Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar heel vaak staat er evening match en dan weet je nog niet hoe ze gespeeld hebben
     
  2. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je in de rust of na de wedstrijdop y drukken
     
  3. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Evening match, betekent dat de wedstrijd later gespeeld wordt dan de huidige match afgelopen is. Je kunt waarschijnlijk in het middelste League menuscherm wel zien hoe de wedstrijden uiteindelijk afgelopen zijn.
     
  5. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dat ik kan vinden
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    al koop in die pes shop die classic teams komen die dan inplaats van de huidige teams of komen die erbij
     
  7. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Kun je gekochte spelers(uit de PES shop) in je ML team doen? Zo ja, hoe?
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    komen er bij!
     
  9. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik ben om...

    Heb de camera nu op een goede positie staan, en dan lijken de graphics op zich nog niet eens zo heel erg slecht!...

    Maargoed, zonet de mooiste wedstrijd ooit tegen de computer gespeeld..

    Ik ben een competitie begonnen met Real Madrid (op drie sterren) en moest de 19e wedstrijd uit tegen Barcelona. Helaas zat het stadion halfvol (dat is wel jammer, want bij leaque wedstrijden zit het stadion nooit vol), maar de toeschouwers kregen waar voor hun geld!

    Eerste helft werd ik compleet weggespeeld, en mocht blij zijn dat het bij rust maar 2-0 stond. In de pauze wat tactische wijzigingen gedaan, en dat resulteerde meteen in de 2-1 en circa 20 min voor tijd maakte ik de 2-2.
    Maar aangezien ik een achterstand heb op Barcelona in de competitie besloot ik op deze wijze door te spelen, ware het niet dat ik 8 minuten voor tijd het deksel op de neus kreeg. Larsson maakte in de 82e minuut de 3-2 en 2 min daarna maakte hij de 4-2..

    Wedstrijd over dus, maar een bevlieging van Ronaldo drie minuten voor tijd gaf me nog enige hoop. Hoop die niet ongegrond bleek te zijn, want ver in blessuretijd maakte Raul, na een schitterende combinatie met Owen en Ronaldo door het hart van de defensie van Barcelona, de 4-4! Terwijl ik nooit zo makkelijk scoor...

    Ik heb serieus waar met de handen in de lucht gestaan :eek:
     
  10. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    Mja zo extreem heb ik het nog niet meegemaakt maar ik begrijp je volkomen, heb net zitten juichen dat ik met 2-0 van ADO won met FC Twente[3**], en het gaat geleidelijk toch wel wat beter, ik creeer nu ook gewoon kansen en schoten op het doel, nog een weekje en dan speel ik denk ik veel relaxer op 3 **, wat een spel, en dat blijkt ook wel want er komen per dag 5 pagina's bij in deze draad!!
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zulke momenten heb ik nou ook!

    maar ik heb zo iets nog nooit bij fifa gehad (dat gevoel) dat ik juichend van mijn stoel vloog jullie wel!
     
  12. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik knalde de bal ooit in blessuretijd van de finale van de Champions League in de kruising. Lekker doelpuntje hoor, met Van Nistelrooy vanuit de draai. En het was de gelijkmaker, waarna ik in de extra tijd de overwinning binnensleepte.
     
  13. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    tis idd een kwestie van gewenning. vind het er nu echt wel goed uitzien, en denk dat dit ook wel rustiger voor de ogen is dan die felle fifa-kleurtjes.
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is zo mooi aan PES... Het is zo enorm frustrerend dat je af en toe de controller wel door het scherm heen wil gooien.. Maar als je dan een doelpunt maakt heb je ook echt voldoening en sta je soms letterlijk te juichen in de huiskamer..

    Hoe vaak ik met PES3 op de PC wel niet gedacht heb.. K*tspel ik flikker het van mijn PC af en gooi de CD's in de prullenbak.. Maar elke keer start je het toch weer op en als je dan wint ben je als een kind zo blij..

    Nu met Live! is het eigenlijk nog veel erger.. Soms zit het zo tegen dat je iemand wel wat wil aandoen, maar als je dan wint is de vreugde des te beter..

    Ik heb alleen wel gemerkt dat PES niet echt goed is voor de sfeer in de huiskamer, ik ben niet te genieten, wil alleen maar spelen (terwijl me meissie TV wil kijken) en wordt af en toe midden in de nacht wakker met PES in me hoofd :)
     
  15. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Dit is volgens mij het eerste voetbalspel waar je zelf gaat juichen alsof je favoriete team net gescoord heeft
    :)
     
  16. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is net of ik meer moeite heb om op 3 sterren te winnen dan op 5, echt heel raar, niet dat ik perse win op 5 sterren maar heb wel meer kansen.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, dat PES3 lekkerder lijkt te spelen dan 4 is een bekend verschijnsel bij PES games. Bij iedere nieuwe versie heb je zeker een maand nodig om eraan te wennen. Ik vond PES3 eerst ook lekkerder spelen dan PES4.. Nu weet ik wel beter _O_ ...
     
  19. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Of: alsof je favoriete team net de Champions League gewonnnen heeft.
     
  20. Albertinho

    Albertinho Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat idee heb ik ook. De computer speelt dan heel anders en het lijkt op 5 sterren ook net even vlotter te gaan. Overigens had het op 5 sterren wat mij betreft wel iets pittiger gemogen... :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina