik sarcastisch ben of iemand een beetje op zit te fokke omdat t een vriend is...

    En anders voeg je me mooi toe op live, kun je je ei kwijt..
     
  4. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet of je het als easteregg kan rekenen en je hebt er geen drol aan maar ik ben net in het level dat je op de nieuwe Halo komt naar de 1 na hoogste bergtop geklommen.

    Voor de avonturiers onder ons; je moet aan het begin van het level die turrets uitschakelen je loopt een stukje omhoog, kilt een paar grunts en dan kun je rechtdoor of rechts onder zo'n natuurlijke brug door. Loop naar rechts dan heb je tegen de berg een pad schuin naar boven en kun je naar een plateau lopen waar 1 van die turrets op stond. voor dat je het palteau op gaat kun je rechtdoor op een kleine verhoging springen, spring vervolgens nog een keer op het schuine gedeelte van de berg en spring meteen door richting de boom die je ziet. Als het goed is kom je in een kleine inkeping en vandaar kun je de bergen in.

    Ja ik weet het ik heb mijn tijd weer nuttig besteed maar ben allang blij dat ik misschien ook eens iets heb ontdekt O-)

    *Update* Effe verder ben ik nu met een Scorpion de bergen in gegaan. Het is mogelijk rond/door heel het meer te rijden. Ik ben ook onderwater tot halverwege het meer gereden toen ik me afvroeg waar ik in godsnaam mee bezig was. Mocht er iemand zijn die zijn tijd net zo nuttig als mij wil besteden; Het is na dat stuk dat je die brug moet uitschuiven, rij door die grot dan linksaf dat schuine gedeelte op. Je komt nu bij die tempel in de rotswand en je kan naar links en rechts. Ga naar rechts en rij een stuk naar beneden en je ziet dat in de bocht de rotswand een stuk lager wordt. Rij met de Scorpion tegen dat gedeelte aan en je kan vervolgens tegen de berg aanrijden en heb je toegang tot heel het eiland. Je hebt er wederom geen drol aan maar ze zeggen dat je alles eens moet hebben geprobeerd in het leven
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  5. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga, ik ook 'ns proberen.

    Dit hoort hier niet, maar waar wel?
    Ik heb wel een grappige Bug gehad, nl;
    In Multiplayer was een Turretgun kapot, en ik stond erachter te schuilen, en ik zag X staan, dus ik kon toen gewoon schieten met een half stokje
     
  6. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
  7. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel heel onwaarschijnlijk uit, maar ook wel weer grappig :)
     
  8. Bojazz

    Bojazz Miighty Thumbstiick

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Wheej ik had zo iets kei leuks.. *)
    ik was ff online bezig..en er was zo'n gast in een ghost en ik zat toevallig owk in een ghost :cool: mar toen gingk "per ongeluk" met mun vingertje over het knopje van dat je poppetje uit de ghost stapt..en gelukkig vloog ik boven die gare gast..dusz ik val uit mun ghost en tegelijkertijd jat ik die van hem *) *) heb je pure skills voor nodig :cool:
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    kan emand mij een paar dingen ALSTJEBLIEFT vertellen:

    hoe kan je sword jump doen.
    hoe kan je rocket jump doen (ken ik wel alleen ik ga dan dood :confused:)
    hoe kan je in godsnaam een save modden ofzo zodat je 2 battle rifels kan enzo
    als dit hier niet mag(sorry), kan je ze downen.
    en HOE KOM JE OP DA DING VAN ZANZIBAR
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar is dat stuk ergens waar hij op het dak gaat en dat sword vindt?
    En ik vat nog steeds niet helemaal hoe hij het doet? Eerst zegt hij iets van dat je je Hog ergens moet neerzetten waar een Phantom voertuigen dumpt, in de passagiersplek gaan zitten, en als je dan met het zwaard uit de Hog stapt, dan vlieg je?
    Hoe zit dat nou helemaal?
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  11. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen weet denk ik wel hoe je bij de "skull" in "Outskirts" komt. Echter weet bijna niemand dat je een heel groot deel van " Outskirts" kan uitspelen via de daken. Doe co-op, ga vervolgens op de lamp springen en daarna op dat plateau(zelfde weg als voor de skull) Loop nu niet de donkere gang links in maar loop rechtdoor. Dan loop je in richting van de covenant. Daar zie je een muur. Ga met de ene tegen de muur staan en spring met de andere op die ene. Dan kan je op het dak komen. Vanaf daar kan je overal heen explore.

    Nog een dak-easteregg. Hetzelfde level. Ga in je eentje, totdat een allie zegt: Worse than jackals, jackals with sniper rifles. Daarna komt een pelican eraan waaruit een paar marines komen. Loop verder, totdat je in een steegje komen waar veel drones zitten. Aan het begin van het steegje zie je rechts een grote kist ofzo. Spring erop, en spring dan op een schuin dakje rechts. Van dat dak kan je op een regenpijp ofzo springen, en van die pijp op een balcon, en van dat balcon spring je over het steegje heen, naar de linkerkant. Vanaf daar kan je naar vele toffe plekken gaan. Het is het cker waard
     
  12. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de informatie, zit zeker wat bruikbaars bij.
    Ga ik eens op Legendary proberen in Outskirt, misschien haal ik hem dan weleens.
     
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    wil iemadn alstjeblieft antwoord geven op mijn vorige post (een paar hiervoor)
     
  14. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    heb Outskirts gewoon nog op easy gedaan en dan ligt die skull er ook gewoon nog hoor :{

    swordjump doe je met z'n 2en dmv x en b/r tegelijk in te drukken en ook nog te springen.

    rocketjump doe je dmv overshield aan te doen in je gamemod en dan springen en schieten tegelijk en helemaal naar beneden richten (het kan soms wel en soms niet lukken... (bij mij iig)

    dat over 2 battlerifles begin ik niet over, dat hoort bij de modcommunity thuis...

    dat ding in zanzibar bedoel je vast de molen mee? dat doe je dmv rocketjumpen op de brug (als ie nog open staat), je mag zelf uitzoeken hoe... :)
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    dat sword jumpen snap ik nog niet, want wat gebeurt en als je op x drukt :confused:
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij A bedoelde :confused:
     
  17. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik het level delta halo moet je nadat de warthog is gedropt altijd naar links. Je kan ook een klein stukje naar rechts, en dan ga je onder een poortje(van gras ofzo) door. Net voor dat poortje is links een schuin oplopend vlak. Ga daar op, totdat je op hoogte van het "poortje" komt. Loop verder(in de richting van de zee) totdat je een hoek van de berg aantreft. Als je goed springt kan je op deze hoek springen(erg stijle wand). Vanaf deze plek kan je nog een jump maken naar rechts en zodra je daar bent loop je verder omhoog. Je ziet dan allemaal 2d bosjes enzo. Als je nog verder loopt kom je erachter dat je buiten het level op al die bergen loopt. Ik heb al een half uur gewandeld_O_ echt vet

    In outskirts kan je ook op de daken komen ik leg t wel een x uit
     
  18. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier bovenop zoon grote groene schip:D
    Ik ben er op gekomen door de daken:
    [​IMG]

    En weet iemand trouwens waar dat zwaard is, ik loop al een uur te zoeken.
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb um zelf ook nog nie gevonde maar is da een pelican waar je op zit? hoe the fuck kom je daar op? bij mij zit er zon onzichtbare muur voor.
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat ik eindelijk heb uitgedokkert waar hij nou precies ligt, ik zal het eerst even checken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina