1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Schrijf jezelf een groep toe

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JDA, 27 nov 2004.

  1. JDA

    JDA Guest

    Iedereen heeft wel t gevoel ergens bij te horen. Zo heb je de alto's, de fubu jongeren, lonsdalerers, boeren of punkers.

    Waar hoor jij bij? En beschrijf waarom je bij die groep wil horen...
     
  2. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm moeilijke vraag ik hoor bij een groep die zichzelf gamers noemen net als zoveel anderen hier lijkt me.
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoor bij mezelf, ik luister wel veel naar HipHop maar ik draag wat ik zelf mooi vind, en dat andere dat ook mooi vinden, is mooi meegenomen :)
     
  4. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zeker een gamer. Volgens andere weer een duitser of hardrocker. Maar zie me zelf als gamer. Beschrijving: Doe niks anders dan gamen.
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah zo kan ik me ook wel beschrijven eigenlijk
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Ik ben een gamer. Maar kwa kleding enzo ben toch zeg maar mezelf. Ik doe gewoon wat ikzelf wil en moet doen.
     
  7. hetfield

    hetfield hammett

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Bla bla BL@@T bla bla, bl@@T bla bla.. _0/ - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2004
  8. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik reken mezelf tot Fop-Rocker en Hardcore-Gamer :)

    (nutteloze reply boven mij , gewoon geen antwoord op geven)
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah en dit is dus rasicme en dan mag je lekker een end opsodemieteren (liefst met een ip ban aan je broek)En verder is beschaafd nederlands duidelijk iets wat jij niet hebt begrepen

    edit srry demon toch gedaan :p ;)
     
  10. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game veel...Op mijn kamer komt er nooit geen licht binnen...ik ben satanistisch...ik luister naar LinkinPark,Ramstein,Marilyn Manson,SlipKnot...Draag altijd zwarte kleren...en er zijn mensen die schui (bang) van me zijn...hmmmm...waar zou ik nu bij horen?
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    the fraggles:D
     
  12. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je ermee zeggen? [​IMG]
     
  13. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat interesseert het eigenlijk bij welke groep je hoort, groepen zijn zooooooo 1996 :D

    En nog iets, als je bij een groep hoort ben je altijd een meeloper want de mens is een kudde dier en zou altijd kudde dingen vertonen en daar hoort meelopen gewoon bij. Dus dat hardcore geen meelopen is, is grote onzin. Praat je die shit niet zelf aan, accepteer het gewoon want het is doodnormaal, maar het gaan ontkennen is onzin.

    Ik heb vroeger ook in een cavello gelopen, maar op dit moment heb ik dat meeloop gedrag niet meer nodig en heb ik ook geen groep meer nodig. Als je me dan toch tot een groep wil rekenen dan is het de uitgaande wiet roker die veel gamed.
     
  14. JDA

    JDA Guest

    Dat is echt de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord |:-

    Stel iemand houd van hardcore. Hij koopt bijvoorbeeld een trui van masters of thunderdome. Is hij dan automatisch een meeloper?

    Dus iedereen die zijn voorkeur voor muziek op een 1 of andere manier uit is volgens jouw automatisch een meeloper?

    |:- |:- |:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2004
  15. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe kewl :p nog een losgeslagen satanistische metalhead...zo zien sommige lui mij iig...al noemen ze mij alto en zelf zijn ze Normalo...dat krijg je als je uit 10 jaar oude maatschapijleer boeken leert en je in de achterhoek woont |:-
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2004
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    De groep van gamende, gekke godsdienst aanhangende, altijd lichte kamer hebbende, malle muziek en kledingsmaak hebbende en angst bij kleuter aanjagende pubers?


    Zelf doe ik niet aan dit soort debiele beschrijvingen, ene moment luister ik naar Jay Z, het andere moment naar oi!, terwijl ik ook nog eens naar hardcorefeesten ga. Stukken leuker dan heel nauwdenkend bij één groepje klitten en op iedereen die anders is neerkijken, iets waar bijvoorbeeld veel gothics last van hebben.
     
  17. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik ben een br33z4h sl3t
     
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je kunt het doen, maar dat wil niet zeggen dat je het persee moet verkondigen. je hoeft niet altijd je mening te laten gelden.

    *niet dat ik nu vind dat je het doet, maar over het algemeen van je posts. zie je sig maar;):9
     

Deel Deze Pagina