1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] half life 2 Vs Halo 2

Discussie in 'Games' gestart door Zed, 28 nov 2004.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik erger me bij Halo2 aan de repetieve levels, k zal niet gaan spoilen maar ik zit in 1 van de laatste levels en het is allmaal erg donker en saai.
    Bij HalfLife2 heb ik echt het gevoel telkens iets nieuws te beleven en bij Halo2 heb ik het oldskool shoot em up gevoel.

    De SF setting van Halo spreekt me dan wel weer meer aan dan HL2, en de voertuigen in Halo2 zijn ook veel mooier.

    Passen toch allebij wel in mijn collectie..
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij is hier al een thread over en ook beetje zinloos onderwerp...
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Half-Life 2 natuurlijk. Maar eigenlijk is het een oneerlijke strijd. Half-Life 2 is technisch natuurlijk veel beter. Niet erg betaalbaar maar wel beter. Maar voor de rest vind ik Halo 2 ook een topspel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2004
  4. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb allebei de spellen en ik vind ze allebei gewoon goed.. half-life 2 is een beetje raar spel kwa verhaal maar de engine is geweldig. halo 2 heeft een vet verhaal alleen de engine doet niks bijzonders. multiplayer kan je niet vergelijken. halo 2 is gewoon een frag fest.... counterstrike source is een tactical shooter... maar beide zijn cool om te spelen.. :D
     
  5. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Halo 2, van Half Life 2 word ik mega misselijk, net zoals tienduizenden andere gamers :mad:
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ja hoe the f*ck komt het dat er zoveel mensen misselijk van worden??? snap hier nix van, misschien staat het al ergens anders; sorry dan voor deze post... Maar wtf is up with that??

    /edit: heb het al gevonden (grootste probleem = motion sickness) :eek:
    http://www.nu.nl/news.jsp?n=448804&c=55

    weird hoor
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd.. :{

    Tja, misschien zijn dat gewoon geen bikkels! }:]

    Vooral bij het hovercraft stukje blijken erg veel gamers misselijk te worden?
     
  8. Victor

    Victor Guest

    Mischien door de tegenstanders.:confused:
     
  9. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een beetje een vreemde vergelijking. Enige wat ik ervan kan zeggen is dat ik Half-Life 2 minder vind tegenvallen dan Halo 2.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    tenzij je er tering misselijk van wordt O-) :+
     
  11. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik word niet alleen misselijk van HL2 hoor, wel meer games. Maar bij HL2 gewoon extreem snel, binnen 5 was het bijna :r
     

Deel Deze Pagina