Ik weet niet of je het als easteregg kan rekenen en je hebt er geen drol aan maar ik ben net in het level dat je op de nieuwe Halo komt naar de 1 na hoogste bergtop geklommen.
Voor de avonturiers onder ons; je moet aan het begin van het level die turrets uitschakelen je loopt een stukje omhoog, kilt een paar grunts en dan kun je rechtdoor of rechts onder zo'n natuurlijke brug door. Loop naar rechts dan heb je tegen de berg een pad schuin naar boven en kun je naar een plateau lopen waar 1 van die turrets op stond. voor dat je het palteau op gaat kun je rechtdoor op een kleine verhoging springen, spring vervolgens nog een keer op het schuine gedeelte van de berg en spring meteen door richting de boom die je ziet. Als het goed is kom je in een kleine inkeping en vandaar kun je de bergen in.
Ja ik weet het ik heb mijn tijd weer nuttig besteed maar ben allang blij dat ik misschien ook eens iets heb ontdekt
*Update* Effe verder ben ik nu met een Scorpion de bergen in gegaan. Het is mogelijk rond/door heel het meer te rijden. Ik ben ook onderwater tot halverwege het meer gereden toen ik me afvroeg waar ik in godsnaam mee bezig was. Mocht er iemand zijn die zijn tijd net zo nuttig als mij wil besteden; Het is na dat stuk dat je die brug moet uitschuiven, rij door die grot dan linksaf dat schuine gedeelte op. Je komt nu bij die tempel in de rotswand en je kan naar links en rechts. Ga naar rechts en rij een stuk naar beneden en je ziet dat in de bocht de rotswand een stuk lager wordt. Rij met de Scorpion tegen dat gedeelte aan en je kan vervolgens tegen de berg aanrijden en heb je toegang tot heel het eiland. Je hebt er wederom geen drol aan maar ze zeggen dat je alles eens moet hebben geprobeerd in het leven
Laatst bewerkt: 25 nov 2004