Oke, ik ben om...
Heb de camera nu op een goede positie staan, en dan lijken de graphics op zich nog niet eens zo heel erg slecht!...
Maargoed, zonet de mooiste wedstrijd ooit tegen de computer gespeeld..
Ik ben een competitie begonnen met Real Madrid (op drie sterren) en moest de 19e wedstrijd uit tegen Barcelona. Helaas zat het stadion halfvol (dat is wel jammer, want bij leaque wedstrijden zit het stadion nooit vol), maar de toeschouwers kregen waar voor hun geld!
Eerste helft werd ik compleet weggespeeld, en mocht blij zijn dat het bij rust maar 2-0 stond. In de pauze wat tactische wijzigingen gedaan, en dat resulteerde meteen in de 2-1 en circa 20 min voor tijd maakte ik de 2-2.
Maar aangezien ik een achterstand heb op Barcelona in de competitie besloot ik op deze wijze door te spelen, ware het niet dat ik 8 minuten voor tijd het deksel op de neus kreeg. Larsson maakte in de 82e minuut de 3-2 en 2 min daarna maakte hij de 4-2..
Wedstrijd over dus, maar een bevlieging van Ronaldo drie minuten voor tijd gaf me nog enige hoop. Hoop die niet ongegrond bleek te zijn, want ver in blessuretijd maakte Raul, na een schitterende combinatie met Owen en Ronaldo door het hart van de defensie van Barcelona, de 4-4! Terwijl ik nooit zo makkelijk scoor...
Ik heb serieus waar met de handen in de lucht gestaan
Klik om te vergroten...