1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Schrijf jezelf een groep toe

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JDA, 27 nov 2004.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja. Sommigen hebben weinig respect voor andere mensen. Als iemand in het zwart loopt denken ze meteen de vreemdste dingen over hem.

    De een draagt zwart, de ander traagt kleding van een hoog bedrag, vanwege een naam die erop staat.

    Zelf behoor ik niet echt tot een groep als het gaat om uiting. Ene keer draag ik normale kleding, andere keer wat meer alternative (shirts). Ben geen Satanist ofzo, maar een kruisje dragen hoeft van mij ook niet. Schijnt tegenwoordig erg 'in' te zijn.

    Ben ook nog van mijn ouders afhankelijk als het gaat om kleding/uiting, iets dat zeker invloed heeft. Of iemand nou een alto of wigger is, het gaat om de persoon zelf en niet om hoe hij/zij eruit ziet.
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    tja , weet je de meeste mensen lopen graag iets na omdat ze denken dat ze er dan bij horen , en dat vind ik zielig.
    Mijn grootste respect gaat naar diegene die net zoals jij , zich niet laten beinvloeden door de heersende trends , en die gewoon doen , en dragen wat ze graag zien.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat is ook zeker zo. En nu is niet iedereen die een duur merkshirtje koopt een meeloper. Sommigen vinden het mooi. Andere doen het wel om de meeloperij "Hey, ik heb nu ook een XYZ-shirt, wel duur, maar jah".
     
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zat net tijdens de les naast een jongen die had een Von Dutch pet en een shirt van dat merk aan.
    Toen ik zei: jah hoe duur was die pet wel niet man? Hij zei toen van: jah zwarte markt hea ;)? Dat is ook wel leuk, niks tegen de zwarte markt, maar ik heb er nog nooit wat gekocht btw :). Maarjah dat shirt had die van iemand gekregen en er zat nog een prijskaartje aan, 210 euro, ik kijk daar wel meer naar op dan als iemand een shirt van de zeeman heeft ;)
     
  5. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    tja domme mensen zijn nou eenmaal leuker om te zien hè Rolling-ego pff 210 euro
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En daar spelen fabrikanten genadeloos (en geef ze eigenlijk eens ongelijk) op in.
    Het hoeft niet eens goede kwaliteit te zijn, als het maar een merkje heeft en opgepikt wordt door de jeugd en vervolgens een status krijgt.
    En hoe duurder dan de kleding of de schoenen zijn des te beter.

    Tuurlijk zit er ook goed kleding tussen en als je het gewoon mooi vind moet je het ook kunnen kopen en dragen.

    Zelf intresseert het me weinig en draag ik net zo makkelijk een trui of iets dergelijks wat bij de zeeman vandaan komt.
    Enige waar ik zelf geld aan uitgeef kwa kleding zijn t-shirts van bands e.d.
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou ook wel dat shirt willen hebben hoor, het was een heel mooi shirt en ach je laten zien dat je veel geld hebt is niks mee volgens mij :)
    De andere vinden andere dingen belangrijk, ik vind merkkleding belangrijk, maar dat is mijn mening ;)
     
  8. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    210 euries voor een t shirtje wtf...ik vind 20 al veel ... (maar dan hebben we het ook over een of andere gierige hollander he :+ ) en veel duurder worden met shirts niet
     
  9. XeoN

    XeoN Guest

    *Neutraal*

    Ik hou van mooie merkleding. Maar ben wel anti-skater/gothic. Apparte gedoe.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ja maar je kunt ook overdrijven vind ik. En dan doel ik nu op die von dutch gekte bijvoorbeeld, al die petjes en tassen opeens... dat hoeft van mij niet... ik heb ook wel eens een merkshirtje aan :+ . Maar heb er een beetje een hekel aan als ik die mensen over straat zie lopen met zo'n tas en dan zo'n enorm groot logo erop. En vaak is het bij dat soort mensen zo dat, als het dezelfde tas zou zijn, maar zonder logo ofzo, dan hadden ze em nooit gekocht. Maar met een zo groot mogelijke merknaam is het ineens fantastisch. Beetje nep. (IMO) O-)
     
  11. JDA

    JDA Guest

    eerlijk gezegd irriteer ik me de tyfus aan die 5t33L0 von dutch dragende gassies. Doen veel te breed, denken dat ze alles zijn omdat ze bij de massa horen :mad:

    Ik draag gewoon kleding die ik mooi vind en die lekker zit. Koop meestal me broeken bij de levi's store of de H&M. Me shirtjes ook bij H&M. Af en toe loop ik gewoon in me traininsbroek rond, gewoon omdat ie lekker zit. Waarom zou ik veel geld gaan uitgeven aan kleding met een merkje derop? Khaat t als mensen ERBIJ willen horen. Ben gewoon jezelf. Doe gewoon normaal en uit je eigen smaak.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waarom is Von Dutch eigenlijk weer een rage geworden? Een hele tijd terug zag je enkele mensen ermee lopen. Nu loopt ineens een hele massa ermee.
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Mij niet gezien, ik vind die kleding lelijk. Als ik wat koop dan is het iets waar het merk klein of onopvallend opstaat, gewoon omdat ik het mooi vind. Niet om het merk want anders zou ik kleding kopen met grote logo's erop.

    Wat lekker zit koop ik en trek ik aan.
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Tja...ben wel een Gabber maar geen racist of whatever zoals iedereen dan meteen denkt.
    En ben redelijk boer maar dat boeit me niet :)
     
  15. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, wat voor groep, de meeste noemen me een alto omdat ik roze veters in me schoenen heb en een gele broek, haha ze weten niet beter.
    dus ja, ik heb me eigen stijl
    me muziek stijl is nu-hardcore ( dus geen tunderdome schijt) :p
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nu hardcore vink juist minder, et lijkt soms gewoon hardstyle :{
    Nee geef mij toch maar Thunderdome of Terror :9
     
  17. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ..

    haha, sorry, ik bedoel rock-hardcore ( zoals madball, terror, no turnig back)
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ah ok :D
     
  19. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Hippediehoppedoppers
     
  20. JDA

    JDA Guest

    nee hoor niet!
     

Deel Deze Pagina